چه طور

آیا می‌خواهید Space را برای «Notion AI» در Notion خاموش کنید؟ در اینجا یک راه حل است

Notion AI در میان بسیاری از دستیاران هوش مصنوعی و چت ربات های اخیر معرفی شده است. این هوش مصنوعی که برای ساده‌سازی گردش کار شما به‌عنوان نویسنده طراحی شده است، می‌تواند با یک کلیک ساده و چند فشار کلید به شما در ایجاد ایده، خلاصه کردن متن، ایجاد طرح‌های کلی، ایجاد چک لیست و موارد دیگر کمک کند. Notion قبلاً هوش مصنوعی را با مجموعه محدودی از کاربران آزمایش می کرد، اما اکنون برای همه کاربران در دسترس است. برای اینکه دسترسی به هوش مصنوعی آنها بسیار آسان باشد، Notion آن را با چیزی به آسانی Space فعال کرد – بنابراین وقتی کلید فاصله را روی صفحه کلید خود بزنید، Notion AI فعال می شود. اما این برای برخی به یک مشکل تبدیل شده است و شما نمی توانید آنها را سرزنش کنید می توان حواس پرتی باشد بیایید ببینیم چگونه این مشکل را حل کنیم.

مشکل فضا و Notion AI چیست

Notion AI در حال حاضر برای همه کاربرانی که دارای حساب کاربری رایگان Notion هستند در دسترس است. با این حال، شما به 20 پاسخ محدود شده‌اید و پس از اتمام پاسخ‌های رایگان، دیگر نمی‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید. برای ادامه استفاده از Notion AI باید یک طرح پولی را انتخاب کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که هوش مصنوعی برای شما غیرفعال است. در عوض، همچنان فعال خواهد بود، و اینجاست که مزاحمت ایجاد می‌شود.

می توانید با فشار دادن دکمه هوش مصنوعی را فعال کرده و از آن استفاده کنید نوار Space هر زمان که به یک خط یا صفحه جدید سوئیچ می کنید. اما به محض تمام شدن درخواست‌ها، یک پاپ‌آپ آزاردهنده به شما نشان می‌دهد تا برنامه خود را برای ادامه استفاده از هوش مصنوعی هر بار که به خط جدید یا صفحه جدید تغییر می‌دهید، ارتقا دهید. بنابراین بسیاری از کاربران از این ویژگی آزرده خاطر شده اند و به دنبال راهی برای غیرفعال کردن یا دور زدن آن هستند.

نحوه استفاده از فضا بدون فعال کردن Notion AI

راهی برای استفاده از Spacebar بدون فعال کردن Notion AI هر بار که به یک خط جدید یا یک صفحه جدید تغییر می‌کنید، وجود دارد.

آیا می‌خواهید Space را برای Notion AI در Notion خاموش

برای انجام این کار، باید فشار دهید Shift + Spacebar به جای Spacebar برای جلوگیری از تحریک هوش مصنوعی. جدا از این، تنها گزینه شما این است که هوش مصنوعی را به طور کامل غیرفعال کنید یا یک برنامه پولی را انتخاب کنید. انتخاب یک طرح پولی یک گزینه بدون درز است. با این حال، غیرفعال کردن هوش مصنوعی مجموعه ای از هشدارها و الزامات خاص خود را دارد.

نحوه غیرفعال کردن Notion AI

اکنون که از این مشکل مطلع شدید، ممکن است بخواهید هوش مصنوعی را غیرفعال کنید. این امکان برای کاربران مشترک وجود دارد شرکت، پروژه با رفتن به برنامه ریزی کنید Settings & Members > Workspace Settings > Settings > Feature Settings > Notion AI. با این حال، اگر مشترک هر طرح دیگری، خواه پولی یا رایگان هستید، باید با تیم پشتیبانی Notion تماس بگیرید تا هوش مصنوعی را برای فضای کاری خود غیرفعال کنید. با استفاده از پست اختصاصی ما در زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد همین موضوع پیدا کنید.

مربوط: چگونه “Notion AI” را در Notion خاموش کنیم

امیدواریم این پست به شما کمک کند تا در مورد مشکل Spacebar در Notion AI و نحوه رفع آن آشنا شوید. اگر سؤال دیگری دارید یا با مشکلی روبرو هستید، از طریق بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا