شبکه های اجتماعی

8 راه برای ایجاد پست های چرخ فلک اینستاگرام که مخاطبان شما را دوست دارند

شماره 1: یک محصول را تبلیغ کنید

چرخ فلک های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که چندین عکس، فیلم و گرافیک را در یک پست به اشتراک بگذارید – که راهی عالی برای معرفی یک محصول به مخاطبان شما است.

شاید بخواهید تغییرات محصول را به اشتراک بگذارید، مانند رنگ‌ها یا سبک‌های مختلف، یا شاید جزئیات مهمی وجود دارد که می‌خواهید برجسته کنید.

بگیرید استودیو پالو سانتو مثلا. به عنوان بخشی از راه اندازی آینده خود، این برند از یک پست چرخ فلک برای به اشتراک گذاشتن عکس های مجموعه در رنگ های مختلف استفاده کرد که توسط مدل های مختلف پوشیده شده است:

این نه تنها محصولات آنها را اذیت می کند، بلکه زمینه سازی بیشتری را برای نحوه پوشیدن یا مدل دادن هر قطعه می افزاید – که راهی عالی برای تشویق تبدیل است.

محصول، خدمات یا محتوای شما هر چه باشد، چرخ فلک های اینستاگرام فرصتی عالی برای کاوش در جزئیات، اطلاع رسانی به مخاطبان و تشویق کلیک ها فراهم می کند.

PSA: اکنون می توانید برنامه ریزی، زمان بندی و به صورت خودکار منتشر شود پست‌های چرخ فلک اینستاگرام با Later — سلام آخر هفته‌های بدون کار! 👋

Later یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که بیش از 4 میلیون تجارت، سازندگان و مدیران رسانه های اجتماعی به آن اعتماد دارند. امروز ثبت نام کنید برای برنامه ریزی تمام پست های رسانه های اجتماعی خود از یک داشبورد با استفاده آسان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا