شبکه های اجتماعی

Byju’s برخی از دفاتر خود را در دهلی-NCR و بنگالورو تعطیل می کند

طبق گزارش ها، Byju’s برخی از دفاتر خود را در Gurugram و Bengaluru تعطیل کرده است. بر اساس گزارشی در اکونومیک تایمز، به نقل از منابع، تعطیلی دفاتر به دنبال دورهای متعدد اخراج کارمندانی است که بر میزان اشغال تأثیر می گذارد. منابع گفتند که این شرکت در حال حاضر در حال تعطیل کردن یک دفتر در نویدا است.

کارمندان Byju’s به این نشریه گفتند که این شرکت در این ماه فضای اداری خود را در بخش 44 پاکسازی کرده است. تعداد قابل توجهی از کارکنان این مکان بیکار شدند. طبق گزارش ها، این دفتر یک فضای مشترک بین Byju و شرکت تابعه آن Aakash بود. دومی همچنان دفتر خود را در طبقه دیگری حفظ می کند. این گزارش همچنین می افزاید که به کارمندان باقیمانده این گزینه داده شد که به بنگالورو نقل مکان کنند یا در مراکز شهریه بیجو (BTC) بنشینند. 302 مرکز BTC در 143 شهر در سراسر هند وجود دارد.

این شرکت همچنین طبقه دوم و پنجم محل سکتور 125 خود را نیز اشغال کرده بود. یکی از کارمندان به ET گفت که این مکان تا پایان جولای تعطیل خواهد شد و کارمندان موجود به فضای اداری دیگری در بخش 3 نقل مکان خواهند کرد.

در محل Gurugram، کارمندان و فروشندگان موسسات مجاور توسعه را تایید کردند. شخصی به نشریات گفت: “بیجو فضای اداری را رها کرده است. هیچکس برای کار به اینجا نمی آید. عده ای مراجعه می کنند… آنها تا 1 آگوست وقت دارند که تخلیه کنند.”

در بنگالورو نیز، این شرکت فضا را در اختیار خود قرار داده است. دفتر این شرکت در پارک فناوری Kalyani در حال حاضر تعطیل است. محوطه پرستیژ فناوری پارک این شرکت شاهد تخلیه دو طبقه از ۹ طبقه از فضای اداری آن بوده است. به کارمندان باقی‌مانده این گزینه پیشنهاد شده است که به دفتر مرکزی شرکت در جاده Bannerghatta نقل مکان کنند. وب سایت خبری Moneycontrol اولین بار در مورد بسته شدن فضای اداری بنگلور گزارش داد.

به کارمندان اطمینان داده شد که دیگر در تاون تالار مجازی هیچ شغلی کاهش نخواهد یافت
در اواخر هفته گذشته، طبق گزارش ها، این شرکت به کارمندان اطمینان داد که دیگر هیچ کاهش شغلی وجود نخواهد داشت. گفته می شود که این اطمینان در یک سالن مجازی شهرداری صورت گرفته است. گفته می شود که تالار فوریت شهر پس از برنامه ریزی برخی از کارمندان برای اعتراض علیه شرکت در سراسر کشور صورت گرفت.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا