بازی

چگونه می توان فصل 6 را کامل کرد نشان حلقه دزدیده شده در آتش را درگیر کرد

لینک های سریع

  • آمدن به چنگ زدن با تاریکی
  • شهرک کوهستانی – نبرد

فصل 6 از نشان آتش درگیر انتشار فشار سرگرم کننده پس از فصل بی رحمانه تر است که قبل از آن است. فصل 6 به جای اینکه نبرد دیگری باشد که در آن با گروهی قریب الوقوع از سربازان تشنه به خون روبرو می شوید، در حالی که در این فکر هستید که چگونه به بهترین وجه بدون آسیب رساندن به آنها در این فرآیند نزدیک شوید، فصل 6 دسترسی شما به اطلاعات را محدود می کند و شما را مجبور می کند با احتیاط پیش بروید. .


مطالب مرتبط: Fire Emblem Engage: Complete Combat Guide

البته، زمانی که دشواری سطح شما عمدتاً به مخفی کردن اطلاعات از شما بستگی دارد، یک راهنما به طور چشمگیری این دشواری را کاهش می دهد. مجرم به عنوان اتهام. ما تمام مکان‌های نیروهای مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم تا بدون افتادن در هیچ تله‌ای در مسیر بر این فصل غلبه کنید.

گیمر ویدیوی روز

آمدن به چنگ زدن با تاریکی

تاریکی فقط چیزی نیست که در قلب انسان وجود دارد، بلکه بخش بزرگی از نبرد فصل 6 Engage است. یک مه از اثر سبک جنگ وجود دارد. پایان دادن به نوبت شما در کنار دیوار تاریکی، چند فضا را در مقابل شما آشکار می کند. با این حال، استراتژی بهتر این است که منقل‌هایی را که در میدان جنگ پراکنده شده‌اند، روشن کنید، همانطور که آنها تاریکی را بطور قابل توجهی بیشتر از بین می برند. کشنده ترین جنبه تاریکی این است که چگونه بر شعاع خطر تأثیر می گذارد. به دلیل مرحله مبهم، نمی‌توانید به نشانگرهای محدوده وابسته باشید.

تاریکی است هنگامی که نوبت خود را به پایان می رسانید، دوباره پوست می شود. این به این معنی است که شما می توانید مستقیماً به سمت یک واحد دشمن بروید و تا زمانی که نوبت شما تمام نشود نمی توانید آنها را ببینید. بنابراین، انتظار نداشته باشید که با شخصیت اصلی حمله کنید.

البته، شخصیت جدید معرفی شده در این فصل، یوناکا، نیز با ورود به فرم Engage خود، مقدار قابل توجهی را آشکار می کند. اگرچه از آنجایی که او و آلیر در اکثریت صحنه از بقیه گروه جدا هستند، این به اکثر واحدهای شما کمکی نمی کند. به طور کلی، شخصیتی مانند Vander که تحرک بسیار خوبی دارد و ضربات را به خوبی دریافت می کند، برای بازیکنانی که به دنبال هل دادن به سمت تاریکی هستند بسیار مفید خواهد بود.

شهرک کوهستانی – نبرد

Fire Emblem Engage، فصل 6، نمایش بخشی از صحنه که در آن همه مسیرها قطع می شوند

دشمنان

6x جنگنده شمشیر، 3x دزد، 2x کماندار، 7x بربر، 2x مگ، 1x تروندا

10 واحد

گسترش

شرایط پیروزی

تروندا را شکست دهید

گنجینه ها

چکش (برگرفته از یک بربر)، کمان بلند (برگرفته از یک کماندار)

دشواری

★★★★★☆☆☆☆☆ (5/10)

مهمترین چیزی که در اینجا باید بدانید این است که این مرحله دارای دو خط است. خط بالا جایی است که آلیر و یوناکا بیشتر وقت خود را در آن سپری می کنند. این مسیری است که دائماً با تنگنا مواجه می شود، زیرا دقیقاً یک واحد عرض دارد. شما می خواهید که آلیر برای هدفش رهبری کند. مسیر بالا تا پایان مرحله با مسیر اصلی تلاقی نمی کند، بنابراین Yunaka و Alear تا حد زیادی مستقل هستند.

تنها استثنا کلوئه است. او می تواند پرواز کند و در صورت تمایل به Alear و Yunaka بپیوندد. اگرچه، صادقانه بگویم، او واقعاً مورد نیاز نیست. آن‌ها می‌توانند به‌اندازه کافی از خط بالایی عبور کنند.

در مورد خط دوم، از مرکز صحنه پایین می‌آید. اگر با مهمانی اصلی خود به سمت غرب بروید، مسیر اصلی را طی خواهید کرد. یک انحراف وجود دارد که به سمت بالا حرکت می کند، و یک مسیر غربی دیگر وجود دارد که در امتداد پایین صفحه قرار دارد، اما هر دو بن بست وجود دارد.

مسیر بالا

نشان آتش درگیر، فصل 6، مسیر بالای نقشه

بنابراین، برای Alear و Yunaka، این بسیار ساده است. شما در یک مسیر خطی حرکت خواهید کرد. از هر دوی آنها بخواهید وارد فرم های Engage خود شوند. این امر مشکلات دید را از بین می برد. Alear همیشه باید رهبری را بر عهده بگیرد. اگر او در فرم Engage خود باشد، طفره رفتن او بسیار زیاد خواهد بود، بنابراین او مشکلی نخواهد داشت که بیشتر نیروها را در اینجا به صورت سر درآورد.

شما با یک بربر مبارزه خواهید کرد، سپس با یک جنگنده شمشیر، سپس با یک بربر، پس از آن با یک دزد، به دنبال آن یک جنگنده شمشیر، و در پایان با یکی دیگر بربر. بعد از اینکه همه آنها را خارج کردید وارد مسیری می شوید که با مسیر اصلی که واحدهای دیگر شما در آن حرکت می کنند تلاقی می کند. در اینجا دو جنگنده شمشیر و یک بربر در انتظار شما خواهند بود. اما نگران نباشید، لازم نیست به تنهایی با آنها بجنگید، زیرا تا زمانی که به اینجا برسید، بقیه ارتش شما نیز خواهند رسید.

Fire Emblem Engage, Chapter 6, Assisting Top Path With A Mage

در اطراف بخش با جنگنده شمشیر، می توانید از نیروهای اصلی خود کمک کمی دریافت کنید، زیرا مسیر بالا و مسیر مرکزی تنها با یک دیوار تقسیم می شوند.

بن بست ها

Fire Emblem Engage, Chapter 6, The Lower Path Where Chloe Damn Near Died

اگرچه این مکان‌ها به جایی نمی‌رسند، اما نیروهایی را برای کشتن فراهم می‌کنند و قدرت برای خودش یک ارز است. فراتر از آن، هر یک از این بن بست ها دارای واحدی هستند که پس از کشتن آنها، با یک سلاح ویژه به شما پاداش می دهد. از موقعیت شروع مهمانی مرد خود، می‌توانید یک جنگنده شمشیر را که بالای سر شما قرار گرفته است ببینید. با این حال، چیزی که نمی توانید ببینید بربری است که در کنار آنها قرار گرفته است. اگر دوست دارید، فقط می توانید لویی را به آنجا بفرستید تا آنها را پاک کند. کشتن بربر به شما با چکش پاداش می دهد.

در مورد مسیر در پایین نقشه (این در جنوب منقل در غرب جشن شروع شما است)، در اینجا یک کماندار و یک بربر را خواهید یافت. بنابراین، مطمئن شوید که Chloe را خیلی به قسمت پایین نقشه نزدیک نکنید، زیرا او هرگز بیش از یک یا دو تیر با مرگ فاصله ندارد. کشتن کماندار به شما جایزه Longbow را می دهد.

مسیر مرکزی

Fire Emblem Engage, Chapter 6, Louis Lighting The Westerly Brazier

اگر اولین پارالوگ را تکمیل کرده اید و ژان را به دست آورده اید، تعداد نیروهای بیشتری از حداکثر تعداد قابل استقرار در این مرحله خواهید داشت. شما باید بتوانید هر ترکیب حزبی را در اینجا کار کنید. بنابراین فقط قلب خود را دنبال کنید و از نیروهایی که می خواهید بالاترین سطح را داشته باشید استفاده کنید. اگرچه، ما این را خواهیم گفت، داشتن چندین واحد شفا هرگز ضرری ندارد…

در سمت چپ جایی که مهمانی شما شروع می شود، یکی از آن منقل ها را خواهید یافت. اولین دشمنی که هنگام حرکت در این مسیر مرکزی با آن خواهید جنگید یک جنگنده شمشیر است. آنها توسط یک Mage و یک Barbarian پشتیبانی خواهند شد. Mage فقط کمی شمال مسیر است. بنابراین، با یکی از کاربران لنس خود با Sword Fighter مبارزه کنید، اما ترجیحاً نه با لوئیس (چون Mage او را به هم می ریزد). کلوئه بهترین گزینه شماست. مراقبت از Mage دشوار است، زیرا آنها در بوته ها ایستاده اند، که به آنها نرخ فرار غیرعادی بالایی می دهد. بهتر است یک واحد جادوگر را برای مقابله با آنها بفرستید.

Fire Emblem Engage، فصل 6، نمایش کماندار پنهان در پایان مرحله

هنگامی که این سه مورد را پاک کردید، بخش بعدی شما را در مقابل دو دزد و یک جنگنده شمشیر قرار می دهد. هیچ کدام از این افراد فوق العاده سخت نیستند. با این حال، هنگامی که آنها را پشت سر بگذارید، در مسیری قرار خواهید گرفت که با مسیر بالایی تلاقی می کند. در اینجا یک Sword Fighter در پایین و Barbarian در بالا وجود خواهد داشت. با این حال، مراقب باشید، نزدیک جایی که بربر قرار دارد، کوچه ای سایه دار وجود دارد. یک تیرانداز در اینجا پنهان شده است.

هر یک از پنج روح سرگردان هر کدام 10 قطعه باند ارزش دارند. مورد روی زمین یک Vulnerary است.

نشان آتش درگیر، فصل 6، انباشته شدن در تاروندا

با مهمانی اصلی خود به سمت بالا سفر کنید و دوباره با یوناکا و آلیر ملاقات خواهید کرد. اکنون، تنها چیزی که باقی خواهد ماند تروندا و یک Mage است. تروندا یک تبر دستی دارد، ضربه محکمی می زند و دو میله سلامت دارد. با این حال، Alear می تواند او را به راحتی به اندازه کافی بشکند، و Warp Ragnarok سلین بیشتر یکی از میله های سلامتی خود را به تنهایی از بین می برد. تا زمانی که شما نیروهای دیگر او را در حین رفتن بیرون می آورید، او پشتیبان زیادی در اینجا نخواهد داشت (فقط یک Mage). بنابراین، شما می توانید با تمام قدرت خود را به او بسپارید. او دست و پنجه نرم می کند بسیار به سرعت.

اکتشاف پس از نبرد

Fire Emblem Engage، فصل 6، کاوش در میدان نبرد و یافتن منابع

تنها دو منبع برای یافتن در اینجا وجود دارد: 50 قطعه پیوند و 20 شمش آهن. هر دوی اینها دقیقاً در مقابل خانه ای هستند که وقتی وارد مرحله اکتشاف شدید در کنار آن خواهید ایستاد. فراتر از آن، می‌توانید دورهای معمول خود را انجام دهید، با افراد خود صحبت کنید، و در حالی که در آن هستید، قطعات باند بیشتری دریافت کنید. حیواناتی که در اینجا برای فرزندخواندگی در دسترس هستند، گربه آزاد جنوبی، سگ الیوسیان و سگ الیوسی سیاه هستند.

بعدی: Fire Emblem Engage: نکات مبتدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا