چه طور

چگونه صاحبان تجارت الکترونیک می توانند خرید تعطیلات را برای مشتریان آسان تر کنند

Rate this post

فصل تعطیلات نزدیک است. برای صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک، این می تواند به این معنی باشد که شلوغ ترین زمان سال شما در راه است. در دهه گذشته، تجارت الکترونیک نحوه خرید مردم در تعطیلات خود را کاملاً تغییر داده است.

فروش تجارت الکترونیک در طول فصل تعطیلات خواهد بود به 240 میلیارد دلار برسد – افزایش قابل توجهی نسبت به سال قبل.

در حالی که برخی از مردم همچنان ترجیح می‌دهند در مقابل فروشگاه‌های بزرگ برای معاملات جمعه سیاه کمپ بزنند، بسیاری اکنون خرید در خانه‌هایشان را ترجیح می‌دهند. آنها به جای شلوغی و شلوغی خرید در مرکز خرید، هنگام خرید هدایای خانوادگی خود از یک فنجان کاکائو با لباس خواب لذت می بردند.

بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید از خریدهای تعطیلات امسال سرمایه گذاری کنید و فراتر؟ چگونه می‌توانید تجربه را برای مشتریان خود آسان‌تر کنید تا آنها در تمام طول سال با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند؟

همیشه جا برای رشد، تغییر و سازگاری با دنیای دیجیتالی در حال پیشرفت وجود دارد. وقتی صحبت از تجارب خرید آنلاین آنها به میان می آید، مشتریان انتظارات بالایی دارند، به خصوص که فناوری همچنان در حال پیشرفت است.

بیایید ببینیم چگونه می توانید آن تجربه را ساده کنید و مشتریان خود را در هر فصل بازگردانید.

سایت خود را در دسترس قرار دهید

یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت تعامل در فروشگاه آنلاین شما این است که اطمینان حاصل کنید که برای همه در دسترس است. بر اساس CDC، 26 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده دارای معلولیت هستند. برخی ممکن است با مشکلات بینایی سر و کار داشته باشند، در حالی که برخی دیگر تحرک محدودی دارند.

اطمینان از در دسترس بودن وب سایت شما، مخاطبان شما را افزایش می دهد و به مردم اجازه می دهد زمان بیشتری را در فروشگاه آنلاین شما بگذرانند. برخی از ساده ترین راه ها برای بهبود دسترسی عبارتند از:

  • استفاده از متن جایگزین
  • ایجاد برچسب های فرم دقیق
  • پیاده سازی تضاد رنگ
  • پیاده سازی ناوبری صفحه کلید،
  • تصحیح زیرنویس‌های خودکار

همچنین اطمینان از کاربرپسند بودن سایت شما ضروری است کسانی که دچار واگرایی عصبی هستند. واگرایی عصبی به افرادی اطلاق می شود که مغزشان «متفاوت» با آنچه که هنجار در نظر گرفته می شود، کار می کند.

افراد مبتلا به اوتیسم، نارساخوانی و ADHD به عنوان واگرای عصبی شناخته می شوند. می‌توانید با ارائه مواردی مانند گزینه‌های تبدیل متن به گفتار و ارسال ایمیل‌های یادآوری در صورت فراموش کردن چیزی در سبد خرید، تجربه تجارت الکترونیک را برای آنها در دسترس‌تر کنید.

محدود کردن عوامل حواس پرتی و اجرای استراتژی هایی که به آنها کمک می کند تمرکز خود را حفظ کنند، مرور و خریدهای مورد نظر را برای آنها آسان تر می کند.

منبع

سایت خود را برای موبایل مناسب کنید

امروزه تقریبا 70 درصد مصرف کنندگان از اپلیکیشن های خرید در گوشی خود استفاده کنند. به احتمال زیاد، چندین خرید از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود انجام داده اید، بنابراین در نظر بگیرید که این تجربه برای شما چگونه بوده است. آیا پیمایش سایت موبایل آسان بود؟ درج اطلاعات و در نهایت خرید خود چقدر سخت بود؟

تجارت الکترونیک موبایل فقط یک روند نیست. میلیاردها نفر در سراسر جهان از تلفن های هوشمند خود برای تقریباً هر جنبه ای از زندگی – از جمله خرید استفاده می کنند. اگر سایت شما سازگار با موبایل نیست یا اپلیکیشنی ندارید که به راحتی محصولات شما را ببینند، ممکن است در این فصل تعداد زیادی فروش را از دست بدهید.

تو می توانی مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل مناسب است با ارائه سفارش با یک کلیک، استفاده از چت ربات های تلفن همراه و ارائه زمان بارگذاری در سریع ترین زمان ممکن. اگر پیمایش سایت تلفن همراه شما سخت باشد یا نمایش محصولات شما بیش از حد طول بکشد، مخاطبان شما به جای دیگری نگاه خواهند کرد.

از هوش مصنوعی استفاده کنید

محبوبیت استفاده از هوش مصنوعی در پلتفرم های تجارت الکترونیک در دهه گذشته ادامه داشته است. اکنون، مصرف کنندگان انتظار دارند که هوش مصنوعی حداقل در تجربه خرید آنها حضور داشته باشد.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، استفاده از این روند ضروری است. نه تنها تجربه شخصی تری را برای خریداران شما ایجاد می کند، بلکه می تواند کارهای اضافی زیادی را برای تیم شما انجام دهد، بنابراین می توانید مشاغل بیشتری را به افراد مختلف واگذار کنید و کارایی را بهبود بخشید.

بهترین راه ها برای هوش مصنوعی را در سایت تجارت الکترونیک خود ادغام کنید این فصل شامل:

  • تبلیغات شخصی سازی شده
  • مدیریت موجودی

در حالی که هوش مصنوعی می تواند در این فصل رونق کسب و کار ایجاد کند، برای مدیریت همه چیز به آن تکیه نکنید. مشتریان بر اساس عادت های جستجوی خود بمباران تبلیغات مزاحم نمی خواهند.

آماده باشید تا تعادلی بین بازاریابی موثر هوش مصنوعی و زیاده روی در کارها پیدا کنید. هنگامی که به درستی استفاده می شود، ابزاری عالی برای تقویت کسب و کار شما و آزاد کردن زمان بیشتری برای کارمندان شما است.

شخصی که در حال مرور سایت تجارت الکترونیک استمنبع

شامل نظرات مشتریان

افزودن نظرات مشتریان به فروشگاه تجارت الکترونیک شما ممکن است کوچک به نظر برسد، اما می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند – به خصوص در تعطیلات. می توانید برای اولین بار مشتریان جدیدی را جذب کنید که قبلاً هرگز از شما خرید نکرده اند. افراد دوست دارند قبل از اینکه تصمیم بگیرند به یک شرکت اعتماد کنند، تحقیقات خود را انجام دهند و خواندن نظرات دیگران یک راه عالی برای دریافت سریع اطلاعات است.

اگر زمان و تلاش زیادی برای تجربه دیجیتال و خدمات مشتری خود صرف کنید، خریداران شما متوجه این موضوع خواهند شد. افراد را تشویق کنید تا نظر خود را بنویسند، در مورد تجربه خود صحبت کنند و از آن اظهارات مثبت برای بازاریابی برای مخاطبان جدید استفاده کنند. مشتریانی که احساس می کنند اطلاعات بیشتری در مورد انتخاب خود دارند، بیشتر هزینه می کنند و با شما به خرید ادامه می دهند.

مطمئن شوید که به نظرات مثبت و منفی در رسانه های اجتماعی پاسخ می دهید. احساس نکنید که باید نظراتی را که کاملاً درخشان نیستند نادیده بگیرید یا «پنهان کنید». با پرداختن به نقدهای منفی، به مخاطبان خود نشان می دهید که به تجربه آنها اهمیت می دهید و برای آسان کردن کارها تلاش می کنید.

فصل خرید تعطیلات به اندازه کافی استرس زا است و اغلب برای مصرف کننده معمولی احساس استرس می کند. آخرین چیزی که آنها می خواهند این است که هنگام تلاش برای خرید هدایای خود دردسر بیشتری داشته باشند. هنگامی که شما فعالانه درگیر هستید و برند خود را در معرض دید قرار می دهید، ارتباطات و روابط پایداری ایجاد خواهید کرد که کسب و کار شما را در طول سال حفظ می کند.

افکار نهایی

اگر قبلاً سایت تجارت الکترونیک خود را برای تعطیلات آماده نکرده اید، اکنون زمان آن است. این پیشنهادات را در ذهن داشته باشید تا تجربه خرید مشتری را بهینه کنید، فروش را افزایش دهید، و به نام خانوادگی برجسته‌تری تبدیل شوید تا خریدارانی که برای اولین بار خرید می‌کنند به مشتریان وفادار تبدیل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا