بازی

بهترین وینگرها در فیفا 23

FIFA 23 مملو از بازیکنان شگفت‌انگیز است و برخی از لذت‌بخش‌ترین آنها بازی کردن با وینگرها هستند. این موقعیت به دلیل تغییر دادن بازی شناخته شده است، با بازیکنانی که از سرعت، مهارت، تمام کردن، و توانایی‌های سانتر برای انجام بازی در داخل و خارج از توپ استفاده می‌کنند. وینگرها در FIFA 23 تفاوتی ندارند.


مطالب مرتبط: FIFA 23: بهترین هافبک ها

این وینگرها امضاهای هیجان انگیز و تاثیرگذار را در هر حالتی ایجاد می کنند. در نهایت باید از یک یا چند مورد استفاده کنید، یا ممکن است برای یکی از فهرست‌های تیم نهایی خود، ترکیبی را انتخاب کنید که از شما بخواهد این موقعیت را پر کنید. بهتر است بدانید چه وینگرهایی را باید به تیم خود اضافه کنید.

10 حکیم زیچ، باشگاه چلسی

حکیم زیچ مدتی است که در فیفا و خارج از فیفا فوق ستاره بوده است. پس از موفقیت در آژاکس هلند، او به چلسی نقل مکان کرد، جایی که تماشای او لذت بخش بود. او در دوران حضور مراکش در جام جهانی فوتبال 2022 در قطر یک ستاره بود.

زیچ یک وینگر راست باهوش، سریع و ماهر برای چلسی در لیگ برتر است. با امتیاز کلی 83 و حرکات مهارتی پنج ستاره، می‌توانید انتظار داشته باشید که زیچ دوهای انفرادی را روی خط لمسی با حرکت پا خیره‌کننده اجرا کند.

9 ادن هازارد، باشگاه رئال مادرید

ادن هازارد با لباس خانگی تیم ملی بلژیک در فیفا 23

ادن هازارد نام اصلی فیفا و به طور کلی این ورزش است. در طول سال‌ها، او در بازی‌های باشگاهی و بین‌المللی برای چلسی و رئال مادرید و همچنین تیم ملی بلژیک تغییر دهنده بازی بوده است. او مسئول کمک به چلسی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل 2016-2017 است.

هازارد دارای میانگین مهارت 84 و دریبلینگ 89 با امتیاز کلی 84 است. آن را با کنترل توپ 87 و تعادل 89 خود جفت کنید، و برای مدافعان سخت است که او را از توپ خارج کنند. او یک وینگر چپ چابک با آمار فوق العاده است.

8 رافائل لئو، آث میلان

رافائل دا کونسیسائو لئو با پوشیدن لباس خانگی پرتغال در جریان مسابقه فیفا 23

رافائل دا کونسیسائو لئو، وینگر چپ میلان و تیم ملی پرتغال است. او یک استعداد جدید است که می‌توانید در هر حالت بازی از آن استفاده کنید – پتانسیل حالت شغلی او در کل 90 است. این افزایش 6 نسبت به رتبه پایه او است!

Leão دارای امتیاز کلی 84 است. او یک تهدید در خط تماس است و برای ضربات آزاد درگیر می شود. او 6’2 این است، بنابراین انتظار داشته باشید که او در داخل محوطه جریمه در هوا به توپ حمله کند. او تاول 91 Pace با پایان مناسب دارد. او را به عنوان یک وینگر گلزن به تیم خود ببندید.

7 آنخل دی ماریا، یوونتوس

آنخل دی ماریا با لباس خانگی آرژانتین در فیفا 23

آنخل دی ماریا وینگر راست و یک پیکاپ قابل اعتماد تاریخی در فیفا برای هر حالتی است. در FIFA 23، او یک بازیکن خوب برای تکمیل فهرست تیم های نهایی سری A ایجاد می کند، و او یک کهنه کار است که در Career Mode قرارداد می بندد.

مطالب مرتبط: FIFA 23: بهترین مهارت های پنج ستاره

دی ماریا مانند همیشه در جام جهانی 2022 تاثیرگذار بود و امتیازات او در بازی منعکس کننده آن است. او در مجموع 84 سال سن دارد، او می تواند توسط مدافعان ضربه بزند و به خط دفاعی نفوذ کند و فرصت های گلزنی را برای او و تیمش باز کند. او نیز بسیار ماهر است، با پنج ستاره در آن دسته.

6 رحیم استرلینگ، باشگاه چلسی

رحیم استرلینگ با لباس خانگی انگلیس در فیفا 23

تیم ملی انگلیس بدون رحیم استرلینگ کامل نیست. وینگر چپ چلسی در FIFA 23 در مجموع 85 نفر است، با آماری قانع کننده در سراسر صفحه. نرخ بالای کار هجومی او باعث می‌شود که او در هر بازی آینده درگیر شود و او را به یک تهدید تهاجمی تبدیل کند.

90 سرعت، 86 دریبل و 80 شوت استرلینگ، گل های زیادی را برای تیم Career Mode یا تیم نهایی شما به ثمر می رساند. به عنوان یک بازیکن ملی پوش انگلیس و لیگ برتر، اگر قصد دارید یک تیم نهایی با شیمی بالا بسازید، او یک انتخاب قابل توجه است.

5 ریاض محرز، منچسترسیتی

ریاض محرز با لباس خانگی منچسترسیتی در فیفا 23

ریاض محرز بازیکن الجزایری است که هم اکنون در منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس حضور دارد. این وینگر راست ابریشمی به خاطر حرکات پا، اتمام، اولین لمس و چابکی چشمگیرش شناخته شده است.

محرز در نقش خود یک ستاره است – خیلی از بازیکنان دیگر نمی توانند هر کاری را که او می تواند انجام دهد. در مجموع 85، محرز 83 پاس، 90 دریبل و 84 پایان دارد. او در سمت راست زمین حرکاتی انجام می دهد و سپس گل می زند یا توپ را به مهاجمان و هافبک های خود با امتیاز قابل توجه 83 پاس می دهد.

4 وینیسیوس جونیور، باشگاه رئال مادرید

وینیسیوس خوزه دی اولیویرا با لباس خانگی تیم ملی برزیل در فیفا 23

این فوق ستاره جوان رئال مادرید خریدی عالی برای یک دوره طولانی در حالت حرفه ای است. او دارای پتانسیل 92 است، به این معنی که در نهایت می تواند پس از چند فصل به یکی از بازیکنان با بالاترین امتیاز در بازی تبدیل شود. جدای از این، او هنوز یک بازیکن برتر است.

وینیسیوس جونیور یا وینی جونیور، وینگر چپ برزیلی با امتیاز کلی 86 است. او برخی از بهترین آمارهای تهاجمی فیفا 23 را با سرعت 95 غیرقابل توقف و 90 دریبل دارد. اگر دوست دارید با بازی کوتاه مدت به سرعت جلو بروید، Vini Jr بازیکن مناسب شماست.

3 هیونگ مین سون، تاتنهام

هیونگ مین سون با لباس خانگی تاتنهام در فیفا 23

سالم ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس، هیونگ مین سون یک بازیکن ایستاده و یک وینگر سخت کوش برای تاتنهام هاتسپر است. ناگفته نماند، او یک گلزن بدجنس و در کل بازیکن بزرگی است.

مطالب مرتبط: FIFA 23: بهترین تیم ها در کل

Son این توانایی را دارد که با چند استپ اوور فشرده و یک انفجار سریع، مدافعان را از بازی خارج کند. پس از آن، او درست در حال چرخاندن توپ به گوشه بالای تور در برابر یک دروازه بان درمانده است. پایان و موقعیت یابی Son 91 بی بدیل است.

2 نیمار جونیور، پاری سن ژمن

نیمار در حال انجام یک حرکت مهارتی در جریان بازی برای پاری سن ژرمن در فیفا 23

نیمار جونیور به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این نسل شناخته می شود. او پس از جلب توجه بسیاری از باشگاه‌ها در دوران حضورش در سانتوس FC برزیل، در سال 2013 با باشگاه بارسلونا قرارداد بست – جایی که خودش را به عنوان بازیکنی برای کتاب‌های تاریخ فوتبال تثبیت کرد.

اگر مایل به صرف پول هستید، می‌توانید نیمار را در تیم نهایی خود قرار دهید – و ارزشش را دارد. مجموع 89 او فقط برای نمایش نیست. با 93 دریبلینگ، حرکات مهارتی پنج ستاره و یک پای ضعیف پنج ستاره، نیمار می‌تواند خط دفاعی حریف شما را تقسیم کند، توپی را برای هم تیمی‌هایش ارسال کند یا خودش به سمت گل برود.

1 محمد صلاح، باشگاه لیورپول

دویدن محمد صلاح در جریان بازی لیورپول با لباس خانگی این تیم در فیفا 23

محمد صلاح یک وینگر راست نخبه برای باشگاه لیورپول است. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در Ultimate Team یک بسته بازیکن باز کنید و نام صلاح را ببینید، بسیار خوش شانس هستید.

خوشحال می‌شوید که تقریباً تمام آمار حملات صلاح بالای 80 باشد – او یکی از خوب‌ترین بازیکنان در پست خود است. با 85 شوت از راه دور و 93 پایان، او می تواند از هر جایی گلزنی کند.

بعدی: FIFA 23: بهترین مهاجمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا