شبکه های اجتماعی

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در سال 2022 چه زمانی است؟

به این وبلاگ گوش کنید

آخرین آمار رسانه های اجتماعی ثابت می کند که اینستاگرام یک نیروگاه تعامل است. شما قبلاً آن را می دانید و می خواهید بیشترین بهره را از آن ببرید.

واقعیت، این روزها، کمی متفاوت به شما برخورد می کند، درست است؟ علیرغم صرف تلاش و زمان زیاد برای ایجاد و انتشار پست های با کیفیت، محتوای شما قادر به جلب توجه نیست.

سرنوشت چندین بازاریاب هم همین است، زیرا آنها از یک عامل مهم در ترکیب اجتناب می کنند – بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام.

این یکی از عوامل مهم در پشت نرخ های تعامل نامنظم است. منطق بسیار ساده است، پست شما باید در زمانی پخش شود که بیشتر مخاطبان شما در اینستاگرام فعال هستند تا با آن درگیر شوند.

بنابراین، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

خوب، این یک پاسخ کوتاه و یک پاسخ طولانی دارد. پاسخ کوتاه این است بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت 6 صبح تا 11 صبح است (PST).

اکنون که پاسخ کوتاه بسیار دقیق است، چرا کسی در مورد دومی زحمت بکشد؟

به این دلیل است که هر کسب و کاری بسته به جایگاه و موقعیت مخاطبان هدف خود، بهترین زمان شخصی سازی شده خود را برای ارسال پست دارد.

به سختی می توان گفت که میانگین بهترین زمان برای ارسال پست برای طیف گسترده ای از مشاغل، بر اساس داده های شرکت های مختلف در نقاط مختلف جهان، برای کسب و کار شما نیز صدق می کند.

از این رو، باید بهترین بازه زمانی شخصی سازی شده برای کسب و کار خود را پیدا کنید. این وبلاگ شما را راهنمایی می کند تا بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای کسب و کار خود را پیدا کنید.

اما قبل از انجام این کار، بیایید دریابیم که چرا دانستن بهترین زمان برای ارسال پست ضروری است.

چرا یافتن بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام اهمیت دارد؟

اینستاگرام به اصلاح الگوریتم خود ادامه می دهد و به موقع بودن را برای رتبه بندی پست ها در فید کاربر و تطبیق ویژگی های جدیدتر بسیار مهم می کند. با این حال، رتبه بندی پایه کم و بیش به این سه عامل بستگی دارد:

  1. علاقه: پست‌هایی با محتوایی مشابه آنچه قبلاً به آن علاقه نشان داده‌اید، در بالای فیدهای شما ظاهر می‌شوند.
  2. تازگی: جدیدترین پست‌ها برای رتبه بالاتر در فیدها نسبت به پست‌های چند روزه یا قدیمی‌تر اولویت‌بندی می‌شوند.
  3. ارتباط: پست‌ها و اکانت‌هایی که قبلاً در اینستاگرام مرتباً با آنها تعامل داشتید، در فید شما رتبه بهتری دارند.

با توجه به اینکه اخیراً یک عامل اصلی در رتبه بندی یک پست در اینستاگرام است، انتخاب زمان مناسب برای پست کردن برجسته تر می شود.

اگر افراد فعال بیشتری پست را ببینند، نرخ تعامل در یک ساعت اول پست بیشتر می‌شود. بر این اساس، الگوریتم اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که چند فید دیگر را می‌توانید برای تقویت بیشتر تعامل مدت‌ها پس از پست ایجاد کنید.

بنابراین، این برای شما چه معنایی دارد؟

این بدان معناست که اگر زمان ارسال خود را زمانی انتخاب کنید که مخاطبان شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند، ممکن است پست شما را زودتر در فیدهای خود پیدا کنند.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد!

در زمان های اوج بار بیشتر در پلتفرم پست ارسال کنید تا از فاکتور اخیر به نفع خود استفاده کنید. شانس بیشتری برای نمایش نام تجاری شما در فیدها دارد.

بنابراین جدای از این، بیایید به نکته اصلی برویم و بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنیم تا به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی اینستاگرام کمک کند.

چگونه بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام برای کسب و کار خود را پیدا کنیم؟

دو راه برای پیدا کردن بهترین زمان مناسب برای پست کردن برای جلب مشارکت بیشتر در پروفایل برند اینستاگرام خود وجود دارد:

1. استفاده از SocialPilot’s Instagram Analytics

بهترین زمان شما برای ارسال پست در اینستاگرام به سه چیز بستگی دارد: مخاطب، روز هفته و منطقه زمانی.

خوشبختانه، ویژگی تجزیه و تحلیل اینستاگرام SocialPilot به شما کمک می کند همه این موارد را در یک داشبورد مشخص کنید.

بیایید ببینیم چگونه.

را فیلتر «محدوده زمانی» به شما امکان می‌دهد دوره دقیقی را که می‌خواهید اطلاعات آماری را برای آن ببینید انتخاب کنید در بخش تجزیه و تحلیل می‌توانید گزارش تحلیلی حساب‌های تجاری اینستاگرام خود را تا 3 ماه گذشته مشاهده، دانلود و ایمیل کنید.

فیلتر زمان تجزیه و تحلیل اینستاگرام SocialPilot

یک نیز وجود دارد نقشه حرارتی که به طور خودکار میانگین تعداد فالوورهای فعال را محاسبه می کند در هر ساعت و هر روز از هفته در محدوده زمانی انتخاب شده، بهترین زمان شخصی سازی شده برای پست گذاشتن در اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهد.

نقشه حرارتی تجزیه و تحلیل اینستاگرام SocialPilot

این گرافیک نقشه حرارتی تمام اطلاعات مربوط به بهترین زمان ها و روزها را برای جذب بیشتر در اینستاگرام برای کسب و کارتان به شما می دهد.

علاوه بر این، می توانید مکان فالوورهای خود، جنسیت، سن آنها و سایر بینش های مهم فالوور را مشاهده کنید.

این روزها، قرقره‌ها اینستاگرام را طوفانی کرده‌اند، به همین دلیل است که می‌دانستیم نه تنها به کاربران اجازه می‌دهیم که حلقه‌ها را با استفاده از SocialPilot پست کنند، بلکه باید تجزیه و تحلیل Reels را نیز منتشر کنیم.

حلقه اینستاگرام

تجزیه و تحلیل Reels به شما کمک می‌کند تا میزان دسترسی، تعاملات، لایک‌ها و پخش ویدیوهای خود را کنترل کنید. می‌توانید از همه این بینش‌ها برای پیمایش در رشد اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید و نوع محتوایی را که مخاطبان شما ترجیح می‌دهند و چه زمانی ترجیح می‌دهند، تعیین کنید.

اگر می‌خواهید بهترین ابزار را برای اندازه‌گیری کمپین‌های اینستاگرام خود و بهترین زمان‌ها برای پست‌گذاری مقایسه کنید، در اینجا فهرستی از برخی ابزارهای تحلیلی اینستاگرام آمده است.

مخاطبان خود را در اینستاگرام تجزیه و تحلیل کنید

2. استفاده از Insights در برنامه اینستاگرام یا Creator Studio

تجزیه و تحلیل بومی اینستاگرام راهی عالی برای یافتن زمان بهینه برای ارسال پست در اینستاگرام است. دو مسیر برای بررسی این موارد وجود دارد.

1. اپلیکیشن موبایل اینستاگرام

اولین مورد استفاده از اپلیکیشن موبایل اینستاگرام است. این ابزاری مناسب است که به شما امکان می‌دهد بینش‌های مهمی مانند مکان فالوورهایتان، جنسیت، سن و زمانی که بیشتر در اینستاگرام فعال هستند پیدا کنید.

بینش مخاطبان اینستاگرام

برای دسترسی به اطلاعات بینش در اینستاگرام، داشتن یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام یا پروفایل سازنده اینستاگرام ضروری است. یکی دیگر از مزایای اضافه شده داشتن نمایه سازندگان این است که می توانید به “استودیوی خالق اینستاگرام” دسترسی داشته باشید.

2. استودیوی خالق اینستاگرام

و این همان مسیر دوم است. استودیوی سازندگان اینستاگرام، مانند دیدگاه‌های اینستاگرام، به شما امکان می‌دهد به بینش‌های چندگانه مخاطب دسترسی داشته باشید تا بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنید.

بینش مخاطبان استودیوی سازنده

یکی از کاستی‌های بینش بومی اینستاگرام این است که آنها فقط داده‌های فعالیت آنلاین فالوورها را در ۷ روز گذشته در اختیار شما قرار می‌دهند.

بنابراین، توصیه می کنیم از SocialPilot استفاده کنید، که به شما اطلاعات دقیقی از بخش تجزیه و تحلیل کامل مخاطبان در 3 ماه گذشته می دهد.

میانگین بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام چه زمانی است؟

در مطالعات اخیر ما در مورد:

ما دریافته‌ایم که آزمایش و یافتن داده‌های خود مناسب‌تر از پایبندی به یک الگوی ثابت از بهترین زمان‌ها است.

از طرف دیگر، اگر در تبلیغات اینستاگرام تازه کار هستید، پس بازه‌های زمانی عمومی می‌تواند شروع خوبی باشد قبل از اینکه بخواهید بهترین زمان شخصی خود را برای پست کردن آزمایش کنید. به احتمال زیاد این زمان های ثابت ممکن است برای برند شما در اینستاگرام معجزه کنند.

در اینجا دلیل است!

ما داده‌های زیر را از شرکت‌های معروف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی جمع‌آوری کرده‌ایم که نشان می‌دهد برندها چه زمانی باید در اینستاگرام پست بگذارند.

  • بعداً محدوده زمانی بین 9 صبح تا 11 شب (EST) را پیشنهاد می کند.
  • Hubspot زمان بین 2 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر (CDT) و پنجشنبه را به عنوان بهترین روز برای ارسال در اینستاگرام ترجیح می دهد.
  • Sprout Social چهارشنبه در ساعت 11 صبح و جمعه از 10 صبح تا 11 صبح به عنوان زمان ترجیحی استنباط شد.
  • موتور جستجو مجله به نفع دوشنبه، سه شنبه، و جمعه در 11 صبح و سه شنبه در 2 بعد از ظهر.

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام در روزهای هفته

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

به طور خلاصه، بر اساس تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط چندین برند، می‌توان گفت که پست کردن در روزهای هفته در طول:

آیا همیشه در حال جستجو هستید: بهترین زمان برای پست امروز چه زمانی است؟ خوب در اینجا یک تفکیک بیشتر است میانگین بهترین زمان (در PST) برای ارسال پست برای هر روز هفته که می توانید امتحان کنید:

  • دوشنبه: 9 صبح تا 10 صبح
  • سهشنبه: 9 صبح تا 10 صبح
  • چهار شنبه: 5 صبح، 11 صبح و 3 بعد از ظهر
  • پنج شنبه: ساعت 12 و 17
  • جمعه: 9 صبح تا 10 صبح و 17 الی 18
  • شنبه: 8 صبح تا 12 شب
  • یکشنبه: 10 صبح تا 2 بعد از ظهر
پست های خود را به صورت خودکار برنامه ریزی کنید

بهترین زمان برای ارسال حلقه ها در اینستاگرام

قرقره ها مورد علاقه جدید در اینستاگرام هستند. همه دارن ازش استفاده میکنن آمار جدید اینستاگرام حاکی از آن است که 58 درصد از بازاریابان در حال برنامه ریزی برای استفاده از حلقه ها در سال 2022 هستند.

اگر از حلقه‌های اینستاگرام استفاده کرده‌اید، می‌دانید که دسترسی و دید شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، با افزایش محبوبیت، نیاز به ارسال پست در بهترین زمان ها نیز برای Reels افزایش یافته است.

بهترین زمان برای ارسال حلقه‌ها در اینستاگرام به مکان، صنعت و عوامل مخاطب بستگی دارد. با این حال، می توانید با استفاده از بهترین زمان های متوسط ​​زیر، بهینه سازی زمان قرقره ها را شروع کنید.

  • دوشنبه: 3 صبح، 7 بعد از ظهر، 7 بعد از ظهر
  • سهشنبه: 12 صبح، 1 بامداد، 6 صبح
  • چهار شنبه: 4 صبح، 6 صبح، 9 شب
  • پنج شنبه: 6 صبح، 4 بعد از ظهر
  • جمعه: 2 بامداد، 11 صبح، 1 بعد از ظهر
  • شنبه: 9 صبح، 4 بعد از ظهر، 5 بعد از ظهر
  • یکشنبه: 5 صبح، 8 صبح، 1 بعد از ظهر

توجه داشته باشید: زمان بندی فوق در منطقه زمانی اقیانوس آرام (PST) است.

چگونه به طور موثر از بهترین زمان های متعدد برای ارسال در اینستاگرام استفاده کنیم؟

در نهایت، متوجه خواهید شد که پس از استفاده از ابزارهای ذکر شده در بالا، بهترین روز یا زمانی برای پست گذاشتن در اینستاگرام وجود ندارد.

به هر حال، دنیایی را نمی خواهید که تنها یک زمان مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام داشته باشد.

اما، برای یک مدیر رسانه های اجتماعی یا آژانس بازاریابی می تواند خسته کننده باشد که در حین مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی مختلف، پست های خود را در چند بازه زمانی ادامه دهد.

می‌توانید چند بازه زمانی را رها کنید و بهترین زمان را از کل روز انتخاب کنید یا به صورت دستی در بازه‌های زمانی مختلف پست کنید. انتخاب اولی زمان های نامزدی بهتر شما را از دست می دهد و رفتن به دومی مقدار زیادی از زمان شما را تلف می کند.

اینجاست که شما به یک برنامه زمان بندی محتوای رسانه های اجتماعی نیاز دارید!

به عنوان مثال، SocialPilot به شما امکان می دهد پست اینستاگرام خود را برای روزها، هفته ها و حتی ماه ها زودتر ایجاد و برنامه ریزی کنید.

زمانبندی محتوای اینستاگرام SocialPilot

بنابراین این ابزار ارسال خودکار به شما کمک می کند بدون هیچ زحمتی در بازه های زمانی مختلف منتشر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای هر روز از ماه در برنامه ریز محتوای آن، چندین بازه زمانی انتخاب کنید تا پست های ایجاد شده شما در اینستاگرام منتشر شود.

نکته:با ارسال انواع مختلف محتوا در زمان‌های مختلف تا صفر در نقطه‌ی شیرین خود آزمایش کنید. قرقره‌ها و داستان‌های متعددی را برای روز برای دسترسی بدتر برنامه‌ریزی کنید.

برای پست های اینستاگرام خود برنامه ریزی کنید

نتیجه

هیچ چیز آزاردهنده‌تر از عدم دسترسی به پست‌های اینستاگرامی نیست که به راحتی ایجاد کرده‌اید.

اما اکنون می دانید که چگونه از دام جلوگیری کنید. از روش‌ها و زمان‌هایی که در بالا توضیح داده شد استفاده کنید تا بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام را به صفر برسانید. شما در همان روز اول اعداد رو به افزایش نخواهید دید، اما با تلاش مداوم، نتایج را خواهید دید.

این به شما کمک می‌کند تا با مخاطبان خود تعامل بهتری داشته باشید و سریع‌تر به چشم‌های بالقوه امیدوار برسید.

اما به یاد داشته باشید، بهترین زمان برای ارسال فقط می تواند شما را در فیدهای مخاطبانتان قرار دهد، از آنجا سرنوشت در دست محتوای شماست.

اگر محتوای شما نتواند علاقه‌ای را برانگیزد، پس اشتراک‌گذاری حتی در بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام نمی‌تواند لایک‌ها یا نظرات مورد نظر شما را جلب کند.

اگر یک بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید که چندین اکانت اینستاگرام را برای مشتریان خود جادو می کند، از ابزار رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

به عنوان مثال، SocialPIlot به شما امکان می دهد چندین پست و یادآوری داستان را از قبل برنامه ریزی کنید تا از دردسر دستی ارسال در زمان مناسب جلوگیری کنید.

خودتان آن را تجربه کنید! آزمایشی رایگان 14 روزه خود را از امروز شروع کنید یا یک تماس آزمایشی برنامه ریزی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا