ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین در حالی که گاوها بیت کوین را به بالای 23000 دلار می برند – بیت کوین چقدر می تواند بالا رود؟

در 29 ژانویه، قیمت بیت کوین بیش از 2.5 درصد افزایش یافت و ارز دیجیتال پیشرو به قیمت بیش از 23500 دلار رسید. افزایش قیمت بیت کوین با خرید نهادی و انتظار برای پذیرش بیشتر تقویت شده است.

چشم انداز فنی پیش بینی های صعودی را برای آینده بیت کوین پیشنهاد می کند، اما هنوز مشخص نیست که دارایی چقدر بالا خواهد رفت. در این مقاله، بررسی می کنیم که بیت کوین تا چه حد می تواند در آینده نزدیک صعود کند و چه عواملی بر مسیر آن تأثیر می گذارد.

سرمایه گذاران نهادی پیش بینی بیت کوین خود را فاش می کنند: 65 درصد انتظار دارند بیت کوین در سال 2023 به 100 هزار دلار برسد.

بر اساس یک نظرسنجی اخیر، سرمایه گذاران نهادی نسبت به آینده بیت کوین مطمئن هستند و کاملاً معتقدند که حتی می تواند به 100000 دلار برسد. این احساسات قوی در انتظارات آنها برای سال آینده نیز منعکس شده است.

نظرات سرمایه گذاران نهادی مهم در مورد قیمت آتی بیت کوین در نظرسنجی مدیریت دارایی دیجیتال نیکل در روز پنجشنبه فاش شد. مرجع رفتار مالی (FCA) بریتانیا و کمیسیون معاملات آتی کالا در ایالات متحده، مدیریت سرمایه گذاری مستقر در لندن (CFTC) را مجاز و تنظیم می کنند.

اخیرا، نیکل Pureprofile، یک شرکت تحقیقات بازار را برای انجام یک نظرسنجی جهانی در میان سرمایه گذاران نهادی و مدیران ثروت در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، سنگاپور، سوئیس، امارات متحده عربی و برزیل استخدام کرد. با استفاده از مطالعه بیش از 2.85 تریلیون دلار در AUM مشخص شد.

نیکل یافته های این نظرسنجی را به تفصیل ارائه کرد.

سرمایه گذاران حرفه ای سال قدرتمندی را برای بیت کوین پیش بینی می کنند و در مورد ارزش گذاری بلندمدت آن اطمینان دارند. تقریباً نه نفر از هر 10 سرمایه گذار حرفه ای افزایش قیمت بیت کوین در سال جاری را پیش بینی می کنند. از هر سه نفر دو نفر توافق دارند که ارزش گذاری 100000 دلاری امکان پذیر است اما فقط برای سرمایه گذاران بلند مدت.

مطالعه مدیر دارایی اعتقاد قوی به روند قیمت بیت کوین در آینده قابل پیش بینی را آشکار کرد. در واقع، 23 درصد از شرکت کنندگان معتقد بودند که تا سال 2023 این رقم از 30000 دلار فراتر خواهد رفت.

علاوه بر این، طبق یک نظرسنجی، دو سوم سرمایه گذاران نهادی معتقدند که بیت کوین به طور بالقوه می تواند در بلندمدت به 100000 دلار برسد. در این میان، نزدیک به 60 درصد فکر می کنند که سطح قیمت در 3-5 سال به دست می آید در حالی که 25 درصد می گویند که به بیش از پنج سال نیاز دارد.

بر اساس یک نظرسنجی، 39٪ از پاسخ دهندگان فکر می کنند که ارزش بیت کوین در مدت 3 سال به بالاترین حد خود یعنی 69000 دلار می رسد در حالی که 76٪ گفته اند که طی 5 سال آینده اتفاق می افتد. طبق نظرسنجی اخیر یک شرکت مدیریت دارایی، تنها 3 درصد از مردم شک داشتند که بیت کوین بتواند دوباره به بالاترین حد خود برسد.

افزایش نرخ بهره فدرال رزرو

سرمایه گذاران به کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول پس از جلسه سیاست گذاری می پردازند تا بینش بیشتری در مورد میزان افزایش نرخ بهره کسب کنند و بدانند چه زمانی ممکن است فدرال رزرو افزایش آن را متوقف کند.

کارشناسان صنعت پیش‌بینی می‌کنند که نرخ وجوه فدرال در جلسه چهارشنبه فدرال رزرو 0.25% افزایش یابد و آن را به محدوده 4.5% تا 4.75% برساند. این دومین افزایش متوالی در این نرخ است، البته با سرعت کمتری نسبت به قبل.

علاوه بر این، گزارش رسمی وزارت کار که قرار است روز جمعه منتشر شود احتمالاً نشان خواهد داد که در ژانویه 185,000 شغل اضافه شده است که در مقایسه با 223,000 شغل در دسامبر کاهش یافته است.

انتظار می رود نرخ بیکاری اندکی افزایش یافته و به 3.6 درصد برسد. پیش بینی ها حاکی از کاهش دستمزد ساعتی نسبت به ماه قبل است.

قیمت بیت کوین

در حال حاضر قیمت بیت کوین 23526 دلار است و طی 24 ساعت گذشته افزایش مثبت 2.50 درصدی داشته است. حجم بازار آن 22 میلیارد دلار تخمین زده می شود در حالی که ارزش بازار آن 453 میلیارد دلار است و رتبه اول را در رتبه بندی CoinMarketCap دارد.

در بازه زمانی 4 ساعته، قیمت BTC/USD از سطح بالای سه گانه 23,400 دلار عبور کرده و اکنون این پتانسیل را دارد که به سمت 24,066 دلار حرکت کند. اگر قیمت به بالای 24066 دلار برسد، می تواند حتی تا 25150 دلار بالاتر رود.

شکست الگوی مثلث متقارن معمولاً یک روند صعودی در بیت کوین ایجاد می کند. بنابراین، می توان انتظار ادامه روند صعودی قیمت بیت کوین را داشت.

1675020706 402 پیش بینی قیمت بیت کوین در حالی که گاوها بیت
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

از جنبه نزولی، پشتیبانی فوری بیت کوین در 23350 دلار باقی می ماند و شکست در این سطح می تواند روند فروش را تا 22800 دلار یا 22350 دلار افزایش دهد.

اکنون بیت کوین بخرید

جایگزین های بیت کوین

CryptoNews به تازگی 15 ارز دیجیتال امیدوارکننده را برای سال 2023 فهرست کرده است. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید، سرمایه‌گذاری‌های جایگزینی وجود دارد که اگر تکالیف خود را انجام دهید، می‌توانند بازده خوبی داشته باشند.

سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال همیشه آلت‌کوین‌ها و ICO‌ها را در عرصه دارایی‌های دیجیتال زیر نظر دارند تا از همه روندها و فرصت‌های نوظهور به‌روز بمانند.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

بهترین قیمت را برای خرید/فروش ارز دیجیتال بیابید

1675020707 954 پیش بینی قیمت بیت کوین در حالی که گاوها بیت
ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال – منبع: Cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا