شبکه های اجتماعی

وزیر امارات متحده عربی می گوید آینده فناوری «اثر انگشت هندی در همه جا خواهد بود»

امارات متحده عربی وزیر عمر بن سلطان العلما وی گفت که آینده برای “همه و همه جا” اثر انگشت هند خواهد داشت، زیرا او این کشور را به خاطر گام‌هایی که در زمینه فناوری برداشته است ستایش کرد. العلما در جلسه افتتاحیه 25 سخنرانی می کرد نشست فنی بنگالورو اینجا.

او گفت: “باور ما این است که هند فقط گذشته و حال نیست، بلکه هند نیز آینده است. آینده یک اثر انگشت هندی بر روی آن برای همه و همه جا خواهد داشت.”

العلما گفت که فناوری از مکان هایی مانند بنگالورو هدایت می شود، اما فناوری از سایر نقاط جهان نیز آمده است.

همچنین بخوانید

ژاپن تا 500 میلیون برای تولید تراشه های پیشرفته سرمایه گذاری می کند
پلتفرم هوش مصنوعی صوتی SoundHound 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

اما اثر انگشت هندی دارد زیرا هندی‌هایی هستند که آینده فناوری را در نقاط مختلف جهان شکل می‌دهند. امارات متحده عربی وزیر کشور که دارای سبد هوش مصنوعی است، اقتصاد دیجیتال، و برنامه های کار از راه دور، گفت.

به گفته وی، مناطق دیگری نیز وجود دارد که هند محور خواهد بود.

“من فکر نمی کنم که این فقط آینده فناوری است که توسط هند هدایت می شود. این آینده فناوری، آموزش، مالی و بسیاری از بخش های دیگر (که قرار است) توسط هند تغییر شکل دهد، خواهد بود.” اولاما گفت آسیابزرگترین رویداد فناوری

او خوشبین بود که توافقنامه مشارکت اقتصادی جامع (CEPA) که در اوایل امسال بین امارات و هند امضا شد، گام بزرگی برای ایجاد دوره جدیدی از فناوری ها بود.

وزیر امارات همچنین اظهار داشت که مشارکت “I2U2” (که مخفف هند، اسرائیل، امارات متحده عربی و ایالات متحده است) یک الگوی بی نظیر خواهد بود که بسیاری از کشورها قصد دارند همکاری های خود را بر اساس آن ایجاد کنند.

العلما با اشاره به صنعت فناوری گفت اگر این بازیگران بخواهند ایده های خود را به سایر نقاط جهان از جمله مکان هایی در آفریقا و خاورمیانه ببرند، امارات متحده عربی “سکوی پرش طبیعی” آنها خواهد بود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا