شبکه های اجتماعی

NCLAT جلسه استماع را به پایان می‌رساند و در مورد ادعای Google علیه CCI قضاوت می‌کند

دادگاه تجدید نظر قانون شرکت ملی (NCLAT) روز دوشنبه جلسه رسیدگی به دادخواست ارائه شده توسط گوگل، که در آن غول فناوری دستور کمیسیون رقابت برای اعمال جریمه 1337.76 کرور روپیه برای اقدامات ضدرقابتی در رابطه با تلفن همراه اندروید را به چالش کشید. دستگاه ها.

یک شعبه دو نفره از NCLAT به مدت بیش از یک ماه جلسه استماع را به صورت روزانه انجام می داد.

کمیته NCLAT متشکل از رئیس قاضی آشوک بوشان و عضو الوک سریواستاوا گفت: “مشاوره های آموخته شده برای طرفین شنیده شد. جلسه استماع انجام شد. قضاوت محفوظ است.”

در 20 اکتبر سال گذشته، CCI جریمه ای معادل 1337.76 کرور در گوگل به دلیل اقدامات ضدرقابتی در رابطه با دستگاه های تلفن همراه اندرویدی اعمال شد. رگولاتور همچنین به شرکت بزرگ اینترنتی دستور داده بود تا از اقدامات مختلف تجاری ناعادلانه خودداری کند.

این حکم در برابر NCLAT، که مرجع تجدیدنظر در مورد دستورات صادر شده توسط CCI است، مورد اعتراض قرار گرفت.

گوگل در دادخواست خود ادعا کرده بود که تحقیقات انجام شده علیه آن توسط CCI “آلوده” است و ادعا می کند که دو مطلعی که تنظیم کننده تجارت منصفانه بر اساس شکایت آنها تحقیق را آغاز کرده است در همان دفتری کار می کردند که در حال تحقیق در مورد این شرکت بزرگ فناوری بود.

با توجه به درخواست گوگل، CCI در انجام یک “تحقیق بی طرفانه، متعادل و از نظر قانونی صحیح” در حالی که شواهد کاربران هندی، توسعه دهندگان برنامه و OEM ها را نادیده می گیرد، شکست خورده است.

گوگل با به چالش کشیدن دستور CCI، گفت که یافته‌ها به وضوح اشتباه هستند و واقعیت رقابت در هند، مدل کسب‌وکار طرفدار رقابت گوگل و مزایای ایجاد شده برای همه سهامداران را نادیده می‌گیرند.

گوگل ادعا کرد که DG به طور گسترده از تصمیم کمیسیون اروپا کپی شده است، و شواهدی از اروپا به کار گرفته است که در هند یا حتی در پرونده کمیسیون بررسی نشده است.

در حالی که CCI در جریان رسیدگی ادعا کرد که گوگل یک هژمونی داده های دیجیتال ایجاد کرده است و خواستار فضای بازار با “رقابت آزاد، منصفانه و باز” شده است.

وکیل کل اضافی، N Venkataraman، که نماینده CCI در دادگاه استیناف بود، گفت که بازاری با آزادی بیشتر برای همه بازیگران به جای رویکرد “باغ دیواری” این شرکت بزرگ اینترنتی، کاملاً با اصول رقابت آزاد همگام خواهد بود.

او اظهار داشت که گوگل از موتور جستجوی پول‌چرخ خود به‌عنوان «قلعه» و بقیه برنامه‌های دیگر برای ایفای نقش دفاعی «خندق» استفاده کرده است. این استراتژی “قلعه و خندق” هژمونی داده است، به این معنی که یک بازیگر بزرگ بازار تمایل دارد بزرگتر و بزرگتر شود در حالی که یک شرکت کوچک برای دستیابی به حجم مهمی از کاربران و داده های کاربر تلاش می کند.

به گفته وی، جمع‌آوری داده و استقرار داده‌ها به عنوان درآمدهای تبلیغاتی مورد بهره‌برداری و کسب درآمد قرار می‌گیرد. وقتی انتخاب اصل راهنمای قانون رقابت باشد، هژمونی گوگل هم انتخاب و هم رقابت را کاهش می دهد.

ونکاتارامن تاکید کرد که اجرای راهکارهای ایجاد شده توسط CCI راه طولانی را به سوی داشتن بازاری با آزادی بیشتر برای همه بازیگران، که به‌جای رویکرد «باغ دیواری» گوگل، کاملاً همگام با اصول رقابت آزاد است، پیش می‌برد.

سوء استفاده از تسلط توسط Google در تمام معیارهای مندرج در بخش 4 قانون رقابت از نظر نصب اجباری از قبل ثابت شده است. نخست وزیر قرار دادن و بسته بندی برنامه های اصلی او گفت که چنین اقداماتی منجر به تحمیل شرایط ناعادلانه و تعهدات تکمیلی می شود.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا