شبکه های اجتماعی

5 ویژگی جدید اینستاگرام برای کمک به رشد تجارت شما در تابستان

بسیاری از ویژگی های جدید اینستاگرام، زمان کم.

در ماه گذشته، اینستاگرام 5 ویژگی جدید بزرگ مانند چت تصویری، یک کانال ویدیویی کاملاً جدید، موسیقی و سوالات برای استوری اینستاگرام و صفحه کاوش به روز شده را معرفی کرده است.

آیا نمی دانید چگونه می توانید از این ویژگی های جدید اینستاگرام برای تجارت خود استفاده کنید؟

در پست زیر، 5 مورد از بزرگ‌ترین ویژگی‌های جدید اینستاگرام تابستان امسال و نحوه استفاده از آنها برای رشد کسب‌وکارتان را گردآوری می‌کنیم:

شماره 1: اینستاگرام IGTV را برای محتوای ویدیویی طولانی راه اندازی می کند

یک پلتفرم اجتماعی جدید وجود دارد که می‌خواهد نحوه تماشا و تعامل ما با محتوای ویدیویی طولانی را تغییر دهد – به IGTV سلام کنید!

پلتفرم ویدیویی خود اینستاگرام در ماه ژوئن راه اندازی شد و هم در برنامه اصلی اینستاگرام و هم در برنامه مستقل جدید IGTV در دسترس است. اما دلیل برجسته بودن آن در مقایسه با تجربیات تلویزیون سنتی یا یوتیوب این است که فقط برای ویدیوهای عمودی است.

این بدان معناست که تقریباً هر کسی می‌تواند در IGTV حضور داشته باشد – نیازی به تجهیزات دوربین یا نرم‌افزار ویرایشی فانتزی نیست. در ساده‌ترین شکل آن، یک ویدیوی IGTV را می‌توان از طریق تلفن هوشمندتان ضبط، ویرایش و در IGTV آپلود کرد!

ویدئوها برای اکثر حساب‌ها می‌توانند 10 دقیقه و برای حساب‌های بزرگتر یا تایید شده تا یک ساعت طول بکشند، که دنیایی از فرصت‌های ویدئویی را باز می‌کند.

وقتی صحبت از استفاده از IGTV برای کسب و کار یا برند شما می شود، آن را به عنوان یک نسخه فوق العاده شارژدهی از استوری های اینستاگرام در نظر بگیرید.

می‌توانید از IGTV برای ضبط برخی از اقدامات پشت صحنه یک رویداد، آپلود وبینار ضبط شده برای به اشتراک گذاشتن مهارت‌ها با مخاطبان خود، نمایش محصولات خود در یک ویدیوی سرمقاله یا به سادگی به فالوورهای خود اجازه دسترسی به چهره‌های پشت صحنه برند خود را بدهید. .

در حالی که می توانید به استفاده از استوری های اینستاگرام برای ایجاد کسب و کار خود با کلیپ های غیررسمی و خودجوش ادامه دهید.

آیا می خواهید درباره IGTV بیشتر بدانید؟ ما را بررسی کنید راهنمای نهایی IGTV برای همه چیزهایی که باید بدانید!

یا اگر برای ضبط و آپلود اولین ویدیوی IGTV خود احساس آمادگی می کنید، راهنمای ما برای فیلمبرداری و ویرایش ویدیوی عمودی می تواند به شما در شروع کار کمک کند.

شماره 2: اکنون می توانید با فالوورهای خود از دایرکت اینستاگرام تماس ویدیویی برقرار کنید

اینستاگرام اخیراً با هدف نزدیک‌تر کردن افراد به یکدیگر، صرف نظر از موقعیت مکانی آنها، چت تصویری گروهی را راه‌اندازی کرده است.

در حالی که می‌دانستیم از زمان اعلام فیس‌بوک در کنفرانس F8 در ماه مه امسال، یک عملکرد چت ویدیویی در راه است، این ویژگی به طور رسمی در جولای 2018 فعال شد.

اکنون می توانید به راحتی یک DM را به یک تماس ویدیویی زنده با حداکثر چهار دوست در یک زمان تبدیل کنید!

تنها نکته این است که شما فقط می توانید با فالوورهایی که با آنها مکالمه دایرکت اینستاگرام فعال دارید تماس بگیرید و بالعکس. بنابراین اگر می خواهید با شخصی از اینستاگرام تماس بگیرید، ابتدا باید به او DM بفرستید!

در حالی که این ویژگی در درجه اول برای گرد هم آوردن دوستان و ایجاد روابط واقعی است، ما هیجان زده هستیم که ببینیم چگونه مارک ها از عملکرد تماس ویدیویی جدید استفاده می کنند.

ما فکر می‌کنیم این پتانسیل را دارد که برای کسب‌وکارهای خدماتی کار کند، مانند مربی‌های زندگی که می‌خواهند به راحتی با مشتریان خود تماس بگیرند و بررسی کنند. یا می تواند به عنوان یک نسخه تعاملی تر از پشتیبانی چت کار کند که در آن مشتری می تواند با یکی از اعضای تیم پشتیبانی از طریق اینستاگرام چت ویدیویی داشته باشد.

شماره 3: با استیکر جدید موسیقی اینستاگرام، یک موسیقی متن به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید

راه اندازی استیکر موسیقی در استوری اینستاگرام یکی دیگر از ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد شخصیت بیشتری را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید!

در استوری اینستاگرام (هم برای ویدیو و هم برای عکس) موجود است، اکنون می‌توانید از بین هزاران آهنگ موسیقی متناسب با حال و هوای پست خود با برچسب موسیقی جدید انتخاب کنید.

به لطف همکاری اخیر فیس‌بوک با شرکت‌های موسیقی، می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را از میان هنرمندانی مانند برونو مارس، دوآ لیپا، کالوین هریس و گانز ان رزز انتخاب کنید.

در حال حاضر، ویژگی استیکر موسیقی تنها در تعداد معینی از کشورها برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است – اما ممکن است به زودی تغییر کند!

ما قبلاً اینفلوئنسرها را مشاهده کرده‌ایم که موسیقی را به داستان‌های خود اضافه می‌کنند و برای ایجاد حس سینمایی یا حرفه‌ای‌تر به کلیپ‌های ویدیویی کوتاه خود، شبیه به ویدیوهای سبک vlog.

اما مارک ها نیز می توانند در آن شرکت کنند! اگر کسب و کار موسیقی دارید (مثلاً ممکن است صاحب یک فروشگاه صفحات وینیل باشید، درس پیانو تدریس کنید، یا حتی لباس‌هایی برای تئاتر موزیکال تهیه کنید!) احمقانه خواهید بود که از این کار استفاده نکنید!

اینکه بتوانید موسیقی مورد علاقه خود را از هنرمندان دیگر به نمایش بگذارید و با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، نه تنها شخصیت خود را نشان می دهد، بلکه شما را به عنوان یک مرجع در صنعت خود معرفی می کند. با به اشتراک گذاشتن ترجیحات و دانش موسیقی خود، ممکن است دنبال کنندگان خود را بیابید که برای مشاوره و الهام بیشتر موسیقی به شما مراجعه می کنند.

حتی اگر یک تجارت موسیقی را اداره نمی کنید، اگر آهنگی وجود دارد که دوست دارید، و می خواهید آن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، فقط روی آن استیکر موسیقی ضربه بزنید و شروع به اضافه کردن موسیقی متن به استوری اینستاگرام خود کنید!

آیا می خواهید بدانید که چگونه از استوری های اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید؟ رایگان ما را تماشا کنید دوره آموزشی استوری اینستاگرام برای کسب و کار! بیاموزید که چگونه فالوورهای بیشتری جذب کنید، ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید و محصولات و خدمات خود را بیشتر بفروشید.

شماره 4: اینستاگرام ظاهر جدیدی به صفحه کاوش می دهد

اگر اخیراً اپلیکیشن اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کرده‌اید، ممکن است متوجه تغییراتی در صفحه کاوش شده باشید.

طرح‌بندی جدید، که در این ماه راه‌اندازی شد، دوباره طراحی شد تا به شما کمک کند چیزهای مورد علاقه‌تان را بیشتر کشف کنید. طرح‌بندی جدید شامل «کانال‌های موضوع» است – این کانال‌ها را در بالای صفحه کاوش خواهید دید – به همراه یک کانال موضوعی شخصی‌شده «برای شما» که ترکیبی از پست‌های متناسب با علایق شما دارد.

همچنین موضوعاتی را بر اساس حساب‌ها و هشتگ‌هایی که اغلب با آن‌ها درگیر هستید، و کانال‌های موضوعی کلی‌تر مانند هنر، ورزش، زیبایی و مد را مشاهده خواهید کرد. همچنین فهرستی از هشتگ ها وجود دارد که به شما کمک می کند به تمام پست هایی که اخیراً از آن هشتگ استفاده کرده اند بروید.

با این ویژگی جدید، تمرکز برندها و کسب و کارها بر استراتژی هشتگ خود بیش از هر زمان دیگری مهم است.

بیش از 200 میلیون نفر هر روز برای کشف ایده های جدید و الهام گرفتن از صفحه کاوش بازدید می کنند، و اگر هشتگ های مناسب را در پست های خود وارد نکنید، ممکن است فرصت کشف شدن توسط کاربران بیشتری را از دست بدهید!

شماره 5: با استیکر سؤال جدید به سؤالات افراد در استوری اینستاگرام پاسخ دهید

با راه اندازی استیکر سوال، استوری های اینستاگرام شما بسیار تعاملی (و شخصی!) بیشتر می شود.

در حالی که استیکرهای نظرسنجی اینستاگرام و اسلایدرهای ایموجی به دنبال کنندگان شما اجازه می دهند به سوالی که پرسیده اید رای دهند، استیکر سوال دنیای کاملا جدیدی از مکالمات را از طریق استوری اینستاگرام باز می کند.

وقتی استیکر سوال را به استوری اینستاگرام خود اضافه می کنید، فالوورهای شما می توانند سوالاتی را برای شما ارسال کنند تا به آنها پاسخ دهید. این بدان معناست که فالوورهای شما می توانند دقیقاً به شما بگویند که چه اطلاعاتی را دوست دارند بدانند!

برای مشاغل، این تقریباً مانند یک پرسش و پاسخ زنده با دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه شما است. می‌توانید دریابید که آنها به چه خدماتی نیاز دارند یا می‌خواهند، به کدام بخش از کسب‌وکار یا محصولات شما بیشتر علاقه‌مند هستند، یا هرگونه مشکلی را در کپی وب‌سایت خود شناسایی کنید که اطلاعات حیاتی را که مشتریان شما نمی‌توانند به صورت آنلاین پیدا کنند، از دست داده است.

اگر هنوز برچسب سؤال جدید را آزمایش نکرده‌اید، اکنون وقت آن است که آن را برای مخاطبان خود قرار دهید و رشد جامعه خود را تماشا کنید!

همه این ویژگی‌های جدید اینستاگرام را می‌توان به راحتی در استراتژی بازاریابی شما پیاده‌سازی کرد تا به شما در تعامل با جامعه تجاری و ایجاد روابط قوی‌تر با مشتریانتان کمک کند.

علاوه بر این، ویژگی‌های جدید اینستاگرام مانند استیکرهای سوال و IGTV به شما این فرصت را می‌دهد که خلاق باشید و شخصیت بیشتری به پروفایل خود اضافه کنید.

اکنون که در این ماه از تمام ویژگی های جدید اینستاگرام مطلع شده اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آزمایش جاده ای آنها را شروع کنید!

برای شروع آماده اید؟ شروع به برنامه ریزی پست های اینستاگرام به صورت رایگان با Later!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا