شبکه های اجتماعی

پیام شیائومی هند را برای طرفداران Mi بخوانید

سازنده گوشی های هوشمند چینی شیائومیواحد تجاری هند اخیراً نه سال را در این کشور به پایان رساند. به همین مناسبت، آنوج شارما مدیر ارشد اجرایی این شرکت در توییتر این موفقیت را با پیامی برای طرفداران شیائومی جشن گرفت. شارما همچنین تمام فراز و نشیب هایی را که شرکت در طول سفر خود که در سال 2014 شروع شد با آن مواجه شد به اشتراک گذاشت. او از طرفداران شیائومی برای حمایت آنها تشکر کرد. مدیر CMO شیائومی هند نیز برجستگی های عمده تجارت خود را برجسته کرده است.

در اینجا نامه شرما به طرفداران Mi است

«سلام #MiFans،

جولای برای همه ما بسیار خاص است.

جولای 2014، یک تیم کوچک از رویاپردازان که به “نوآوری برای همه” اعتقاد داشتند، جنبشی را آغاز کردند که برای همیشه چشم انداز لوازم الکترونیکی مصرفی در هند را تغییر می داد.

هدف در آن زمان صرفاً این بود که در کاری که انجام می‌دهیم بهترین باشیم و روزی به یک شرکت بزرگ تبدیل شویم که در دهه‌های آینده بر زندگی بسیاری از افراد تأثیر بگذارد. آیا موفق شده ایم؟

در طول 9 سال گذشته، ما دوست داریم باور کنیم که شیائومی نقش کوچکی در کمک به هند به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای اینترنتی جهان داشته است. با استفاده از میلیون‌ها #MiFans که از قدرت اینترنت دستگاه‌های شیائومی خود بهره می‌برند، امکانات بسیار زیادی در عصر 4G دیده‌ایم. ما رویای خود را برای دموکراتیک کردن فناوری و در دسترس قرار دادن آن برای همه زندگی کرده ایم.

همانطور که همیشه دوست داریم بگوییم، در طول این 9 سال، ##NoMiWithoutYou وجود داشته است.

در حالی که صنعت را متحول کرده ایم، در هر مرحله از راه با چالش های بی سابقه ای نیز مواجه بوده ایم. در هر یک از این غارها، از شما برای اینکه ستاره قطبی ما هستید، متشکرم، و اطمینان می دهید که ما هرگز از مأموریت خود دور نمی شویم.

همیشه باور داشته باشید که یک اتفاق فوق العاده در شرف وقوع است! و ما فکر می کنیم که تازه شروع کرده ایم!

آنوج”

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا