بازی

با ارزش ترین کارت ها در Yu-Gi-Oh! مدافعان شگفت انگیز

به جز چند بار تجدید چاپ، مدافعان شگفت انگیز Yu-Gi-Oh، کهن الگوهای جدیدی را معرفی می کند که اگرچه متا نیستند، اما بازی کردن آنها سرگرم کننده است و پس از توسعه حتی بهتر می شود. Purrelys مانند یک شبیه ساز حیوان خانگی بازی می کند و از جادوهای سریع حافظه برای تقویت کارت پایه به یک نسخه تکامل یافته Xyz استفاده می کند.


مطالب مرتبط: بهترین کارت ها در مدافعان شگفت انگیز

Rescue-ACE یک ربات آتش نشانی است که با واحدهایی با کارت های طلسم وارد می شود که همه به شیر آتش نشانی قابل اعتماد خود، Rescue-ACE Hydrant برای بهترین عملکرد خود نیاز دارند. در همین حال، دوشیزگان معبد میکانکو از رقص های جادویی خود برای تسلط بر میدان استفاده می کنند. این سه کهن الگو همگی افزودنی فوق‌العاده به Yu-Gi-Oh هستند، و با مقدار زیادی از مجموعه‌های کمیاب، مدافعان شگفت‌انگیز با کارت‌های ارزشمند می‌درخشند.

همه مقادیر در زمان نوشتن بر اساس لیست قیمت TCGplayer.com است.

گیمر ویدیوی روز

10 Gizmek Orochi، The Serpentron Sky Slasher (CR) – 40.73 دلار

Serpentron Sky Slasher که در ابتدا در بسته های تقویت کننده Rising Rampage 2019 منتشر شد، Gizmek Orochi، برای کمک به پشتیبانی از ربات های Rescue-ACE بازگشته است. Gizmek Orochi برای هیولاهای Rescue-ACE به تنهایی چیز کمی را به ارمغان می آورد، اما اگر به هیولاهای Gizmek دیگر اضافه شود، می تواند بسیار مفید باشد.

شرط احضار ویژه اوروچی از شش کارت بسیار گران است، اما می‌توانید با اجرای Gizmek Makami این مشکل را کاهش دهید، که به شما امکان می‌دهد پس از نابودی عرشه، شش کارت تبعید شده را دوباره در عرشه خود تغییر دهید.

9 Expurrely Noir (CR) – 42.28 دلار

یو-گی-اوه! کارت Expurrely Noir

رئیس ثانویه Xyz Monster از مجموعه Purrely، Expurrely Noir کمتر در مورد آسیب است و بیشتر در مورد کنترل کارت است. در حالی که می توان آسیب نوآر را با کارت هایی مانند حافظه Purrely Delicious Memory و Purrely Plump افزایش داد، اما Noir بهتر است به عنوان یک هیولای دفاعی استفاده شود که بر جلوه ویژه آن تمرکز دارد.

در حالی که هدف نهایی عرشه Purrely بیرون آوردن Expurrely Happiness برای ضربه زدن به نقاط زندگی دشمن شما است، توانایی Noir برای قرار دادن هیولایی که حریف شما کنترل می کند یا در قبرستان دارد تا انتهای عرشه خود برای از بین بردن ترکیب حریف عالی است. فقط مطمئن شوید که کارت پایه Purrely مجهز شده است تا بتوانید از این قابلیت به عنوان یک افکت سریع استفاده کنید.

8 Mikanko Reflection Rondo (CR) – 46.09 دلار

یو-گی-اوه! کارت Rondo Reflection Mikanko

Mikanko Reflection Rondo با Ni-Ni The Mirror Mikanko در حال رقصیدن در مقابل آینه، کارتی است که به زیبایی کشیده شده است که تم آب Ni-Ni را برجسته می کند. Rondo به شما این امکان را می دهد که کارت املای تجهیز را به هیولای حریف مجهز کنید و کنترل آن را در دست بگیرید، تا زمانی که روندو از زمین خارج شود.

مطالب مرتبط: Yu-Gi-Oh!: بهترین کهن الگوها در Battles Of Legend: Crystal Revenge

جلوه‌های ویژه هیولا غیرفعال است، اما اگر فقط می‌خواهید آسیبی وارد کنید، اهمیت چندانی ندارد، و اگر می‌خواهید از Rondo در کنار کارت طلسم آیینی Mikanko Kagura استفاده کنید، یک راه آسان رایگان برای احضار Ohime در اختیار شما قرار می‌دهد. در حالی که 1000 آسیب مستقیم به حریف خود وارد می کند، میکانکو را نشان داد.

7 دوست من خالص (CR) – 47.69 دلار

یو-گی-اوه! کارت دوست من خالص

یک کارت طلسم پیوسته، My Friend Purrely یک کارت شایان ستایش است که بیشترین بهره را از فویل نادر Collector’s می برد. پس‌زمینه باعث می‌شود برگ‌ها و نگین روی سر Purrely به گونه‌ای بدرخشد که کاملاً با حال و هوای گربه پری مطابقت داشته باشد.

این کارت نه تنها شایان ستایش است، زیرا اثرات آن به شما امکان می دهد نه تنها کارت های Purrely را جستجو کنید، بلکه به شما امکان می دهد اگر حریف یکی از Purrely Xyz شما را برد، سه طلسم سریع بازی Purrely را از قبرستان خود به دست خود برگردانید. هیولاها خارج از زمین این یک راه عالی برای آماده کردن سریع Xyz Purrely بعدی است، بنابراین می توانید مطمئن شوید که حریف شما اتاق تنفسی ندارد.

6 Ni-Ni The Mirror Mikanko (CR) – 48.68 دلار

یو-گی-اوه! کارت نی نی آینه میکانکو

دختر گربه مقیم مجموعه Mikanko، Ni-Ni The Mirror Mikanko یک هیولای فریبنده است که برای آزار دادن دشمنان شما عالی است. مهم نیست که این کارت نمی تواند آسیب نبرد را تحمل کند و هنگامی که مجهز به کارت املای تجهیز شود، این توانایی را دارد که کنترل یکی از هیولاهای حریف را در نوبت خود به دست بگیرد.

این نه تنها در کاهش آسیب‌های جنگی که ممکن است از جنگ گرفته باشید مؤثر است (اگرچه این نیز سخت است زیرا Ni-Ni هیچ آسیبی در جنگ نمی‌گیرد و آسیب را منعکس می‌کند)، بلکه هر ترکیبی را که ممکن است حریف شما با هیولای خود برای آن برنامه‌ریزی کرده باشد مسدود می‌کند. نوبت آنها از سوء استفاده از این افکت نیز نترسید، زیرا افکت در هر نوبت قابل استفاده است تا زمانی که Ni-Ni دارای کارت املای تجهیز باشد.

5 شادی اکسپرینس (CR) – 50.89 دلار

یو-گی-اوه! کارت شادی به طور غیرمستقیم

کارت رئیس شادی خالص، اکسپرسی، آخرین مرحله تکامل پیورلی شایان ستایش است که شما با آن شروع کرده اید. با توانایی بیش از 6000 آسیب در یک حمله زمانی که به درستی احضار می شود، شادی مطمئنا شما را به لبخند می اندازد.

مطالب مرتبط: Yu-Gi-Oh!: Decks that Defined 2022

همچنین لازم نیست نگران این باشید که حریفتان سرگرمی شما را با جلوه های ویژه خراب کند، زیرا شادی می تواند جلوه های هیولا را برای نوبت شما نفی کند و اگر شما یک پایه خالص داشته باشید، حریف شما نمی تواند کاری انجام دهد که شما را متوقف کند. اگر شادی شما مورد حمله قرار گرفت نیز نگران نباشید، زیرا آسیب 1500 هنگام حمله به حریف و زمانی که آنها به شما حمله می کنند فعال می شود.

4 Ha-Re The Sword Mikanko (CR) – 51.15 دلار

یو-گی-اوه! کارت Ha-Re The Sword Mikanko

رقصنده شمشیر شعله ور دوشیزگان میکانکو، Ha-Re The Sword میکانکو عاشق جادوهای تجهیز است. با جلوه اصلی او که به شما امکان می دهد جادوهای میکانکو را جستجو کنید و آنها را به دست خود اضافه کنید، کاملاً منطقی است که چرا او را “شمشیر میکانکو” می نامند.

از نظر زیبایی، فویل در برجسته کردن شعله های Ha-Re کار بسیار خوبی انجام می دهد، با افکت رنگین کمان که قسمت های خاصی از شعله ها را تقریبا آبی به نظر می رساند. گوش های شعله موش او نیز فویل شده است، که آنها را روی سر او برجسته می کند و بر جادوی آتش و آب که به نظر می رسد Ha-Re و Ni-Ni از آن استفاده می کنند، تأکید دارد.

3 ایزولد، دو داستان شوالیه های نجیب (CR) – 51.41 دلار

یو-گی-اوه! کارت ایزولد، دو داستان از شوالیه های نجیب

Isolde, Two Tales Of The Noble Knights در ابتدا در بسته‌های تقویت‌کننده نیروی شدید Yu-Gi-Oh! منتشر شد و قرار است با کارت‌های Mikanko مدافعان شگفت‌انگیز کار کند. ایزولد که برای احضار به دو هیولای جنگجو نیاز دارد، یک راه عالی برای جستجوی Ohime The Manifested Mikanko از عرشه است.

افکت دوم، که به شما امکان می‌دهد تا Equip Spells را به قبرستان خود بفرستید تا هیولای جنگجو را از عرشه خود احضار کنید، همچنین با کهن الگوی Mikanko عالی است، زیرا Ha-Re The Sword Mikanko و Ni-Ni The Mikanko هر کدام تنها سطح هستند. سه هیولا سپس می‌توانید با Mikanko Rivalry یا با Mikanko Promise آن جادوهای تجهیز را بازیابی کنید.

2 One For One (CR) – 64.38 دلار

یو-گی-اوه! یکی برای یک کارت

One For One که در بسته تقویت کننده نبرد خشمگین در سال 2009 منتشر شد، چاپ مجددی است که با دو دسته Purrely و Rescue-ACE کار می کند. هر دو Rescue-ACE Hydrant و Purrely هیولاهای سطح یک هستند که برای عرشه مربوطه خود ضروری هستند. این امر مخصوصاً برای Rescue-ACE صادق است زیرا اکثر هیولاهایی که به شما اجازه احضار ویژه از عرشه را می دهند، شرایط خاصی دارند که برای انجام آن باید رعایت شوند.

از کارت‌های Rescue-ACE، تنها سه کارت وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از عرشه خود احضار ویژه کنید. اولین، نجات!، تنها در صورتی به شما امکان می دهد که از قبل یک Hydrant در زمین داشته باشید. دومی، Fire Engine، تنها در صورتی کار می‌کند که یک هیولا به سمت میدان حریف شما احضار شود. آخرین کارت، Impulse، فقط یک برای یک به شکل هیولا است، اما از حریف شما نیاز دارد که یک افکت هیولا را فعال کند.

1 خالص (CR) – 74.10 دلار

یو-گی-اوه! خالصانه کارت

هیولای اصلی کارت های Purrley، Purrely کارت عالی برای هر گربه دوست است. با خز کرکی و گوش های بزرگ و حالت کنجکاویش در حالی که در قاب می نشیند، Purely احساس می کند که باید یک Eeveelution باشد تا یک Yu-Gi-Oh! هیولا

فویل رنگین کمان کمیاب Collector’s Rare فقط به دنیای ماورایی این هیولا می افزاید و بین اینکه چقدر شایان ستایش است و چقدر برای یک عرشه مهم است، جای تعجب نیست که Purrely قیمت بسیار بالایی دارد. این واقعیت را در نظر بگیرید که برای اجرای عرشه به سه مورد نیاز دارید و Purrelys شما به تنهایی بیش از 200 دلار بسته به قیمت بازار برای شما هزینه خواهد داشت.

بعدی: بهترین Yu-Gi-Oh! بازی های ویدیویی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا