چه طور

راهنمای نهایی برای افزایش فروش

در سال 2021، مصرف کنندگان ایالات متحده هزینه کردند 87.78 میلیارد دلار خرید آنلاین در فروشگاه های تجارت الکترونیک در همان زمان، سایت تجارت الکترونیک متوسط کمتر از 5 درصد از مشتریان را تبدیل کرده است. راجع بهش فکر کن. بیش از 87 میلیارد دلار در یک سال خرید کردند و 95 درصد از بازدیدکنندگان سایت چیزی نخریدند. احتمالات واقعاً شگفت انگیز هستند! بنابراین، چگونه می توان فروش تجارت الکترونیک و تبدیل مشتری را افزایش داد؟ پاسخ در کپی رایتینگ استراتژیک برای تجارت الکترونیک است.

این مقاله به شما کمک می کند تا بفهمید کپی رایتینگ برای تجارت الکترونیک چیست و چرا به آن نیاز دارید. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به درستی کپی رایتینگ تجارت الکترونیک را انجام دهید افزایش فروش.

کپی رایتینگ تجارت الکترونیک به چه معناست؟

کپی‌نویسی برای تجارت الکترونیک شامل ایجاد متن متقاعدکننده برای یک فروشگاه آنلاین است. بخش قابل توجهی از بازاریابی تجارت الکترونیک. کپی‌نویسی تجارت الکترونیک به بازدیدکنندگان وب‌سایت می‌گوید که کاری انجام دهند، مثلاً یک محصول بخرند، چیز جدیدی را بررسی کنند یا به لیست ایمیل شما بپیوندند.

خرده فروشان آنلاین باید از کپی رایتینگ تجارت الکترونیک برای صفحات فرود تجارت الکترونیک، سرفصل ها، پست های وبلاگ، بازاریابی ایمیلی و سایر وثیقه های بازاریابی خود استفاده کنند.

کپی‌نویسی خوب در تجارت الکترونیک، مصرف کننده را در مورد استفاده مورد نظر از یک محصول آموزش می‌دهد و بیان می‌کند که چگونه زندگی خریدار را پس از خرید غنی می‌کند.


منبع

کپی در تصویر بالا بلافاصله به مشتریان احتمالی می‌گوید که این برند کیت‌های غذایی می‌سازد که استرس موجود در تهیه غذا را از بین می‌برد. این ساده و موثر است.

کپی‌نویسی مؤثر برای تجارت الکترونیک در افزایش فروش بسیار مؤثر است، زیرا باعث می‌شود سفر تجارت الکترونیکی روانی داشته باشید. با کپی رایتینگ عالی، بازدیدکنندگان را از طریق قیف فروش منتقل می کنید، آنها را به مشتری تبدیل می کنید و ایجاد روابط مستحکم با مشتری.

در اینجا یک نمونه است قیف فروش مشتری متوسط ​​از آن عبور خواهد کرد.

.تصویر قیف فروش
منبع

با جابجایی مشتریان از طریق قیف با کپی عالی، می توانید هزینه های خرید صرف شده در تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک یا سایر پست های تجارت الکترونیک تبلیغاتی را کاهش دهید.

5 نکته کپی‌نویسی تجارت الکترونیک برای افزایش فروش

در اینجا چند نکته برای رعایت کامل کپی‌نویسی در تجارت الکترونیک وجود دارد که باعث افزایش فروش می‌شود.

73 درصد مردم به جای مصرف کامل، مطالب وب سایت یا پست های وبلاگ را مرور کنید. نوشتن سرفصل هایی که به مخاطبان هدف شما برسد ضروری است. هنگام ایجاد سرفصل، موارد زیر را در نظر بگیرید:

به موارد مربوطه اشاره کنید: هر چیزی که می خواهید مشتری لحظه ای که وارد وب سایت شما می شود بداند یا هر اطلاعاتی که با هدف کاربر مطابقت دارد، این همان چیزی است که باید در سرفصل ها قرار دهید.

به عنوان مثال، در طول تعطیلات، اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیک از مخاطبان هدف خود می خواهند که محصولات آنها را به عنوان هدیه برای عزیزانشان خریداری کنند، بنابراین نسخه هایی می نویسند که منعکس کننده آن باشد. Allbirds این کار را در اینجا به خوبی انجام داده است.

صفحه فرود Allbirdsمنبع

جلب توجه کنید: به مشتری هدف در مورد محصول جدید یا تخفیفی که ارائه می دهید بگویید. مستقیم باشید شما همچنین می توانید با گفتن چیزی که از نظر احساسی با خریداران ارتباط برقرار می کند یا با استفاده از کلمات حسی این کار را انجام دهید.

صفحه فرود کوکی های متسمنبع

Matt’s Cookies یک نسخه کوتاه و شیرین در تجارت الکترونیک خود دارد صفحه فرود در بالا، با تصویر پشتیبان‌گیری شده است، که باعث می‌شود هنگام خواندن آن یک کوکی بخواهید. یک کپی جلب توجه مانند این به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید، زیرا افراد بیشتری با ورود به صفحه شما فوراً مجذوب می شوند.

برای انجام این کارها لازم نیست یک کپی رایتر با تجربه باشید، اما اگر هنوز به کمک برای ایجاد سرفصل های جذاب نیاز دارید، کمی کمک کنید مولد عنوان می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد. این ابزارها مخصوصاً اگر در تلاش برای نوشتن سرفصل های جذاب وبلاگ هستید بسیار مهم هستند.

  • لحن صدای برند خود را پیدا کنید

لحن صدای یک برند، حالتی است که با مشتریان هدف خود از طریق کلمات در وب سایت، پست های رسانه های اجتماعی، پست های وبلاگ یا بازاریابی ایمیلی. پیام و شخصیت برند شما را منتقل می کند.

تسلط بر لحن صدای برند شما برای کپی‌نویسی در تجارت الکترونیک بسیار مهم است زیرا به اعتمادسازی کمک می‌کند و به برند شما حس انسانی می‌دهد. 88 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی Edelman می‌گویند خرید از برندهایی که به آنها اعتماد دارند ضروری است. بنابراین شما می خواهید اعتماد مشتریان خود را با صدای برند ثابت جلب کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تعیین لحن صدای برند خود در نظر بگیرید:

ارزش ها و رسالت شما: لحن صدای شما باید با آنچه که برند شما در وهله اول قصد انجام آن را داشت هماهنگ باشد. از این طریق شروع به دسترسی به افراد دیگری می کنید که به همین چیزها اعتقاد دارند.

مخاطب هدف شما: نحوه صحبت شما با یک نوجوان با یک جوان حرفه ای یا یک بزرگسال متفاوت است. برای نوجوانان، می توانید از شیک ترین زبان های عامیانه استفاده کنید. برای افراد 20 تا 40 ساله، ممکن است از زبان ساده با برخی ارجاعات فرهنگ پاپ استفاده کنید.

تحقیق در مورد مخاطبان بسیار مهم است. همچنین مهم است که هدف کاربر خود را بدانید. شما می خواهید مطمئن باشید که کلمات شما پیام درستی را منتقل می کنند، بنابراین سعی کنید کپی را با صدای مشتری احتمالی خود ایجاد کنید.

مروری بر مخاطبین گوگل آنالیتیکس

منبع

AYR یک نمونه عالی از یک فروشگاه تجارت الکترونیک با صدای برند متمایز است. آنها فقط فوق العاده باحال هستند و همه چیز در مورد سادگی است. آن‌ها زبان معمولی و محاوره‌ای را همانطور که مناسب برندشان است انتخاب کرده‌اند.

صفحه فرود AYRمنبع

دنبال کردن کپی رایتینگ خوب برای تجارت الکترونیک تصویری متمایز ایجاد می کند که مخاطبان شما با آن ارتباط برقرار می کنند و در نتیجه از لحاظ عاطفی بیشتر به آن وابسته می شوند.

یک تصور اشتباه رایج برای بنیانگذاران استارت آپ این است که آنها می توانند لحن صدای خود را «بعداً» پیدا کنند. شما باید قبلا صدای برند خود را بشناسید و از صمیم قلب زندگی کنید و نفس بکشید درخواست مجوز کسب و کار. به این ترتیب، می توانید از همان ابتدا از صدای برند خود استفاده کنید و با رشد برند خود، آن را ثابت نگه دارید.

یک داستان عالی می گوید که چرا کسب و کار را شروع کردید، هدفتان برای رسیدن به چه چیزی است و محصول شما برای مشتری ایده آل شما چه می کند.

Dove این کار را با ایجاد کمپین های قدرتمند، نوشتن کپی های قدرتمند و ایجاد پست های رسانه های اجتماعی قدرتمند انجام می دهد. آنها یک ارتباط عاطفی ایجاد می کنند و تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود می گذارند تا آنها برای زندگی باقی بمانند.

صفحه فرود Doveمنبع

واربی ​​پارکر برای تجلیل از افرادی که برای اهداف خود تلاش می کنند شناخته شده است. مردم اغلب با استفاده از عینک واربی ​​پارکر به این اهداف دست می یابند، بنابراین با عینک پوشانی که با مشکلات مشابه روبرو هستند ارتباط برقرار می کنند. این افراد سپس تبدیل می شوند اثبات اجتماعی، افزایش فروش و ایجاد تاثیر مثبت.

صفحه فرود واربی ​​پارکرمنبع

گفتن داستان برند یا مشتری به مشتریان بالقوه اطلاعات زیادی در مورد برند شما می دهد.

  • ایجاد حس فوریت

ترس از دست دادن یک چیز واقعی است. کپی رایترهای تجارت الکترونیک آن را برای آن پیاده سازی کردند این برند و فروش آنلاین را 27.1 درصد افزایش داد.

ایجاد حس فوریت کار می کند زیرا مصرف کنندگان را به تصمیم گیری سریع سوق می دهد. به مصرف‌کننده می‌گوید که خرید در حال حاضر و نه بعداً بهترین گزینه است، بنابراین منجر به سریع‌تر و سریع‌تر شدن آن می‌شود نرخ تبدیل بالاتر.

ایجاد حس فوریت نیازی به تجربه در فروش ندارد. می توانید با گفتن تعداد محصولات موجود در انبار به مخاطبان خود، فوریت را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، “فقط چند عدد موجود در انبار” را می توان در کنار یک شلوار در برنامه یا وب سایت خود قرار داد.

انجام این کار به مشتری می گوید که اگر الان خرید نکند، ممکن است پیراهنی که دوست دارد تا زمان بازگشت در دسترس نباشد.

صفحه قیمت شلوار باریک در دستگاه تلفن همراه برجسته شده است "فقط چند تا مانده"
منبع

آ تایمر شمارش معکوس نشان دادن مدت زمان تا پایان فروش جمعه سیاه یک چیز دیگر است روند تجارت الکترونیک که احساس فوریت را در مشتریان ایجاد می کند و در نتیجه فروش آنلاین را افزایش می دهد. شما همچنین می توانید فوریت را از طریق ایمیل مارکتینگ با مشتریان در میان بگذارید.

وقتی محصول جدیدی ایجاد می‌کنید که می‌تواند کارهای جالب زیادی انجام دهد، فهرست کردن تمام ویژگی‌های آن در توضیحات محصول ممکن است وسوسه انگیز باشد. مسئله این است که a ایجاد نمی کند تجربه کاربری خوب. به جای تمرکز بر تمام کارهای جالبی که محصول شما می تواند انجام دهد، فروش و مشتریان تجارت الکترونیک شما باید توضیح دهند که محصول چگونه کمک می کند.

برای مثال The North Face را در نظر بگیرید. آنها به شما می گویند که چگونه محصولشان می تواند به شما کمک کند، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

توضیحات ژاکت چهره شمالیمنبع

تمرکز خود را از ویژگی های محصول تغییر دهید و توضیح دهید که چگونه محصول می تواند به مشتریان شما کمک کند. شما می توانید مانند آنها ویژگی ها را در یک برگه جداگانه قرار دهید.

اگر شما یک کپی رایتر با تجربه نیستید، ممکن است این کار سخت باشد، اما یک قانون خوب این است که فکر کنید: «من مشتری هستم. چگونه این محصول نیازها یا نقاط درد من را برطرف می کند؟ این به شما ایده هایی می دهد که چگونه بر مزایای محصول خود برای افزایش فروش تجارت الکترونیک تأکید کنید.

در آستانه نزدیک شدن

کپی رایتینگ یک ابزار بازاریابی دیجیتال لذت بخش است که می تواند به فروشگاه های تجارت الکترونیک کمک کند تا فروش بیشتری داشته باشند. برای بهبود این مهارت ارزشمند، پنج نکته را برجسته کردیم.

مطمئن شوید که عناوین قوی و واضح می نویسید. به مردم بگویید که کسب و کار شما چه مشکلی را حل می کند. بعد، صدای برند خود را پیدا کنید. این به کسب و کار شما شخصیت یا ویژگی های متمایز می دهد.

گفتن یک داستان عالی به مخاطبان هدف شما کمک می کند تا از نظر احساسی با شما ارتباط برقرار کنند و منجر به وفاداری و خرید مداوم شود. در نهایت، ایجاد احساس فوریت به مشتریان شما کمک می‌کند تا بفهمند که چرا باید اکنون خرید کنند، و تأکید بر مزایا نشان می‌دهد که چگونه محصولات شما می‌توانند به آنها کمک کنند.

این نکات را دنبال کنید و زمان اقامت، تعامل و فروش بالاتر را مشاهده کنید—نوشتن شاد.

بیوگرافی نویسنده:

آستین آندروکایتیس

آستین آندروکایتیس
نویسنده شبکه رهبری کارآفرین

آستین آندروکایتیس مدیر عامل شرکت است ChamberofCommerce.com. او یک استراتژیست دیجیتال مارکتینگ با تجربه با سالها تجربه در ایجاد کمپین های آنلاین موفق است. رویکرد آستین برای توسعه، بهینه‌سازی و ارائه فناوری‌های مبتنی بر وب به کسب‌وکارها کمک کرده است تا به سود بالاتری دست یابند، بهره‌وری را افزایش دهند و سازمان‌ها را برای رشد پایدار تسریع کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا