چه طور

برنامه برای چرخ چرخان

وب سایت ها برای سال ها از پاپ آپ ها استفاده می کنند که بسیاری از آنها تعامل چندانی نداشته اند یا برای عموم مخاطبان آزاردهنده بوده اند. با این حال، پاپ‌آپ‌های جایگزینی وجود دارند که در واقع می‌توانند تعامل تجارت الکترونیک را از طریق گیمیفیکیشن به پیش ببرند – یکی از محبوب‌ترین انواع این برنامه، یک برنامه چرخ‌دنده است.

هنگام ادغام این ابزار باید موارد زیادی را در نظر بگیرید – باید بین آنها تصمیم بگیرید برنامه انتخاب تصادفی چرخ چرخش در مقابل POWR، و شما باید بدانید آیا می توان برنامه Spin Wheel را تقلب کرد.

امروز، ما همه چیزهایی را که در مورد یک برنامه چرخ‌چرخ می‌خواهید بدانید، و چگونگی انجام آن را بررسی خواهیم کرد چرخ چرخشی برای وب سایت ها آثار.

برنامه Spinning Wheel برای چه مواردی استفاده می شود؟

چرخ چرخش به برد در یک وب سایت ظاهر می شود و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا یک بازی را انجام دهند که در آن می توانند چرخ را بچرخانند و جایزه دریافت کنند، مانند تخفیف، پیشنهاد خرید یک، دریافت یک یا سایر مشوق های خرید.

هنگام ایجاد پایگاه مشتری، همه کاربران باید تا حد امکان با وب سایت درگیر باشند و خود سایت نیز باید به نوعی خاطره انگیز باشد. با پیاده‌سازی اپلیکیشن چرخ‌دنده، صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک می‌توانند تعامل را افزایش دهند.

اهمیت چرخ ریسندگی

تعامل برای هر وب سایتی مهم است، و راه اصلی برای افزایش تعامل، تغییر نحوه تعامل هر بازدیدکننده با یک فروشگاه آنلاین خاص است. جذب بازدیدکنندگان آسان است، اما تعامل آنها با عناصر فروشگاه ممکن است دشوار باشد.

اگر یک بازدیدکننده با یک فروشگاه تعامل داشته باشد، به این معنی است که آنها در وب سایت باقی می مانند. هر چه کاربر بیشتر در یک وب سایت بماند، فرصت بیشتری برای خرید چیزی برای او وجود دارد. با ایجاد یک پاپ آپ چرخ چرخان، صاحب کسب و کار می تواند کاربران را تشویق کند تا در وب سایت منتظر چرخش چرخ بمانند تا بتوانند پاداش دریافت کنند. کاربران باید چند ثانیه صبر کنند تا چرخ بچرخد. تا آن زمان، به طور کامل توجه آنها را به خود جلب کرده است و پس از آن، با در دست داشتن تخفیف، احتمال خرید کاربر افزایش می یابد.

دریافت یک برنامه چرخ چرخش رایگان

گیمیفیکیشن فرآیند به کارگیری عناصری شبیه به انجام یک بازی به منظور افزایش تعامل و تعامل وب سایت است. این فعالیت‌ها با القای ترس از دست دادن، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کنند. آنها جوایزی را به نمایش می گذارند که کاربران می توانند برنده شوند، اما در صورت عدم تعامل یا برنده شدن در بازی پاپ آپ، از دست خواهند داد.

اگر پاداش منحصر به فرد باشد و تنها با استفاده از چرخ ریسندگی مورد نظر به دست آید، می توان بر کمبود تأکید کرد. هر دو گزینه پولی و رایگان چرخ چرخان وجود دارد. هنگامی که یک فرد به تازگی تجارت الکترونیک خود را شروع می کند، ممکن است بودجه کمیاب شود، بنابراین یافتن یک جایگزین رایگان اغلب مهم است. POWR یک برنامه چرخ چرخان رایگان را ارائه می دهد که برای هر پلت فرم تجارت الکترونیکی مناسب است.

چرا POWR یک برنامه چرخ چرخش رایگان ارائه می دهد

POWR یک برنامه spin-to-win ارائه می‌دهد که می‌تواند راهی شگفت‌انگیز باشد که از طریق آن صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک می‌توانند تعامل مشتری را افزایش دهند و به هر بازدیدکننده این امکان را می‌دهد که تخفیف یا پاداش دریافت کند.

راه اصلی که از طریق آن برنامه چرخ چرخان POWR متمایز می شود به این دلیل است که هر سطح برد می تواند با ورودی کد کوپن سفارشی همراه باشد. یک صاحب کسب و کار می‌تواند کد کوپن را دقیقاً همانطور که در فروشگاه آنلاین خود نشان می‌دهد وارد کند – وقتی بازدیدکننده‌ای روی گزینه برنده قرار می‌گیرد، می‌تواند از کد برای دریافت تخفیف در خرید از فروشگاه آنلاین استفاده کند و باعث ایجاد تعامل بیشتر شود.

همچنین معرفی Gravity وجود دارد که به صاحب کسب و کار اجازه می دهد تا احتمال برنده شدن جوایز خاصی را برای کاربران افزایش یا کاهش دهد.

حرکت رو به جلو با برنامه های Spinning Wheel

یک برنامه چرخ چرخان به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا یک بازی پاپ آپ را انجام دهند که در آن باید چرخ را بچرخانند تا تخفیف یا سایر مشوق های خرید را دریافت کنند. عامل ریسک-پاداش می تواند بازدیدکنندگان را درگیر کند، وب سایت را به یاد ماندنی تر کند و به تشویق کاربران برای تکمیل فروش خود کمک کند. خوشبختانه، POWR یک برنامه فوق العاده Spin Wheel را ارائه می دهد که کارآمد، مؤثر و آسان برای استفاده و سفارشی کردن است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا