شبکه های اجتماعی

چگونه صفحه کسب و کار لینکدین خود را بهینه کنیم؟

اگر از لینکدین برای جذب استعداد یا جذب مشتری استفاده می کنید، اولین قدم ایجاد یک صفحه شرکت برجسته است.

صفحه کسب و کار لینکدین خود را به عنوان یک پوشش دیجیتالی در نظر بگیرید. شما می خواهید آن را آموزنده و جالب کنید تا کاربران اولین برداشت مثبتی از شرکت شما داشته باشند.

آماده اید تا حضور لینکدین خود را کامل کنید؟ 9 راه برای ارتقاء سطح صفحه کسب و کار خود کشف کنید:

9 روش برای بهینه سازی صفحه تجاری لینکدین

  1. از عکس های نمایه و جلد با کیفیت بالا استفاده کنید

  2. کلمات کلیدی مرتبط را برای تقویت سئوی خود بگنجانید

  3. مطالب جالب و ارزشمند را به اشتراک بگذارید

  4. از ویژگی های لینکدین برای تشویق تعامل استفاده کنید

  5. کانال های آنلاین خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید

  6. برای ایجاد اقتدار و جامعه به گروه ها بپیوندید

  7. شبکه خود را گسترش دهید

  8. از محتوای حمایت شده برای هدف قرار دادن دموگرافیک خاص استفاده کنید

  9. محتوای بصری را به اشتراک بگذارید

شماره 1: از عکس های نمایه و جلد با کیفیت بالا استفاده کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جذب سرنخ‌های جدید به صفحه کسب‌وکار لینکدین، این است زیبا به نظر برسد.

قدم اول؟ از عکس نمایه و تصویر جلد با کیفیت بالا استفاده کنید.

این عکس‌ها – به‌ویژه تصویر روی جلد – برند شما را به نمایش می‌گذارند، به شما کمک می‌کنند حرفه‌ای به نظر برسید، و فرصتی برای برجسته کردن ماموریت خود به روشی خلاقانه فراهم می‌کنند.

برای مثال Square را در نظر بگیرید. تصویر روی جلد، که خط برچسب شرکت است، به تازه واردان این امکان را می دهد که بدانند محصولات نوآورانه ایجاد می کند. وقتی آن را می بینید، می خواهید درباره کارهایی که آنها انجام می دهند بیشتر بدانید:

نکته: عکس‌هایی که در لینکدین استفاده می‌کنید باید با تصاویری که در دیگر پلتفرم‌های اجتماعی ارسال می‌کنید، همخوانی داشته باشند. این به برند شما یک مزیت حرفه ای می بخشد و شما را راحت تر تشخیص می دهد.

ICYMI: اکنون می توانید برنامه ریزی کنید و پست های لینکدین خود را از قبل برنامه ریزی کنید با بعدا!

شماره 2: کلمات کلیدی مرتبط را برای افزایش سئوی خود بگنجانید

طبق گفته لینکدین، صفحات تجاری تکمیل شده 30 درصد بازدیدهای هفتگی بیشتری دارند، بنابراین پر کردن هر قسمت، از جمله اطلاعات تماس و اندازه شرکت، ارزش دارد.

مهمترین عناصر صفحه کسب و کار لینکدین شما عبارتند از خلاصه و بررسی اجمالی.

خلاصه شرکت شما درست زیر نام شما در صفحه ظاهر می شود. باید کوتاه و دقیق باشد.

در عین حال، مرور کلی فرصتی است تا داستان برند خود را با جزئیات بیشتر بیان کنید. در اینجا، می توانید داستان اصلی، محصولات و ارزش های شرکت خود را به اشتراک بگذارید.

می‌توانید خلاصه و نمای کلی را برای افزایش دسترسی خود به لینکدین با قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید. این کلمات کلیدی به لینکدین کمک می کند تا تشخیص دهد شرکت شما چه کاری انجام می دهد، بنابراین می توانید در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شوید.

همچنین می توانید کلمات کلیدی را مستقیماً در نام شرکت خود وارد کنید تا دید خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال، LexisNexis، یک پلت فرم جهانی IT و ارزیابی ریسک، “راه حل های ریسک” را در نام LinkedIn خود دارد.

با این حال، فضا در اینجا محدود است، بنابراین روی مرتبط ترین کلمات کلیدی با صنعت خود تمرکز کنید.

شماره 3: محتوای جالب و با ارزش را به اشتراک بگذارید

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ایجاد یک جامعه درگیر در لینکدین، ارسال محتوای ارزشمند مانند داستان‌های موفقیت شرکت یا نقاط عطف است.

همچنین می توانید در استراتژی محتوای LinkedIn خود، کارمندان را مورد توجه قرار دهید. این نوع محتوا با تجلیل از استعدادهای موجود به تقویت فرهنگ شرکت کمک می کند و در عین حال متقاضیان شغلی بالقوه را جذب می کند.

مهم است که اهداف لینکدین خود را در نظر بگیرید و استراتژی محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اگر می‌خواهید استعدادها را جذب کنید، می‌توانید جزئیات مربوط به امتیازات شرکتی خود را به اشتراک بگذارید.

اما اگر از لینکدین برای یافتن مشتریان یا مشتریان جدید استفاده می‌کنید، به اشتراک گذاشتن محتوای رهبری فکری (مانند مقالات، گزارش‌های داده و نظرات) مؤثرتر خواهد بود.

نکته: استراتژی محتوای خود را با استفاده از LinkedIn Analytics اصلاح کنید. پلتفرم تجزیه و تحلیل داخلی اثربخشی پست‌های لینکدین شما را ردیابی می‌کند و به شما امکان می‌دهد درباره جمعیت‌شناسی فالوورهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این داده ها اطلاعات مهمی در مورد نوع محتوایی که مخاطبان شما ترجیح می دهند در اختیار شما قرار می دهد.

به عنوان مثال، ممکن است یاد بگیرید که پست های ویدیویی در مورد محصولات یا خدمات شما بهترین عملکرد را دارند. بر اساس این بینش، می توانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد استراتژی بازاریابی لینکدین خود بگیرید.

پیوستن بعد برای برنامه ریزی و زمان بندی پست های لینکدین، اینستاگرام، فیس بوک، پینترست، تیک تاک و توییتر از یک داشبورد با کاربری آسان!

شماره 4: از ویژگی های لینکدین برای تشویق تعامل استفاده کنید

استقبال از جدیدترین ویژگی های لینکدین راه دیگری برای پویاتر، جذاب تر و جذاب تر کردن صفحه شرکت شماست.

یکی از جدیدترین محصولات منتشر شده این پلتفرم، LinkedIn Live، مکان خوبی برای شروع است.

این ویژگی به شما امکان می دهد ویدیوهای پخش زنده را به اشتراک بگذارید، که به طور متوسط ​​24 برابر بیشتر از ویدیوهای درون فید نظرات دریافت می کنند.

همچنین می‌توانید از LinkedIn Live برای میزبانی رویدادهای مجازی، مانند چت‌های کنار آتش یا پرسش و پاسخ «از من هر چیزی بپرسید» استفاده کنید، که تعامل را تشویق می‌کند و جامعه‌ساز عالی هستند.

به طور مشابه، داستان‌های لینکدین راه معمولی‌تری برای تعامل با جامعه شما ارائه می‌دهند. با طول عمر 24 ساعته، داستان ها نگاهی از پشت صحنه به شرکت شما ارائه می دهند.

اگر روی محتوای درون فید متمرکز هستید، می توانید نظرسنجی نیز ایجاد کنید.

آنها به شما این امکان را می دهند که مستقیماً از مخاطبان خود سؤال بپرسید و راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها هستند. به علاوه، هرچه افراد بیشتری با نظرسنجی شما تعامل داشته باشند، احتمال نمایش آن در فیدهای سایر کاربران بیشتر می شود.

شماره 5: کانال های آنلاین خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید

آیا شما یک خبرنامه وفادار دارید؟ یا یک اجتماع فعال اینستاگرام یا توییتر؟ اگر چنین است، می‌توانید از آن کانال‌های موجود برای تقویت صفحه کسب و کار لینکدین خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، در اینستاگرام، می‌توانید پیوندهایی را به صفحه لینکدین خود به اشتراک بگذارید تا ترافیک بیشتری را به پست‌های خود هدایت کنید.

اگر بیش از 10 هزار دنبال کننده دارید، می توانید آن پیوندها را مستقیماً به استوری های خود اضافه کنید.

همچنین می‌توانید از Linkin.bio by Later برای ایجاد یک نسخه قابل کلیک از فید اینستاگرام خود استفاده کنید و ترافیک را مستقیماً به صفحه یا پست‌های تجاری LinkedIn خود هدایت کنید.

Linkin.bio توسط Later ساده‌ترین راه برای بهینه‌سازی بیو اینستاگرام و هدایت ترافیک به هر نقطه از وب (از جمله لینکدین) است – بیشتر بدانید اینجا.

شماره 6: برای ایجاد اقتدار و جامعه به گروه ها بپیوندید

گروه‌های لینکدین روشی فوق‌العاده برای ملاقات با افراد همفکر در جایگاه شما هستند و می‌توانند ابزاری مفید برای رشد ارگانیک صفحه کسب‌وکار شما باشند.

با شناسایی تعداد انگشت شماری از گروه های لینکدین مرتبط با صنعت خود شروع کنید و سپس شروع به پیوستن به گفتگو کنید!

نکته کلیدی در اینجا این است که خیلی پرفروش نباشید. با ارائه مشاوره مفید، بینش یا حتی به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی خود اعتماد و اقتدار ایجاد کنید.

اگر محتوایی که در گروه ها به اشتراک می گذارید ارزشی برای اعضا ایجاد کند، آنها به احتمال زیاد صفحه کسب و کار لینکدین شما را بررسی می کنند (و دنبال می کنند).

شماره 7: شبکه خود را گسترش دهید

به گفته لینکدین، زمانی که صفحات 150 فالوور به دست آورند، فرصت رشد آنها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

برای کمک به راه اندازی صفحه کسب و کار خود، از همکاران خود بخواهید آخرین پست های شرکت را لایک کنند، نظر بدهند یا به اشتراک بگذارند.

همچنین می‌توانید افراد مرتبط را در پست‌های خود تگ کنید تا دسترسی را افزایش دهید و هشتگ‌های صنعتی را برای کمک به کشف محتوا اضافه کنید.

به اشتراک گذاری محتوای دیگران یکی دیگر از راه های موثر برای ایجاد شبکه و توسعه اعتبار است (درگیر شدن با پست های با دید بالا به شما کمک می کند در فیدهای افراد مناسب ظاهر شوید).

نکته: با مارک ها و نشریاتی که مخاطبان هدف شما را به اشتراک می گذارند همکاری کنید تا از شبکه های موجود استفاده کنید!

تصور کنید که بتوانید انتخاب کنید و انتخاب کنید که چه کسی می تواند پست های شما را ببیند. خوب، با تبلیغات لینکدین، می توانید!

با محتوای حمایت شده، می توانید مخاطبان خود را بر اساس عنوان شغل، عملکرد، صنعت و موارد دیگر فیلتر کنید. اطمینان از اینکه افراد مناسب محتوای شما را می بینند بسیار آسان تر می شود.

به عنوان مثال، TikTok از محتوای حمایت شده برای جذب استعدادها با به اشتراک گذاشتن داستان های کارکنان و برجسته کردن فرهنگ شرکت خود استفاده می کند:

مزیت اجرای تبلیغات در لینکدین این است که وقتی مخاطبان خود در ذهنیت حرفه ای باشند به آنها دسترسی خواهید داشت.

و از آنجایی که تبلیغات مانند پست های معمولی به نظر می رسند و مستقیماً در فیدهای کاربران نشان داده می شوند، شما همچنین به مخاطبان خود در جایی که بیشتر درگیر هستند دسترسی پیدا می کنید.

با مدیریت کمپین لینکدین، می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی ایجاد کنید، محبوب‌ترین پست‌های خود را «تقویت» کنید تا دسترسی آن‌ها را افزایش دهید، و در مورد نحوه عملکرد تبلیغات خود اطلاعاتی کسب کنید.

شماره 9: محتوای بصری را به اشتراک بگذارید

مانند بسیاری از پلتفرم‌ها، لینکدین به سرعت در حال تبدیل شدن به اولویت بصری است.

دوران پست های صرفا مبتنی بر متن گذشته است. اکنون می توانید انتظار داشته باشید که تصاویر و ویدیوها را در بالای صفحه اصلی LinkedIn خود مشاهده کنید.

به عنوان یک شرکت در لینکدین، اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها راهی عالی برای برجسته شدن است. بعلاوه، تصاویر معمولاً دو برابر پست‌های فقط متنی درگیر می‌شوند!

اگر احساس خلاقیت می‌کنید، می‌توانید از ویژگی سند لینکدین برای اشتراک‌گذاری چند صفحه PDF، سند Word یا ارائه استفاده کنید.

اسناد LinkedIn را می‌توان در قالبی قابل پیمایش پیش‌نمایش کرد، که آنها را راهی عالی برای برندها و کسب‌وکارها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات پویا، جذاب و با ارزش می‌کند.

نحوه ایجاد یک صفحه تجاری لینکدین

اگر قبلاً یک صفحه تجاری لینکدین ندارید، اکنون زمان ایجاد آن است! در اینجا نحوه شروع به کار آمده است:

مرحله 1: روی نماد «کار» در بالای فید شخصی لینکدین خود کلیک کنید

گام 2: “ایجاد صفحه شرکت” را انتخاب کنید

مرحله 3: نوع صفحه ای را که ایجاد می کنید انتخاب کنید (چهار گزینه وجود دارد: کسب و کار کوچک، کسب و کار متوسط ​​به بزرگ، صفحه ویترین و موسسه آموزشی)

مرحله 4: مشخصات شرکت خود را وارد کنید

مرحله 5: صفحه خود را ایجاد کنید و شروع به ارسال کنید

و بس!

اکنون که می دانید چگونه صفحه شرکت خود را ایجاد و بهینه کنید، می توانید آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید، مجموعه ای از نامزدهای کار با استعداد را جذب کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

خواستن پست های لینکدین خود را برنامه ریزی کنید جلوتر از زمان؟ با Later، شما می توانید – همین امروز ثبت نام کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا