بازی

10 کارت با ارزش ترین در Paldean Fates

مجموعه‌های ویژه در Pokemon TCG اکنون به یک اتفاق عادی تبدیل شده‌اند. این مجموعه‌ها پر از انواع نسخه‌های بازچاپ از چند بسط گذشته هستند و اغلب یک پیچ و تاب سرگرم‌کننده به برخی از پوکمون‌های مورد علاقه شما می‌آورند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Pokemon TCG: 10 کارت با ارزش ترین در Neo Discovery

اینها گران ترین کارت هایی هستند که می توانید در Neo Discovery پیدا کنید.

Paldean Fates مجموعه‌ای است که برای ارائه هرچه بیشتر پوکمون‌ها به درمان براق و اجازه دادن به پالت رنگی جایگزین اختصاص داده شده است. در صدر نمودارها دسته ای از کارت های تصویری ویژه قرار دارند که آثار هنری کاملاً خیره کننده ای را بر روی برخی از بهترین کارت های سال های اخیر نشان می دهند.

این قیمت ها منعکس کننده ارزش های بازار TCGplayer هستند و ممکن است تغییر کنند.

به روز شده در 15 ژوئن 2024 توسط اندرو اسکاریاتی: اکنون که کارت های برتر Paldean Fates پس از انتشار سرد شده اند، ما تصویر واضح تری از بهترین کارت های Paldean Fates داریم. ارزش برخی از کارت‌های Trainer کاهش یافته است و فرصت‌هایی را برای دو پوکمون براق جدید و یک Trainer Special Illustration Rare برای تصاحب جایگاه‌های خالی باز می‌کند.

10 Pidgey (Shiny Rare) – 15.51 دلار

یک کلاسیک غیرمنتظره جشن براق را شروع می کند

The Paldean Fates Pidgey در Pokemon TCG.

Pidgey یک تازه‌وارد غیرمنتظره به گران‌ترین کارت‌ها در Paldean Fates است، زیرا این پرنده تکامل نیافته به ندرت تقاضای قابل توجهی می‌بیند. با این حال، Pokemon نسل یک دارای ارزش نوستالژیک قابل توجهی است، بنابراین شاید زمان برخاستن Pidgey بود.

در حالی که قیمت کلی آن از زمان عرضه کاهش یافته است، این اثر هنری براق توانست طوفان را پشت سر بگذارد و از رقبا بالاتر برود. با قیمتی حدود 15 دلار، به ضرر شما نخواهد بود، اما باید مقداری بیشتر برای پوکمون های براق محبوب تر هزینه کنید.

9 The Legacy (تصویر ویژه نادر) – 15.64 دلار

یک اثر هنری پر اکشن

The Paldean Fates Arven در Pokemon TCG.

به‌عنوان یکی از مربی‌های جدید Paldea، Arven از سهم مناسبی از کارت‌های تصویری در Scarlet & Violet بهره می‌برد، اما این نسخه یکی از بهترین‌ها است. جدا از توجهی که پوکبال در مرکز به آن دستور می دهد، جزئیات متعدد دیگری برای لذت بردن وجود دارد، از Mabostiff گرفته تا مربیان دیگر.

صرف نظر از احساسات شما نسبت به Arven، تنوع سوژه ها و توجه به جزئیات، این کارت را به کارتی خاص با صحنه ای زیبا تبدیل کرده است.

8 Snorlax (نادر براق) – 17.62 دلار

ترکیدن با درخشش آبی

The Paldean Fates Snorlax در Pokemon TCG.

این Snorlax با قیمت تقریباً 2 دلار بالاتر از Pidgey Shiny Rare، یک پوکمون براق فوق‌العاده – البته ظریف – است که اگر از طرفداران این مجموعه هستید، می‌توانید آن را دریافت کنید. اکثر بهترین کارت های Paldean Fates براق هستند و این Snorlax با توجه به هزینه گزینه های دیگر، نسبتاً مقرون به صرفه است.

چه بخواهید کارت‌های برتر Paldean Fates را جمع‌آوری کنید یا بیشتر نگران برخی از دیگر پوکمون‌های مورد علاقه خود باشید، Snorlax باید برای مجموعه‌های مختلف جذاب باشد و باید قیمت و تقاضای خود را در طول زمان حفظ کند.

7 Charmeleon (Shiny Rare) – 21.08 دلار

یک شروع کننده مرحله دوم می درخشد

Charmeleon Shiny 110 توسط Kouki Saitou در بازی Paldean Fates Pokemon TCG.

متمایز شدن در مجموعه ای پر از نسخه های براق از تمام پوکمون های مورد علاقه شما می تواند سخت باشد. اما Charmeleon، فرزند وسطی که اغلب نادیده گرفته می‌شود از خط تکاملی Charizard، برای اولین بار پس از مدتی روی صحنه می‌رود.

مربوط

Pokemon TCG: 10 کارت با ارزش ترین در چالش باشگاه

اینها بهترین کارت‌های قدیمی از مجموعه چالش ورزشی Pokemon TCG هستند.

رنگ‌آمیزی پاستلی Charmeleon به طرز شگفت‌انگیزی بر روی این کارت می‌درخشد، با پس‌زمینه سفید روشن و لیزرهای براق و ستاره‌های خال‌دار که به مارمولک کوچک کمک می‌کنند در میان کارت‌های دیگر در بسط Paldean Fates برجسته شود. ممکن است شما نیازی به یک مجموعه کامل از این پسر کوچک برای دک خود نداشته باشید، اما این یک قطعه کلکسیونی عالی است.

6 Charmander (Shiny Rare) – 22.42 دلار

خواهر و برادر کوچکتر مورد علاقه

Charmander Shiny 109 توسط sowsow در Paldean Fates Pokemon TCG.

هیچ کس نمی تواند از یک Charmander متنفر باشد، فقط در سر همه طرفداران پوکمون برنامه ریزی شده است که پوکمون مارمولک قرمز کوچک یکی از بامزه ترین های بازی است. حالا رنگ او را کمی ملایم تر کنید و کمی زرق و برق به او بدهید و یکی از بهترین پوکمون های براق را در اطراف خواهید داشت.

شکی نیست که Charmander یک پوکمون فوق‌العاده است، اما شانس بسیار خوبی نیز وجود دارد که Charmander به لطف Charizard Tax ارزش بیشتری پیدا کند. طرفداران پوکمون عاشق Charizard هستند و اگر می‌خواهید کارت‌های Charizard را بازی یا جمع‌آوری کنید، به مجموعه‌ای از Charmanders برای همراهی با آن نیاز دارید که قیمت آن را بالا و بالاتر می‌برد.

5 Iono (تصویر ویژه نادر) – 29.08 دلار

هنوز معلق سخت

Iono Special Illustration توسط hanabushi در Pokemon TCG's Paldean Fates.

در مورد مزیت کارت، Iono یک کارت عالی برای هر دو کارت کشیدن در زمانی که شما عقب هستید و یا مانع از حریفان خود در صورت جلوتر است. وقتی این کارت حامی را بازی می‌کنید، هم شما و هم حریف دست‌هایتان را به هم می‌زنید و آن‌ها را در پایین عرشه‌های مربوطه خود قرار می‌دهید.

این نسخه تصویری ویژه از استریمر و رهبر باشگاه پوکمون او را در یک کافه نشان می‌دهد که روی لپ‌تاپ خود کار می‌کند در حالی که تعدادی از شرکای پوکمون او به او می‌پیوندند. یک بلیبولت پشت سرش، میسماگیوس بالای سرش شناور است، و یک لوکسیو کوچولو کنار صندلی او آویزان است.

4 پیکاچو (نادر براق) – 39.10 دلار

یک موش براق نمادین

Pikachu Shiny 131 توسط Yuu Nishida در بازی Pokemon TCG's Paldean Fates.

نمادین ترین پوکمون در جهان کارت بسیار براق خود را در Paldean Fates دریافت می کند، با رنگ آمیزی کمی تیره Pikachu براق در پس زمینه کاملا سفید این کارت عالی به نظر می رسد.

چشمان گشاد درشت، لبخند شایان ستایش، و دم ربات روشن، همه در کنار هم قرار می گیرند تا این Pikachu را به یکی از بهترین تکرارهای پوکمون موس الکتریکی تبدیل کنند. اگر از طرفداران پیکاچو هستید یا دوست دارید زیباترین کارت‌ها را در هر مجموعه جمع‌آوری کنید، می‌خواهید یکی از این کارت‌ها را برای مجموعه خود بگیرید.

3 Gardevoir ex (Special Illustration Rare) – 52.62 دلار

صحنه ای خیره کننده برای یک براق زیبا

Gardevior ex Special Illustration توسط Kuroimori در بازی Pokemon TCG's Paldean Fates.

Gardevoir در سال‌های اخیر یک پوکمون محبوب در بازی‌های کارت بازرگانی بوده است و همچنان یک پوکمون محبوب برای جمع‌آوری باقی مانده است. این تصویر ویژه فراز و نشیب هایی را به خود دیده است، اما به نظر می رسد همیشه برمی گردد و ارزش 50 دلاری را بر اساس تقاضای محض آن حفظ می کند.

مربوط

Pokemon TCG: 10 کارت با ارزش ترین در جشن ها

از Umbreon گرفته تا Mewtwo و Charizard، اینها گران‌ترین کارت‌های Pokemon Celebrations هستند.

نسخه تصویری ویژه Gardevoir ex دارای پوکمون های روانی با زیبایی آبی ملایم خود است که در زیر نور ماه در لبه یک حوض کوچک در جنگل می رقصند. چند پاچیریسو در حال خواب روی شاخه درخت چرت می زنند، در حالی که یک ووپر حیرت زده از سطح آب بیرون می آید.

2 Mew ex (Special Illustration Rare) – 86.02 دلار

یک میو آبی شیطانی

Mew ex Special Illustration توسط USGMEN در Pokemon TCG's Paldean Fates.

Mew ex یک کارت پوکمون منحصر به فرد است که به دلیل توانایی خاص و هزینه حمله عمومی، در انواع دک ها جای می گیرد. دادن یک نسخه تصویرسازی ویژه به آن کمک می کند تا پوکمون افسانه ای گریزان را به ارتفاعات کمیاب تر ببرید.

یک میدان انرژی در تصویر، Mew آبی کمرنگ را احاطه کرده است و Mew به طرز عجیبی بالای چند پوکمون نسل یک دیگر شناور است که از روز لذت می برند. طراحی شایان ستایش این کارت نگرش سرگرم کننده و کودکانه ای که میو در انیمه نشان داده است را حفظ می کند و آن را به یک اثر کلکسیونی عالی تبدیل می کند.

1 Charizard سابق (Special Illustration Rare) – 103.03 دلار

تغییر شکل اژدهای سیاه شدید

Charizard سابق تصویر ویژه توسط AKIRA EGAWA در Pokemon TCG's Paldean Fates.

Charizard سابق بلافاصله به عنوان یکی از قدرتمندترین کارت های پوکمون چاپ شده در سال های اخیر مطرح شد و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. با چنین طراحی منحصر به فردی، تقاضا برای این کارت از همان ابتدا بالا بود، اما از آن زمان به سمت مرز 100 دلار کاهش یافته است.

تصویر ویژه این نسخه براق Tera از Charizard Pokemon را گرفته و ظاهری الماسی یا شیشه ای رنگی به آن می دهد و آن را به کارتی خیره کننده برای افزودن به مجموعه خود تبدیل می کند.

بعد

Pokemon TCG: 10 با ارزش ترین محصول مهر و موم شده در تمام دوران

این مجموعه‌های نمادین Pokemon TCG بسیار مورد علاقه هستند و با تقاضای بالا، هزینه‌ای به همان اندازه بالا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا