شبکه های اجتماعی

مدیرعامل Infineon می گوید که تولید تراشه بیشتری در اروپا مورد نیاز است

Infineon Technologies AG مدیر اجرایی یوخن هانبک از سازندگان قراردادی پشتیبانی می کند که کارخانه های تراشه بیشتری را در آن بسازند اروپا برای کاهش اتکای شرکت خود به تامین کنندگان در آسیا، گفت.

ما بسیار از ایجاد ظرفیت بیشتر در اروپا استقبال می کنیم. هانبک در مصاحبه ای گفت و افزود که علاقه خاصی دارد چیپس در محدوده 28 تا 12 نانومتر.

در تراشه ساز آلمانی Infineonحدود 15 درصد از کل حجم تولید در حال حاضر از تایوان می آید و برخی از قطعات منحصراً در کشور جزیره ای شرق آسیا تهیه می شود.

همچنین بخوانید

یک مقام آمریکایی می‌گوید محدودیت‌های صادرات تراشه با هدف آسیب رساندن به کسب‌وکارها نیست
SMIC گزارش 35 افزایش درآمد در سه ماهه سوم را در مورد تأثیر کنترل های صادراتی هشدار می دهد

Hanebeck افزود: “ما بسیار مشتاق هستیم که منابع اضافی برای این میکروکنترلرها ایجاد کنیم.”

TSMCبزرگترین سازنده قراردادی جهان، گفته است که هنوز تصمیمی در مورد کارخانه ای در اروپا نگرفته است، اما هیچ گزینه ای منتفی نیست.

بر اساس قانون چیپس اروپا، کمیسیون اروپایی مجموعاً 15 میلیارد یورو (15.6 میلیارد دلار) برای پروژه های نیمه هادی دولتی و خصوصی تا سال 2030 در نظر گرفته است. این تا حدودی واکنشی به برنامه های میلیاردی دولت ایالات متحده است.

کمیسیون می خواهد تا سال 2030 از این پول برای دو برابر کردن سهم اروپا از بازار تراشه های بسیار رقابتی استفاده کند.

اینفینئون روز دوشنبه اعلام کرد که در حال برنامه ریزی یک کارخانه جدید به ارزش 5 میلیارد یورو در شهر درسدن در شرق آلمان است تا ظرفیت تولید 300 میلی متری خود را توسعه دهد.

هانبک گفت که شرکت نیمه هادی به حمایت دولتی از کارخانه درسدن وابسته است و افزود که اگرچه هنوز تصمیمی برای تامین مالی گرفته نشده است، اما سیگنال سیاسی دریافت کرده است.

وزارت اقتصاد روز سه‌شنبه به‌طور جداگانه گفت که «به‌سرعت امکانات مالی پروژه اعلام‌شده توسط Infineon را از نظر کمک‌های دولتی و قانون یارانه‌ها بررسی خواهد کرد».

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا