شبکه های اجتماعی

چگونه پشتیبانی مشتری وبلاگ خود را ساده و بهبود بخشید

Rate this post

اکثر وبلاگ نویسان، صرف نظر از روش های کسب درآمدشان، می خواهند پاسخی از مخاطبان خود بشنوند.

چه در حال ارائه خدمات یا فروش دوره ها باشید، صفحه “تماس با ما” وبلاگ شما صفحه اصلی شما است.

به عنوان یک وبلاگ نویس، تا زمانی که با خوانندگان خود در تعامل باشید و ارتباط برقرار کنید، رشد می کنید.

افراد ممکن است برای یافتن فرصت های مشارکت یا بازاریابی مشترک با شما تماس بگیرند. دیگران با شما تماس خواهند گرفت تا خدمات شما را بخرند یا به عنوان یک تبلیغ کننده از شما استفاده کنند. هر چه که باشد، احتمالاً یک فرصت بزرگ برای شما در پشت هر ایمیل واقعی وجود دارد.

نکته کلیدی این است که با ساده کردن جریان پشتیبانی مشتری وبلاگ خود، هیچ یک از این فرصت ها را از دست ندهید:

از اتوماسیون هوشمند استفاده کنید

اتوماسیون بازاریابی به معنای راه‌اندازی کانال‌های تبدیل شخصی‌سازی شده است که می‌تواند خوانندگان و سرنخ‌های سایت شما را به روش‌های معناداری درگیر کند.

به عنوان یک وبلاگ نویس تمام وقت یا پاره وقت، نمی توانید دائماً برای پاسخ دادن به ایمیل ها یا تماس های تلفنی حضور داشته باشید، حتی اگر آنها مشتریان بالقوه ای هستند که باید به سرعت قبل از رفتن آنها را وارد کنید. اینجاست که اتوماسیون بازاریابی می تواند مفید باشد.

اتوماسیون بازاریابی هوشمند در گذشته فقط برای شرکت های بزرگ در دسترس بود. این روزها راه حل هایی وجود دارد که مقرون به صرفه و راه اندازی آسان هستند، بنابراین حتی وبلاگ نویسان مستقل نیز می توانند از آنها استفاده کنند. این راه حل ها عبارتند از:

  • چت ربات های هوشمند: می‌توانید گردش‌های کاری متنوعی را بر اساس سؤالات کاربر تنظیم کنید، بنابراین ربات چت می‌تواند در زمان واقعی به آنها کمک کند و سپس آنها را مستقیماً به شما ارجاع دهد. چند سازنده چت بات پیشرفته در بازار وجود دارد که کاملا مقرون به صرفه هستند و راه اندازی آن آسان است.
  • ایمیل پاسخگویان خودکار: ایمیل‌های خوش‌آمدگویی که توضیح می‌دهند چگونه می‌توانید کمک کنید، ایمیل‌های «گام‌های بعدی» که از رهبر شما دعوت می‌کنند تا یک تماس یا جلسه سریع با شما برنامه‌ریزی کنند، «ایمیل‌های فروش مجدد» که خوانندگان شما را تشویق می‌کند در دوره شما ثبت‌نام کنند یا کتاب شما را بخرند… همه این ایمیل‌ها می‌توانند تقریباً با استفاده از هر نرم افزار بازاریابی ایمیلی که وجود دارد، به راحتی تنظیم شود.
  • خدمه خودکار تلفن: داشتن پشتیبانی تلفنی برای بسیاری از وبلاگ‌های کسب‌وکار منطقی است، و دریافت یک شماره تلفن کسب‌وکار همراه با خدمه‌های هوشمند خودرو که می‌تواند به سؤالات سرنخ‌های شما در زمان واقعی پاسخ دهد، پیام ارسال کند و حتی بسیار آسان و مقرون به صرفه است. پیگیری با آنها

همه این راه حل های اتوماسیون بازاریابی به وبلاگ نویسان پرمشغله اجازه می دهد تا با سرنخ های شما 24 ساعته بدون وقفه در کار واقعی خود درگیر شوند.

ایمیل های خود را سازماندهی کنید

اگرچه بارها و سال‌ها پیش‌بینی می‌شد که این ایمیل توسط رسانه‌های اجتماعی کشته شود، ایمیل‌سازی این روزها شکل اصلی ارتباطات تجاری است. هر معامله ای که تا به حال انجام داده ام با ایمیل بسته می شود (حتی اگر ممکن است انواع دیگری از تعاملات وجود داشته باشد، مانند زوم، پیام های فوری و بله، رسانه های اجتماعی).

هرگز قدرت یک ایمیل را دست کم نگیرید.

این یکی از قدرتمندترین ابزارهای برندسازی است که به شما این امکان را می دهد تا به رهبران خود یادآوری کنید که در حال انجام چه کاری هستید و چگونه می توانید با هم کار کنید یا از یکدیگر سود ببرید.

علاوه بر این، صندوق ورودی شما می تواند ابزار بهره وری نهایی شما باشد. در واقع، این تنها روشی است که من توانسته ام تمام وظایف خود را به انجام برسانم: یک ایمیل را خوانده نشده نگه می دارم تا زمانی که به آنچه در آن است رسیدگی کنم و این شکل نهایی انگیزه من است.

به همه این دلایل، صندوق ورودی ایمیل خود را از نظر مذهبی تمیز و منظم نگه می‌دارم: این تنها ابزاری است که چندین بار در روز از آن استفاده می‌کنم.

برای اینکه ایمیل‌هایم مؤثرتر و کارآمدتر شوند، چه کاری باید انجام دهم:

مطمئن شوید که امضای خود را به خوبی تنظیم کرده اید

من تعداد مواردی را که افرادی که با آنها ایمیل رد و بدل کرده ام با چیزی شبیه به “پیام می دهند” را از دست داده ام.اوه شما هم این کار را می کنید؟ ممکن است در آنجا هم به کمک شما نیاز داشته باشم” یا “اوه شما هم صاحب آن وب سایت هستید؟ من تازه ثبت نام کردم

امضای دقیق راهی عالی برای تبلیغ خود، پروژه های دیگر و پروفایل های رسانه های اجتماعی شما است. Wisestamp یک ابزار عالی برای تنظیم یک امضای با مارک خوب برای ایمیل‌های شما است و همچنین یک خالق امضا رایگان ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد یک امضای دست‌نویس دانلود کنید:

ایمیل های خود را سازماندهی کنید - مثال Wisestamp

از فیلترها و برچسب ها استفاده کنید

یک چیز تاسف بار در مورد ایمیل ها که منحصر به این روش ارتباطی خاص نیست این است که به راحتی از دست می روند. من از انواع برچسب ها و فیلترها در جیمیل خود برای غلبه بر این چالش استفاده می کنم.

جی‌میل در اولویت‌بندی ایمیل‌ها بسیار خوب است، اما من خودم هم این کار را انجام می‌دهم.

  • می‌توانید فیلتری برای برچسب‌گذاری خودکار ایمیل‌ها با یک کلمه کلیدی در عنوان ایجاد کنید
  • می توانید به طور خودکار ایمیل هایی را که فراموش کرده اید به آنها پاسخ دهید برچسب بزنید (با این اسکریپت)
  • می‌توانید تمام ایمیل‌های Gmail را به‌عنوان خوانده‌شده علامت‌گذاری کنید، حتی اگر هزاران ایمیل در برگه رسانه‌های اجتماعی خود داشته باشید (این کار بسیار رضایت‌بخش است و به من کمک می‌کند صندوق ورودی‌ام را تمیز کنم)
  • ایمیل های مهم را به صورت دستی برچسب گذاری کنید تا بتوانید با استفاده از آن راحت تر آنها را پیدا کنید: عملگر مهم است

بله، من فقط عاشق استفاده از جستجوی Gmail و اپراتورهای آن هستم.

از دامنه خود استفاده کنید

در حالی که من عاشق جیمیل هستم، همیشه مطمئن می شوم که از دامنه خودم ایمیل می زنم. این یک راه عالی برای دور زدن فیلترهای اسپم خودکار و تنها راه برای حرفه ای جلوه دادن ایمیل های شما است.

زمانی که ایمیل‌های تجاری شما در نام دامنه @gmail.com میزبانی می‌شوند، غلبه بر اولین تصور بد و جدی گرفتن آنها سخت است.

علاوه بر این، تنظیم جیمیل به آدرس خودتان بسیار آسان و رایگان است.

قالب ها و پاسخ های خودکار را تنظیم کنید

یکی دیگر از دلایلی که من جیمیل را دوست دارم این است که می توانید از الگوها (که قبلاً به عنوان “پیام های آماده” شناخته می شد) و پاسخ های خودکار به صورت رایگان استفاده کنید.

می توانید هر یک از ایمیل های خود را به یک الگو تبدیل کنید تا بعداً از آن استفاده کنید. این یک ایده عالی است که ایمیل هایی را که متوجه شده اید در برنده شدن در فروش موثر هستند ذخیره کنید.

زیبایی این مفهوم در این است که این ایمیل‌های شخصی به صورت دستی ساخته می‌شوند، نه چیزهای خودکار، و در عین حال نوشتن آن‌ها بسیار سریع خواهد بود.

قالب ها و پاسخ های خودکار را تنظیم کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های جالبی که به صورت رایگان در Gmail ارائه می‌شود، توانایی راه‌اندازی پاسخ خودکار برای روزها یا هفته‌ها هنگامی که شما دور هستید، مریض هستید یا به سادگی باتلاق هستید.

این یک راه عالی برای ایجاد مقداری فروش و سرنخ بدون پاسخ دادن به ایمیل است. به سادگی یک پاسخ خودکار ایجاد کنید و گیرندگان را به صفحه اصلی خود هدایت کنید یا محصولات، کتاب ها و غیره خود را فهرست کنید.

یک پاسخ خودکار ایجاد کنید

روش های تماس خود را متنوع کنید

در نهایت، در حالی که در بالا ذکر کردم که ایمیل شکل اصلی ارتباط تجاری من (و بسیاری از افراد دیگر) است، مطمئناً تنها این نیست.

  • اگر یک برند شخصی قوی دارید، بسیاری از مردم مایلند از طریق رسانه های اجتماعی با شما در تماس باشند. بنابراین آنها را در صفحه تماس با ما قابل مشاهده کنید. به راحتی اشاره کنید که از طریق رسانه های اجتماعی قابل دسترسی هستید، به خصوص اگر سرنخ های شما پس از ارسال ایمیل پاسخی دریافت نکنند (ایمیل ها اغلب به اشتباه در فیلترهای هرزنامه گیر می کنند)
  • در برخی از بخش ها (املاک، تعمیرات خانه، و غیره) اگر گزینه شماره تلفن داشته باشید، فروش بیشتری را سریعتر می بندید. برخی از افراد دوست ندارند منتظر پاسخ ایمیل باشند یا فقط می خواهند مطمئن شوند که شما یک چیز واقعی هستید. در این موارد یک شماره تلفن مفید است. اگر نمی‌خواهید شماره تلفن خود را در سایت خود منتشر کنید، می‌توانید آن را در امضای ایمیل یا ایمیل «خوش آمدید» قرار دهید تا تعامل قوی‌تر شود.
  • همچنین می‌توانید از راه‌حل‌های زمان‌بندی قرار در ایمیل‌های خود استفاده کنید تا افراد را به راحتی برنامه‌ریزی جلسه‌ای با شما داشته باشند. تنوع خوبی از آن ها برای انتخاب وجود دارد.
راه حل برنامه ریزی قرار ملاقات

ممکن است روش‌های ارتباطی منحصربه‌فردتری در جایگاه خاص شما وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در سئو می توانید ویجت تولید سرنخ را نصب کنید که به محض ارسال اطلاعات سرنخ های شما، یک گزارش رایگان ارسال می کند.

رتبه بندی SE این ویژگی را به عنوان افزونه ویژگی حسابرسی وب سایت آنها ارائه می دهد. این یک راه جالب برای شنیدن نظرات خوانندگان و شروع تعاملات خود از یک پایه محکم است.

ویژگی ممیزی وب سایت رتبه بندی SE

من دوست دارم از رقبای خود (یا مشتریانم) جاسوسی کنم تا ایده های جدیدی در مورد اینکه چگونه افراد بیشتری با من تماس بگیرند پیدا کنم. من چندین هشدار نظارتی برای رقبا تنظیم کرده ام تا در صفحات تماس، صفحات محصول اصلی، صفحات اصلی و صفحات بیوگرافی رسانه های اجتماعی آنها را نگه دارم.

جستجوگر پیوند شکسته قورباغه جیغ

به این ترتیب زمانی که هر یک از آنها روش جدیدی برای ارتباط اضافه می کند، منوهای اصلی خود را تغییر می دهد یا نمایه های رسانه های اجتماعی خود را به روز می کند، به من اطلاع داده می شود. این به من هزاران ایده جدید می دهد تا هر ماه آزمایش کنم!

نتیجه

تماس گرفتن برای موفقیت اکثر وبلاگ نویسان بدون توجه به مدل کسب و کاری که استفاده می کنند، اساسی است.

ایجاد روابط با خوانندگان شما برای سئو خوب است و باعث بهبود تبدیل نیز می شود! شما نمی توانید یک جزیره باشید. شما باید نظرات مردم را بشنوید، شراکت ایجاد کنید، همتایان، شرکت هایی برای کار با آنها و مشتریان پیدا کنید.

صفحه تماس با من را جدی بگیرید و روی بهبود استراتژی ارتباطات تجاری خود کار کنید.

موفق باشید!


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا