ارز دیجیتال

روند توکن Pick Or Rick ($RICK) بالاتر از $PEPE در DEXTools با توییت ایلان ماسک

نمودار قیمت Pick or Rick – dextools.io

اپیزودی از کارتون Adult Swim ریک و مورتی با کمک ظاهری توییت ایلان ماسک – توکن Pick Or Rick (RICK) الهام گرفته از جدیدترین میم سکه در Uniswap است.

را ریک/وت این جفت در فهرست ده جفت برتر امروز DEXTools قرار گرفت، در نقاطی که توکن ترند شماره 1 است، بالاتر از Pepe (PEPE).

سکه Pick Or Rick که در ساعت 22:00 UTC در 2 ژوئن عرضه شد، 16000 درصد در 24 ساعت گذشته پمپاژ کرد، که برای یک میم کوین تازه فهرست شده با ارزش بازار پایین و دارندگان کمی غیرمعمول نیست. در حال حاضر تنها 467 دارنده توکن $RICK وجود دارد.

توییت ایلان ماسک درباره قسمت ریک و مورتی

سکه‌های میم جدید اغلب به عنوان واکنشی به چیزهایی که افراد مشهور می‌گویند یا انجام می‌دهند راه‌اندازی می‌شوند – بدون اینکه بدانند یا آنها واقعاً با پروژه‌هایی مرتبط باشند که معمولاً توسعه‌دهندگان ناشناس دارند.

“Pickle Rick” سومین قسمت از فصل سوم مجموعه تلویزیونی انیمیشن Adult Swim Rick and Morty است. این اولین برنامه تلویزیونی نیست که الهام بخش یک میم سکه است، با یک توکن با تم باب اسفنجی که در فضای مجازی پخش می شود. ماه گذشته.

بعید است که ایلان ماسک پشت و یا حتی از توکن Pick or Rick آگاه باشد، اما ممکن است مهمات دیگری برای مخالفان او باشد که اخیرا او را به تجارت داخلی Dogecoin (DOGE) متهم کرده اند.

مالک تسلا و توییتر، اولین باری نیست که با این اتهام مواجه می‌شود، به سود بردن از دستکاری بازار توسط تغییر آیکون توییتر به تصویر سگ شیبا اینو، آرم DOGE.

مسئولیت ادعای Pick or Rick Coin

به دنبال توییت بالا، @pickorrick حساب توییتر – ایجاد شده در 25 مه – یک ادعای سر زبان را منتشر کرد که این کار آنها بوده است:

ماموریت انجام شد، ما @elonmusk را مجبور کردیم در مورد Pickle Rick $rickcoin #pickorrick توییت کند. راه اندازی فردا ساعت 10 شب UTC.

ماه گذشته، یک توکن رمزنگاری SLUTS ($SLUTS) اندکی پس از آن که اندرو تیت به دلیل نامیدن معامله‌گران رمزارز به دلیل «قمار روی شیت‌کوین‌ها» «فرهنگ» نامیده شد، در فضای مجازی منتشر شد.

کمی بعد پمپ اولیه خود را دوباره دنبال کرد، و باید دید که توکن $RICK چقدر خوب عمل خواهد کرد.

توییت ایلان ماسک در حساب Meme Coin

ایلان همچنین اخیراً مستقیماً در حساب یک توکن میم آتی به نام Wall Street Memes (WSM) توییت کرده است.

در حالی که ممکن است او دوباره از پروژه رمزنگاری آنها آگاه نباشد، ایلان به یک الگوی رفتاری ارسال شده توسط شرکت پاسخ داد @wallstmemes حساب.

او همچنین به همین حساب در یک پاسخ داد مناسبت دوم، و دسته آنها را برچسب زمانی که در حال پاسخ دادن به بنیانگذار شیبا اینو، شیبتوشی ناکاموتو.

را wallstmemes.com پیش فروش یکی از سریع ترین پروژه های ارزهای دیجیتال در حال رشد بوده است که در هفته گذشته بیش از 3 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

از میم های وال استریت دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا