چه طور

تبدیل خریداران فرامرزی در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

تجارت آنلاین بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار کلی خرده فروشی است.

یک چشم انداز جهانی خرده فروشی که می تواند کالاها را برای بازار جهانی بسازد و بفروشد در حال ظهور است. اکنون مصرف کنندگان از سراسر جهان به خرید آنلاین دسترسی دارند. چه در گوشه ای از جهان باشید و چه در قلب آن، می توانید کسب و کار خود را بسازید و رشد دهید.

منبع

اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و بنابراین هر روز خریدهای بیشتری به صورت آنلاین انجام می شود. و از آنجایی که جمعیت جهان نزدیک به 8 میلیارد نفر است، افراد بیشتری به خرید آنلاین می پردازند. همه معیارها و آمار خرید آنلاین نشان می دهد که نه تنها یک تغییر پارادایم آغاز شده است، بلکه در حال حاضر آن را فرا گرفته است.

در گذشته، مصرف‌کنندگان گفته‌اند که خرید آنلاین نکرده‌اند، زیرا نگران سهولت خرید هستند، بنابراین مکان‌های آجری را ترجیح می‌دهند.

به عنوان یک خرده‌فروش تجارت الکترونیک، یکی از چالش‌های کلیدی شما این است که اطمینان حاصل کنید که فروشگاه الکترونیکی شما یک تجربه آنلاین واقعاً قابل توجه ارائه می‌کند – به این معنی که باید به اندازه تجربه درون فروشگاهی احساس خوبی داشته باشد. یک خرده‌فروش بزرگ که به‌خوبی در فضای آنلاین کار می‌کند، باید در کل زنجیره خرده‌فروشی تجدیدنظر کند.

نمودار افزایش فروش تجارت الکترونیک در سال به سال را نشان می دهدمنبع

استراتژی های خدمات مشتری جدید برای کمک به خرده فروشان در هر صنعتی ایجاد شده است تا فروش و سود خود را افزایش دهند. خرده فروشان باید از آنها برای افزایش سود خود استفاده کنند.

یک استراتژی omnichannel برای خرده فروشانی که می خواهند به مشتریان در هر کجا که هستند، چه آنلاین و چه آفلاین، دسترسی پیدا کنند، حیاتی است.

خرده فروشی در حال حاضر یک تغییر پارادایم را تجربه می کند.

خریداران فرامرزی چیست؟

بار-بار-بار-پر-پر-با-کالاهای-تجاریمنبع

خریداران فرامرزی، مصرف کنندگان بین المللی هستند که در یک خرید می کنند وب سایت تجارت الکترونیک از یک کشور دیگر آنها احتمالاً در یک کشور مستقر هستند اما ممکن است محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین از کشور دیگری خریداری کنند. خریداران فرامرزی شامل گردشگران بین‌المللی، مهاجران و افرادی که برای کار یا تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند، می‌شوند.

خریداران فرامرزی دلایل مختلفی برای خرید آنلاین دارند. این موارد شامل سهولت خرید از یک کشور مختلف، راحتی خرید بدون خروج از خانه، قیمت و کیفیت کالاها به صورت آنلاین و بسیاری از وب سایت هایی است که ارسال رایگان را در سراسر جهان ارائه می دهند.

مزایای خرید برون مرزی

مقیاس بندی

جیمز کرافورد، یکی از بنیانگذاران DealDrop، یکی از رایج ترین دلایل فروش آنلاین، دستیابی به مخاطبان جهانی است. این امر با داشتن یک فروشگاه اینترنتی که کالاها یا خدمات را به چندین زبان ارائه می دهد امکان پذیر است. جهانی شدن مزایای بسیاری را برای صاحبان مشاغل به همراه داشته است. جهانی شدن می تواند به شما کمک کند سهم بازار خود را افزایش دهید، هزینه های تولید خود را کاهش دهید و حتی پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.

برندسازی جهانی

برندسازی لباس و پوشاکمنبع

برندسازی در سطح جهانی مزیت کلیدی چند تایتان چند ملیتی بسیار منتخب در تجارت بود. اندازه بزرگ و پشتوانه مالی آنها به آنها این امکان را می داد که این کار را انجام دهند و یکی از موانع اساسی برای ورود همه شرکت های کوچک تا متوسط ​​بود که می خواستند به بازارهای بالقوه در سراسر جهان دست یابند. ظهور اینترنت شرایط بازی برابر تری را مجبور کرد.

روابط DTC (مستقیم به مشتری).

مایکل نمروف، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران سه راهی راش سفارش دهید، چهار مزیت DTC را نام می برد:

  1. کاهش هزینه های گردش مالی: شکایات کمتر مشتری و رضایت بیشتر مشتری، در نتیجه هزینه های گردش مشتری کمتر می شود.
  2. نرخ تبدیل فروش بهبود یافته: شانس تبدیل مشتری جدید به مشتری بلند مدت را افزایش دهید.
  3. افزایش مراجعات مشتری: با ارائه خدمات استثنایی به مشتریان، به احتمال زیاد مشتریان خود را به دیگران ارجاع خواهید داد که منجر به افزایش ارجاع مشتری می شود.
  4. افزایش حفظ مشتری: مشتریانی که احساس قدردانی می کنند، به احتمال زیاد به تجارت با شما ادامه می دهند.

معایب خرید برون مرزی

نموداری که موانع فروش تجارت الکترونیک فرامرزی را نشان می دهدمنبع

  • حمل و نقل، مالیات، تبدیل ارز، و وظایف

نوسانات مداوم ارز، تغییرات براکت مالیاتی و مسائل حمل و نقل از نگرانی های حیاتی خریداران فرامرزی هستند. اینها از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، که محاسبه حاشیه های شما را دشوار می کند. استخدام یک ارائه دهنده تدارکات شخص ثالث معمولاً یکی از این مشکلات را حل می کند.

  • تأخیرهای لجستیکی، بازگشت و شکایات

لجستیک باید توسط یک ارائه دهنده شخص ثالث قابل اعتماد انجام شود، و شما باید حداقل یک سیستم پشتیبانی مشتری آنلاین راه اندازی کنید تا به نگرانی های مشتریان کمک کند. در صورت امکان ترجیحاً یک شرکت محلی در منطقه باشد.

با توجه به مطالعه بالا، اینها نگرانی های اولیه خریداران بالقوه فرامرزی هستند.

  • قوانین، محدودیت ها و نگرانی های نظارتی

یک مثال عالی می تواند GDPR اتحادیه اروپا باشد – قانون حفظ حریم خصوصی و امنیت 2018.

مقررات حفاظت از داده های عمومی (GDPR) سختگیرانه ترین قانون حفظ حریم خصوصی و امنیت در جهان است. نحوه مدیریت اطلاعات شخصی همه کسب و کارها را تغییر خواهد داد. شرکت ها را ملزم می کند که داده های شهروندان اتحادیه اروپا را پردازش کنند.

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری چیست؟

روز بعد از شکرگزاری به نام جمعه سیاه. این شروع غیر رسمی است فصل خرید تعطیلات. خرده فروشان برای جذب مشتری شروع به ارائه تخفیف بر روی محصولات خود می کنند.

فردای آن روز دوشنبه سایبری نامیده می شود. دوشنبه سایبری اصطلاحی است که برای توصیف دوشنبه بعد از روز شکرگزاری استفاده می شود. دوشنبه سایبری در 28 نوامبر 2005 توسط آمازون برای رقابت با سایر سایت های خرید آنلاین ایجاد شد. جمعه سیاه و دوشنبه سایبری نیز برای توصیف روز بعد از شکرگزاری یا دوشنبه پس از روز شکرگزاری استفاده می شود.

فروش جمعه سیاه/ دوشنبه سایبری حیاتی است!

خرید شخصی برای فروش جمعه سیاهمنبع

آنها دو تا از بزرگترین روزهای خرید آنلاین در سال هستند و به یکی از موارد ثابت در تجارت الکترونیک تبدیل شده اند. جمعه سیاه و دوشنبه سایبری به یک سنت سالانه برای خریداران تبدیل شده است و میلیون‌ها نفر به فروشگاه‌ها هجوم می‌آورند تا از تلویزیون‌ها گرفته تا کفش‌ها، تخفیف‌های عالی دریافت کنند.

هر چیزی با حروف اول قابل تشخیص چیزی است که به بخش قابل توجهی از جمعیت اصلی می رسد. بلک فرایدی و دوشنبه سایبری بهترین نمونه‌های این موضوع هستند، و مخفف «BFCM» چیزی است که بازاریابان و مشتریان هر ساله در مورد آن هیجان‌زده می‌شوند.

با این اوصاف، آنها همچنین کسب و کارهای بزرگی برای تجارت الکترونیک هستند. مصرف کنندگان در اطراف خرج می کنند 9 میلیارد دلار تنها در جمعه سیاه و با سایبر دوشنبه، دیگری 10 میلیارد دلار در روز بعد از شکرگزاری صرف می شود.

این دو فصل بیشترین هزینه (به غیر از فصل کریسمس) هستند که صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک باید از آن استفاده کنند. انجام ندادن این کار احمقانه خواهد بود، زیرا جهان هنوز درگیر اثرات همه‌گیری است و هر خرده‌فروشی باید از این مزیت استفاده کند.

از BFCM و بازارهای فرامرزی استفاده کنید

بلک فرایدی و دوشنبه سایبری رویدادهایی هستند که در آن مردم در جستجوی خرید هستند و به دنبال معاملات هستند و قصد بالایی برای خرید دارند. خرده فروشان باید از این واقعیت استفاده کنند که اکثر خریدهای خریداران فرامرزی در این جدول زمانی انجام می شود. در اینجا چند روش هوشمندانه برای تبدیل خریداران فرامرزی به خریداران در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری وجود دارد.

  • در مصاحبه ای، یانگ ژانگ، مدیر عامل شرکت پلاسمیک، تاکید می کند، “خرده فروشان آنلاین باید هر صفحه محصول طراحی شده برای تبدیل و فروش را بهینه کنند و محصولات پرفروش شما را در صفحات فرود شما نشان دهند. این صفحات حیاتی ترین صفحات در وب سایت شما هستند و باید مطابق با آنها رفتار شود.”
  • به گفته پیتر رابرت، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران راهکارهای تخصصی کامپیوتر / ECS، ما باید از ابزارهای مناسب برای نظارت بر همه چیز از تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا تجزیه و تحلیل فروشگاه استفاده کنیم. یک پلتفرم با پایگاه کاربری به اندازه کافی بزرگ برای استفاده از رویدادهای فروش ویژه مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری انتخاب کنید.

سایت تجارت الکترونیک خود را برای کاربران موبایل بهینه کنید.

نمودار نشان دهنده درصد افرادی که از موبایل استفاده می کنند 62٪منبع

در حال حاضر 4.32 میلیارد کاربر اینترنت موبایل و 62 درصد از کاربران اینترنت از دستگاه های دستی خود برای مرور وب استفاده می کنند. طراحی وب سایت شما به گونه ای که بهترین عملکرد خود را برای دستگاه های تلفن همراه داشته باشد، شانس شما را در ترافیک ارگانیک به حداکثر می رساند قوانین جدید گوگل. علاوه بر آن، افزایش کاربران تلفن همراه UX (تجربه کاربری) شانس شما را برای حفظ و تبدیل افزایش می دهد.

  • حفظ مشتری بسیار مهم است. ابتدا به مشتریان کنونی مرزی اطلاع دهید. یک لیست پستی برای مشتریان قبلی ایجاد کنید و آنها را در مورد معاملات به روز نگه دارید.
  • روش‌های پرداختی را که بین خریداران بین‌المللی محبوب هستند مجاز کنید. برخی از مکان‌ها روش پرداختی دارند که مشتریان آن منطقه به آن اعتماد دارند، بنابراین این را در نظر داشته باشید. داشتن پردازشگرهای پرداخت منعطف و متنوع یک نیاز حیاتی برای خریداران آینده نگر برون مرزی است.
  • استفاده از a رویکرد داده محور برای کارایی داده ها را از طریق فرم ها، نظرسنجی ها و لیست های پستی جمع آوری کنید. سپس از هر اطلاعاتی که به دست می آورید برای مبنای عمل خود استفاده کنید. تجزیه و تحلیل ها و روندهای خریداران فرامرزی را بررسی کنید.
  • پشتیبانی مشتری و تدارکات را برون سپاری کنید تا شک و تردیدهای خریداران فرامرزی را کاهش دهید. یک ارائه دهنده تدارکات شخص ثالث قابل اعتماد و آشنا با تراکنش های فرامرزی پیدا کنید.
  • از پلتفرم های رسانه های اجتماعی که شامل جمعیت شناسی مشتری شما هستند، استفاده کنید. زمانی که اکثر مشتریان شما 40 سال و بالاتر هستند، گذاشتن تبلیغات در تیک توک منطقی نخواهد بود. آگاه باشید که کمپین های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی بهترین شانس را برای تعامل و تبدیل های احتمالی برای شما به ارمغان می آورد.
  • از کد QR استفاده کنید فن آوری. آینده تجارت بدون لمس است. با توجه به اینکه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به جایگزین های دیجیتال روی می آورند، زمان آن رسیده است که کسب و کارها با این روند کنار بیایند! کدهای QR و کیف پول‌های دیجیتال به افرادی که کارت اعتباری ندارند یا از تقلب می‌ترسند، این فرصت را می‌دهند تا بدون اشتراک‌گذاری اطلاعات کارت اعتباری، کالاهای خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. ما به سرعت در حال حرکت به سمت یک جامعه بدون پول نقد هستیم و روند کد QR احتمالا یکی از گام‌ها در این مسیر خواهد بود.

نتیجه

در حال حاضر با روند خرید برون مرزی در زمان هیجان انگیزی هستیم. فصل خرید تعطیلات زودتر و زودتر شروع می شود. این بدان معناست که دیگر فقط چند هفته در ماه دسامبر نیست. جمعه سیاه، دوشنبه سایبری و خرید برون مرزی چشم انداز را تغییر داده است.

بسیاری از این خریداران اکنون آماده خرید هستند، اما بسیاری از فروشگاه های سنتی آجر و ملات دیگر مزیت زیادی ندارند. این جایی است که شما وب سایت تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی وارد می شوند. بازاریابی محتوا می تواند به شما کمک کند به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید و درآمد بیشتری را به دست آورید.

به عنوان یک کسب و کار، شما یک فرصت طلایی در دستان خود دارید و به کارگیری همه چیزهایی که در این مقاله آموخته اید حیاتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا