شبکه های اجتماعی

سامسونگ اکنون از انعکاس صفحه کروم کست در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی پشتیبانی می‌کند

ویژگی Screen Mirroring به کاربران کمک می کند تا محتوای موجود در دستگاه های تلفن همراه را در صفحه نمایش های بزرگتر مانند تلویزیون مشاهده کنند. با این حال، گزینه اصلی برای انجام این کار در تلفن های هوشمند و تبلت های سامسونگ گلکسی برای مدت طولانی محدود مانده است. دستگاه‌های گلکسی همچنین از انعکاس صفحه برای پلتفرم Chromecast Google و تلویزیون‌های Android پشتیبانی نمی‌کنند. این در حال حاضر در حال تغییر است.

بر اساس گزارش Android Police، تغییر جدیدی در منوی labs پنهان شده در One UI کشف شده است. انتظار می رود این تغییر فعال شود سامسونگ کاربران صفحه نمایش خود را در پلتفرم های مرتبط با تلویزیون گوگل منعکس کنند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که این شرکت در حال حاضر امکان پخش صفحه نمایش را در One UI (به نام Smart View) می دهد که فقط با دستگاه های Miracast مانند تلویزیون های سامسونگ و غیره کار می کند. طبق گزارش، این ویژگی با گوشی‌های هوشمندی مانند Galaxy S23 Ultra و Z Fold 4 با One UI 5.1 کار می‌کرد. این گزارش تأیید نکرد که آیا این ویژگی با نسخه‌های قدیمی‌تر نرم‌افزار کار می‌کند یا خیر.

نحوه راه اندازی Google Cast در دستگاه های Galaxy
برای راه اندازی انعکاس صفحه نمایش جدید در دستگاه های گلکسی، کاربران باید وارد منوی Smart View شوند. در اینجا، کاربران باید روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنند تا تنظیمات را باز کنند. کاربران می توانند منوی Smart View را در پایین صفحه پیدا کنند.

همچنین بخوانید

سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را این هفته میزبانی می کند آنچه تاکنون می دانیم
گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی F34 5G به زودی در هند عرضه می شود

در اینجا، کاربران باید به سرعت روی بخشی از صفحه نمایش که روی آن Smart View است 10 بار ضربه بزنند. پس از این، از کاربران خواسته می شود تا رمز عبور را برای باز کردن منوی گزینه های توسعه دهنده وارد کنند. رمز عبور “#00rtsp00” را وارد کنید تا جابجایی Google Cast فعال شود.

با انجام این کار، کاربران می‌توانند محتوای گوشی هوشمند خود را از طریق دستگاه‌های Chromecast، Android TV و Google TV با ضربه زدن روی گزینه Smart View در تنظیمات سریع ارسال کنند. توصیه می شود که کاربران هنگام امتحان این گزینه احتیاط کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا