شبکه های اجتماعی

جزئیات کلیدی فاش شد ویوو Y35 5G گواهینامه TENNA را دریافت کرد

گوشی ساز چینی Vivo نسخه 4G را راه اندازی کرد من Y35 زندگی می کنم گوشی هوشمند در ماه اوت این دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 680 است و در حال حاضر در هند موجود است و 18499 روپیه است (قیمت در سایت رسمی شرکت). در حال حاضر، این شرکت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی 5G نسخه گوشی ویوو Y35 در بازار چین. طبق گزارش GizmoChina، یک گوشی میان رده آینده این شرکت (با شماره مدل V2230A) توسط مقامات TENAA چین تایید شد. لیست TENAA تمام مشخصات کلیدی دستگاه آینده را نشان می دهد که انتظار می رود این باشد ویوو Y35 5G گوشی های هوشمند.

تاریخ انتشار انتظار می رود Vivo Y35 5G
طبق این گزارش، هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه Vivo Y35 5G در دسترس نیست. با این حال، با توجه به تاییدیه های چینی، انتظار می رود این شرکت به زودی این دستگاه را در بازار داخلی خود عرضه کند.

مشخصات مورد انتظار Vivo Y35 5G
ویوو Y35 5G احتمالا دارای یک پنل LCD 6.51 اینچی است که وضوح HD+ را ارائه می دهد. در این گزارش به نام تراشه ای که به گوشی آینده کمک می کند اشاره ای نشده است، اما ادعا می شود که این دستگاه دارای یک چیپست مجهز به شبکه 5G با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در چهار نوع رم مختلف – گزینه‌های حافظه 4 گیگابایتی، 6 گیگابایتی، 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی عرضه شود. در همین حال، این شرکت ممکن است چهار گزینه ذخیره سازی – 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت را برای این گوشی ارائه دهد.

همچنین بخوانید

سری iQoo 11 دارای پردازنده سیگنال تصویر Vivo V2 است
iQoo Neo 7 SE در لیست مشخصات کلیدی TENAA فاش شد

گمان می‌رود که Vivo Y35 دارای یک دوربین پشتی دوگانه است که شامل – یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک واحد ثانویه 2 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی خواهد بود.

علاوه بر این، گواهی 3C دستگاه نیز تأیید کرده است که یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را بسته بندی می کند که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت جانبی برای امنیت خواهد بود و سیستم عامل اندروید 12 را به صورت خارج از جعبه اجرا خواهد کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا