شبکه های اجتماعی

در اینجا نحوه دعوت از بیش از 5 دوست به یک حمله آمده است

بازی موبایل AR Pokemon GO از زمان انتشار آن در سال 2016 کاربران را به خود جذب کرده است. توسعه دهندگان به طور دوره ای ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را برای بازی منتشر می کنند. آخرین به روز رسانی بازی (نسخه 265.0) رفع اشکالات و بهبودهایی را در موارد سازگار به ارمغان می آورد. سیار دستگاه ها

بر اساس یادداشت‌های وصله توسعه‌دهنده Niantic، رویدادهای جدیدی مانند Carnival of Colors و Let’s GO در میان چیزهای دیگر را نیز به همراه دارد. یکی دیگر از موارد افزوده جدید، امکان دعوت بیش از پنج دوست به یک حمله است که انجام حملات با سطح دشواری بالاتر را راحت‌تر می‌کند.

دعوت از بیش از پنج دوست برای حمله
تا به حال، محدودیتی برای تعداد مربیانی وجود داشت که می توانستند از راه دور به یک Raid Battle بپیوندند، و این محدودیت برای دوستان دعوت شده نیز اعمال می شد. این بازی به مربیان این امکان را می داد که فقط حداکثر پنج دوست را به یک لابی حمله دعوت کنند.

همچنین بخوانید

نحوه استفاده از iMessage در ویندوز 11
چگونه Minecraft 1194 پیش انتشار 2 را دانلود کنیم

با این حال، گاهی اوقات، بازیکنان ممکن است نیاز به دعوت بیش از پنج دوست داشته باشند تا به سرعت حملات سطح بالاتری مانند Mega و Elite Raids را به پایان برسانند. به روز رسانی اخیر این نیاز را برطرف می کند و توانایی دعوت بیش از پنج دوست را به یک حمله به ارمغان می آورد. شایان ذکر است که در حالی که می توانید حداکثر 5 دوست را به طور همزمان دعوت کنید، می توانید پس از یک دوره خنک سازی کوتاه 30 ثانیه ای، دوستان بیشتری را به همان لابی حمله اضافه کنید.

چگونه بیش از پنج دوست را به یک حمله در Pokemon GO دعوت کنیم

  1. راه اندازی Pokemon GO و به یک لابی حمله بپیوندید با استفاده از Raid Pass یا Remote Raid Pass.
  2. روی ضربه بزنید دوستان را دعوت کنید دکمه موجود در سمت راست صفحه.
  3. ارسال کنید دعوت به پنج از دوستان شما و تایید همان
  4. تایمر لابی حمله را تماشا کنید و منتظر بمانید 30 ثانیه به تصویب.
  5. سپس، با باز کردن مجدد منوی دعوت، دعوت‌های بیشتری ارسال کنید.

اگر هنوز زمان در لابی وجود دارد، می توان این کار را هر چند بار که لازم است انجام داد. هنگامی که دعوت نامه ها توسط دوستان دعوت شده شما پذیرفته شد، آنها می توانند به لابی حمله بپیوندند.

مهم است که توجه داشته باشید که Raid Battle همچنان برای بازیکنان دعوت شده باز خواهد بود حتی اگر تصمیم به ترک لابی داشته باشید. با این حال، اگر شما تنها مربی حاضر در لابی حمله هستید و قبل از پیوستن دیگری آن را ترک می‌کنید، هیچ کاربر دعوت‌شده‌ای نمی‌تواند با استفاده از دعوتنامه شما به لابی بپیوندد.

نتیجه
پیش از این، برای دعوت بیش از پنج بازیکن برای حمله، کاربران مجبور بودند از یک هک با لابی های حمله استفاده کنند که در آن از لابی خارج شده و دوباره وارد لابی می شدند تا برای دوستان بیشتری دعوت نامه صادر کنند. این دیگر مورد نیاز نیست زیرا آخرین ویژگی خنک کننده اضافه شده این نیاز را برآورده می کند. با بیش از پنج کاربر دعوت شده، بازیکنان می توانند نبردهای حمله خود را راحت تر و سریع تر به پایان برسانند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا