بازی

بهترین فرشتگان در بازی های ویدیویی

اسطوره‌ها، افسانه‌ها، مذاهب و عقاید و ایدئولوژی‌های مختلف اغلب به‌عنوان منبع منبع برای برخی از شگفت‌انگیزترین عناوین فانتزی در بازی استفاده می‌شوند. به هر حال، اگر اساطیر یونانی و اسکاندیناوی نبود، کریتوس میراث قاتلی نداشت.


مرتبط: لباس هایی که از شخصیت های بازی های ویدیویی می دزدیدم

اغلب، شیاطین دشمنان شوم بسیار ماهر و خوشمزه ای می سازند. و به طور معمول، در جایی که شیاطین وجود دارند، همتایان آنها از بهشت ​​بالا خیلی عقب نیستند. فرشتگان مدتهاست که به عنوان قهرمانان، متحدان و حتی دشمنان مرگبار بخشی از بازی بوده اند. در واقع، شخصیت های فرشته ای جزو برخی از به یاد ماندنی ترین شخصیت ها هستند. ما انتظار داریم یک شیطان شیطانی باشد. اما گاهی اوقات، پیش بینی آنچه ممکن است از یک جنگجوی بهشتی و بالدار باشد، بسیار دشوارتر است.

گیمر ویدیوی روز

8 Abaddon – Darksiders Series

این فرشته گارد گارد جهنم مسئول پایان بشریت است. درست است. آبادون پیش از موعد آخرالزمان را آغاز کرد و کاملاً قصد تسلط بر لژیون های جهنم و بهشت ​​را داشت. در واقع او به The Destroyer تبدیل شد. او زمانی یک جنگجوی وفادار بود که نسبت به همه چیزهای شیطانی بیزاری می کرد.

همه چیز پس از سقوط او تغییر کرد و توسط شیطان لیلیت فاسد شد. اسب سوار، وار، مجبور می شود با The Destroyer وارد نبرد شود و در نهایت او را بکشد. با این حال، اقدامات Abaddon در کل مجموعه Darksiders طنین انداز می شود و او را به یکی از مهیب ترین فرشته های تاریخ بازی تبدیل می کند.

7 Tyrael – Diablo Series

تایریل در دیابلو

اگر از طرفداران سری Diablo هستید، به شدت از Tyrael آگاه هستید، فرشته ای که زمانی قدرتمند بود و اکنون یک فانی است. با این حال، در افسانه دیابلو، او یک جنگجوی قدرتمند بود که در درگیری ابدی جنگید – می دانید، جنگ استاندارد شما بین بهشت ​​و جهنم. پس از جنگ، سوء استفاده های او در رویارویی با شوم ترین ساکنان دنیای دیابلو افسانه ای است.

او بعداً به دست خودش فانی شد. او بال های خود را برداشت تا به دنبال پل زدن نژاد فرشته با انسانیت و یافتن ظاهری از وحدت باشد. Tyrael بدون شک یکی از برجسته ترین شخصیت های سری Diablo است.

6 رودن – سری Bayonetta

رونین در حال صحبت در بایونتا

اگر هر یک از بازی های Bayonetta را بازی کرده باشید، رودین را به زودی فراموش نخواهید کرد. به راحتی می توان او را یک شیطان تصور کرد، زیرا او نسبتاً بی خیال است و همیشه عینک آفتابی می زند تا چشمان قرمز نافذ خود را پنهان کند. طبق تعریف، او یک فرشته افتاده است. اکنون، او یک دلال اسلحه است که ثابت می کند متحد مفیدی برای بایونتا در طول ماجراجویی هایش است.

مطالب مرتبط: ثروتمندترین شخصیت های بازی های ویدیویی

البته اگر بخواهید می توانید با رودین مبارزه کنید. و او مطمئناً چیزی را در خود نگه نمی دارد، حتی در این فرآیند به شکل فرشته ای خود تبدیل می شود.

5 سمائل – مسکن

دانیل و سامائل در Painkiller

برنامه‌نویس People Can Fly در سال 2004 این جواهر تیراندازی اول شخص را برای ما به ارمغان آورد. با الهام از تیراندازی سریع مانند Doom و Quake، Painkiller مردی را نشان می‌دهد که اخیراً رفته است که اگر لوسیفر را حذف کند فرصتی برای فرار از برزخ و رفتن به بهشت ​​به او داده می‌شود. رهبری عالی

این پیشنهاد از طریق یک فرشته سامائل ارائه می شود. در بازی اولیه، Samael به ظاهر یک “مرد خوب” برای همه مقاصد است. با این حال، در یک بسط آینده، او رنگ واقعی خود را به عنوان فرشته ای نشان می دهد که شهوت قدرتش هیچ حد و مرزی نمی شناسد. در آن مرحله، شما باید در یک دوئل پر زرق و برق تا حد مرگ با او روبرو شوید.

4 فرشته – سری تکن

فرشته در Tekken

این مبارز شایسته را دست کم نگیرید. فرشته همانقدر بی رحم است که می آیند. او برای اولین بار در Tekken 2 به عنوان همتای شیطان ظاهر می شود. جدای از نام مستعار روی بینی، فرشته و شیطان به طور طبیعی نور و تاریکی را نشان می دهند. چیز زیادی در مورد آنجل شناخته نشده است زیرا او فقط چند بار در سریال ظاهر شده است.

مطالب مرتبط: شخصیت‌های بازی ویدیویی که می‌توانند باریستاهای عالی بسازند

با این حال یک چیز قطعی است. او به نام خود عمل می کند. فرشته در حال کمک به دیگران و انجام هر کاری که می تواند برای غلبه بر شر به تصویر کشیده شده است.

3 گودال – بچه ایکاروس

بچه ایکاروس در بازی Super Smash Bros Ultimate

گودال از NES کلاسیک Kid Icarus گرفته شده است، یک بازی که گودال فرشته را در تلاش خود برای نجات سرزمین فرشته نشان می دهد. برای انجام این کار، او باید با مدوسای شرور افسانه یونانی مقابله کند. در حالی که سریال مملو از اساطیر یونانی است، اشتباه نکنید که پیت در واقع فرشته ای است که به الهه نور، لیدی پالوتنا، خدمت می کند.

گودال لباس به سبک یونانی باستان با بال های سفید با شکوهی که به وضوح نشان دهنده منشأ فرشته ای اوست، می پوشد. ممکن است Kid Icarus برای نسل های جدید کمی قدیمی باشد، اما همه ما می توانیم از این شخصیت در Super Smash Bros. Ultimate به عنوان یک جنگنده بسیار توانا لذت ببریم.

2 Angelus – The Darkness 2

آنجلوس در The Darkness 2 به جکی اشاره می کند

دوولوژی Darkness بازی هایی که در دوران PS3 و Xbox 360 عرضه شدند بسیار دست کم گرفته شده اند. آنها بازی های تیراندازی اول شخص هستند که بر اساس کمیک هایی به همین نام ساخته شده اند، که در آن شما کنترل Jackie Estacado، یک مافیوز جوان را دارید که به تازگی با یک نفرین شیطانی ارثی به نام The Darkness تزریق شده است. به طور طبیعی، او با این دیو و قدرت آن برای کنترل بدن خود به سر می برد. اما، البته، قدرت شیطان به کار می آید.

یک صحنه پس از اعتبارسنجی، زمینه را برای آینده سریال در صورت به ثمر رسیدن آن فراهم می کند. دوست دختر مرحوم جکی، جنی، میزبان آنجلوس می شود، فرشته ای که نور را تحمیل می کند. بنابراین، تاریکی به طور طبیعی دشمن او می شود.

1 خان میکر – عذاب ابدی

خان مکیر در Doom Eternal

در حالی که مکیرها نژادی از موجودات فوق‌بعدی در Doom Eternal هستند، آنها به عنوان داوران نور و نیروی ظاهراً “فرشته‌ای” در جهان هستند. از نظر ظاهری، زره‌های سفید و طلایی پوشیده شده‌اند و نژاد مایکر توسط یک خدای باستانی به نام پدر ایجاد شده است.

خان میکر خود را فرمانروای نهایی بر همنوعان خود تصور می کند و یک فرشته بزرگ است. در دنیای Doom، انرژی Argent از روح مردگان می آید. خان میکر نقشه نابودی زمین را با آزاد کردن جهنم با وجود اینکه شیاطین به طور سنتی با ماکرها دشمن بودند، طراحی کرد. او امیدوار بود که با استفاده از روح نوع بشر، منبع انرژی آرژانت را دوباره پر کند و او را بسیار بدتر از هر شیطانی کند.

NEXT: شخصیت‌های بازی ویدیویی که مخفیانه فال روزانه خود را می‌خوانند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا