شبکه های اجتماعی

راه آهن امکان رزرو بلیط بدون رزرو را از طریق این برنامه تلفن همراه فراهم می کند

در تسکین مسافران، راه آهن اکنون به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از فاصله 20 کیلومتری از ایستگاه در بخش‌های غیرحومه‌ای، از 5 کیلومتری هم‌اکنون، بلیط‌های رزرو نشده را در برنامه تلفن همراه UTS رزرو کنند. در مناطق برون شهری فاصله از 2 کیلومتر به 5 کیلومتر افزایش یافته است.

این هیئت راه آهن دستورالعمل‌های جدیدی را برای همه مناطق در 7 نوامبر صادر کرد و به هنجارهای جدید نزدیکی، تقاضای دیرینه مسافرانی که با اتوبوس‌های عمومی قطارهای مسافربری روزانه و قطارهای مسافتی سفر می‌کردند، عملی کرد.

قبل از این تغییرات، برنامه سیستم رزرو بلیط بدون رزرو (UTS) راه‌آهن به مسافران در بخش‌های غیرحومه‌ای اجازه می‌داد تا از فاصله حداکثر 5 کیلومتری از ایستگاه، بلیط رزرو کنند. برای بخش حومه شهر، محدودیت فاصله یکنواخت برای رزرو بلیط از طریق UTsonMobile 2 کیلومتر بود که اکنون به 5 کیلومتر افزایش یافته است.

همچنین بخوانید

کلاهبرداری های سایبری کارکنان راه آهن را از طریق شماره تلفن CUG هدف قرار می دهد
Reliance قصد دارد خواص پایدار مقاوم در برابر آتش Recron FS را افزایش دهد

راه آهن اعلام کرد: هر راه آهن منطقه ای که بخواهد این محدودیت را از 5 کیلومتر تا 10 کیلومتر افزایش دهد، باید به CRIS از محدودیت فاصله واقعی مورد نظر اطلاع دهد.

برنامه تلفن همراه UTS امکان رزرو بلیط های فصلی، بلیط های ماهانه و بلیط های پلت فرم را فراهم می کند، در وقت مسافران صرفه جویی می کند و از صف های طولانی در باجه بلیط صرفه جویی می کند.

برنامه موبایل روشن کار می کند گوشی های هوشمند با اندروید، IOS و نسخه های ویندوز سیستم عامل و به صورت رایگان قابل دانلود است.

پرداخت را می توان از طریق کیف پول هایی مانند ر- کیف پولPayTM, موبیکویک یا از طریق بانکداری اینترنتی در بیانیه مطبوعاتی راه آهن آمده است که این تسهیلات جهشی بزرگ در تهیه بلیط بدون رزرو و موهبتی برای کاربران ریلی است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا