شبکه های اجتماعی

کوالکام باید با اقدام دسته جمعی سهامداران در مورد شیوه های فروش مواجه شود

یک قاضی فدرال حکم به شکایت سهامداران داد تراشه ساز کوالکام Inc به اتهام پنهان کردن فروش های ضدرقابتی و شیوه های صدور مجوز ممکن است ادعاهای خود را به عنوان یک دعوای دسته جمعی مطرح کند.

شکایتی که در سن دیگو، کالیفرنیا تنظیم شده است، ادعا می کند که کوالکام و مدیران آن بارها تجارت خود را در زمینه فروش تراشه ها و صدور مجوز فناوری خود به شرکت های دیگر را جداگانه توصیف کرده اند، در حالی که در واقع این شرکت آنها را در تلاشی برای خفه کردن رقابت جمع کرده است.

سرمایه گذارانی که این پرونده را رهبری می کنند ادعا می کنند که اظهارات نادرست به طور مصنوعی قیمت سهام کوالکام را بین سال های 2012 و 2017 افزایش داده است.

کوالکام این اتهامات را بی‌اساس خوانده است.

قاضی منطقه ای ایالات متحده، جینسوک اوتا، روز دوشنبه استدلال کوالکام مبنی بر اینکه شیوه های فروش قبلاً به طور عمومی شناخته شده بودند را رد کرد.

پاسخ های کوالکام به ضد انحصار او نوشت، ادعاهای تنظیم‌کننده‌ها «جزئیات بسیار بیشتری» را در مورد شیوه‌ها و مشتریانی که تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند، نشان می‌دهد.

این کلاس سرمایه‌گذارانی را پوشش می‌دهد که سهام عادی کوالکام را بین ۱ فوریه ۲۰۱۲ تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ خریداری کرده‌اند و متحمل ضرر شده‌اند.

کوالکام پرداخت کرد کمیسیون تجارت عادلانه کره 1.03 تریلیون وون (912.34 میلیون دلار) در سال 2017 برای آنچه که تنظیم کننده آن را اقدامات تجاری ناعادلانه در صدور مجوز و فروش تراشه نامید.

این شرکت مستقر در سن دیگو همچنین با یک شکایت مصرف کننده در کالیفرنیا به دلیل نقض قوانین ایالتی با اقداماتش روبرو است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا