شبکه های اجتماعی

Bending Spoons مادر Evernote 129 کارمند خود را اخراج کرد

به کارکنان آسیب دیده، که برخی از آنها با 10 تا 15 سال سابقه کار، بسته های حقوقی برابر با تعداد سال های خدمت در شرکت ارائه شده اند (تصویر: راهول آواستی)

شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل قاشق خم کن 129 کارمند اپلیکیشن یادداشت برداری و مدیریت وظایف را اخراج کرده است Evernote، ماه ها پس از خرید شرکت.

طبق گزارش TechCrunch، Bending Spoons Evernote را که بیش از 20 سال پیش تاسیس شد، در نوامبر سال گذشته خریداری کرد.

یکی از سخنگویان گفته است: “این یک تصمیم دشوار – در عین حال ضروری – بود، زیرا ما برنامه‌های جاه‌طلبانه خود را برای Evernote دنبال می‌کنیم. این شرکت سال‌ها سودآور نبوده و وضعیت در درازمدت ناپایدار بود.”

اگرچه مشخص نیست که کدام بخش‌های خاصی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، پست‌ها در LinkedIn و Blind (یک برنامه رسانه‌های اجتماعی) نشان می‌دهد که اخراج تعدادی از تیم‌های Evernote از جمله طراحی محصول، مهندسی، منابع انسانی، فروش، خدمات مشتری و بازاریابی را تحت تأثیر قرار داده است. گزارش.

در طول چند دهه گذشته، Evernote فراز و نشیب های خود را داشته است، از جمله اخراج گسترده کارکنان در سال های 2015 و 2018 – سالی که در آن مدیران ارشد، مانند مدیر ارشد فنی Evernote، مدیر ارشد مالی، مدیر محصول، و مدیر ارشد منابع انسانی Evernote ، شرکت را ترک کرد.

با این حال، این شرکت کم و بیش همه چیز را تغییر داده است و 100 میلیون دلار درآمد تکراری سالانه (ARR) در پنج سال گذشته گزارش کرده است.

در همین حال، ارائه دهنده زیرساخت ابری DigitalOcean حدود 11 درصد از نیروی کار خود یا نزدیک به 200 کارمند خود را اخراج کرده است.

این شرکت گفت: “هدف ما این بود که یک بار این کار را انجام دهیم تا دوباره به سمت تجارت معمول پیش برویم. کاهش های مداوم برای کسب و کار و مهمتر از آن کارمندان ما اختلال ایجاد می کند و ما می خواهیم تا حد امکان این را به حداقل برسانیم.”

جوایز GN - به ابزارک های مورد علاقه خود رای دهید

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا