شبکه های اجتماعی

مرسدس بنز قیمت برخی از مدل های الکتریکی را در چین کاهش داد

مرسدس بنز گفت که قیمت برخی از محصولات خود را کاهش داده است پرش و مدل های EQS در چین، با استناد به تغییر تقاضای بازار برای خودروهای برقی درجه یک.

خودروسازان خارجی در تلاش برای نفوذ به چین هستند وسیله نقلیه الکتریکی بازار، تنها با تسلا دستیابی به ارقام فروش بالاتر

مرسدس بنز سازنده خودروهای لوکس اواخر روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که قیمت خرده فروشی (MSRP) خودروی کراس اوور EQE 9 درصد و قیمت لیموزین لوکس EQS 11 تا 22 درصد کاهش یافته است.

یکی از سخنگویان گفت: «قسمت خودروهای برقی برتر در چین همچنان در حال تکامل است… مرسدس بنز در حال تغییر موقعیت برخی مدل‌های EQ در چین است.

همچنین بخوانید

Flash با گروه Elimen Polandamp39s برای تولید قطعات EV Partamp39 شریک است
تسلا صادرات خودروهای الکتریکی ساخت چین به ایالات متحده را در نظر دارد

این خودروساز ممتاز یارانه هایی را از طریق نمایندگی ها به خریدارانی که قبل از تعدیل خودروها را خریداری کرده اند، ارائه خواهد کرد.

در 0958 GMT، سهام مرسدس بنز 5.34 درصد کاهش یافت.

به گفته یک منبع نزدیک به شرکت، این خودروساز انتظار افزایش فروش EQS در چین را نداشت، زیرا طراحی آن بیشتر به سمت مشتریان اروپایی و آمریکایی است که فرم صاف تر و آیرودینامیک تر را ترجیح می دهند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، اضافه کرد که امیدهای بیشتری به EQS-SUV داشت که برای مشتریان رده بالای چینی که احتمالاً توسط راننده رانندگی می‌شوند مناسب‌تر بود و فضای بیشتر و فضای سر بیشتری را در عقب ترجیح می‌دهند. .

مرسدس بنز از ژانویه تا آگوست 11327 خودروی الکتریکی در چین فروخته است انجمن خودروهای مسافری چیندر مقایسه با تسلا که تقریباً 400000 فروخته بود و چین BYD، که نزدیک به یک میلیون فروخت.

تسلا همچنین در ماه اکتبر برای اولین بار در سال جاری، پس از مدیر عامل، قیمت ها را در چین تا 9 درصد کاهش داد. الون ماسک گفت: یک نوع رکود در چین و اروپا در جریان است.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود فروش در سطح صنعت تا سال 2023 کاهش یابد بانک بین المللی بازرگانان چین، برخی از تحلیلگران انتظار جنگ قیمتی را دارند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا