چه طور

بهترین افزونه اسلایدر ویدیوی رایگان وردپرس

چه در حال ساخت یک وب‌سایت جدید یا ارتقاء یک وب‌سایت موجود هستید، باید یک اسلایدر ویدیو را در سایت خود قرار دهید. با یک نوار لغزنده ویدیویی که به خوبی طراحی شده است، می توانید چندین کلیپ ویدیویی را به سایت خود اضافه کنید بدون اینکه بازدیدکنندگان خود را تحت تأثیر قرار دهید. این سایت شما را برای خواننده جذاب تر و جذاب تر می کند.

شما می توانید یک را ایجاد کنید نوار لغزنده ویدیوی تمام صفحه برای وب سایت خود، به خوانندگان خود بهترین تجربه را هنگام تماشای محتوای ویدیویی که در وب سایت خود آپلود کرده اید، ارائه دهید. خوشبختانه، اکنون می توانید طیف گسترده ای از آنها را پیدا کنید نوار لغزنده ویدیو وردپرس پلاگین های موجود در اینترنت که می توانید برای این نوع پروژه ها استفاده کنید. اکثر این پلاگین ها رایگان هستند، بنابراین می توانید هر تعداد اسلایدر ویدیویی که دوست دارید بدون صرف هزینه اضافی ایجاد کنید.

با تعداد زیادی پلاگین اسلایدر ویدیویی موجود برای وردپرس، تصمیم گیری اینکه کدام یک بهترین است، بسیار چالش برانگیز است. به یاد داشته باشید که کیفیت محتوای ویدیوی شما و قابلیت استفاده کلی سایت شما به کیفیت افزونه هایی که استفاده می کنید بستگی دارد. با وجود رایگان بودن، افزونه اسلایدر ویدیویی که انتخاب می کنید باید قابل اعتماد، موثر و کاربرپسند باشد. قبل از شروع طراحی یک اسلایدر ویدیویی برای سایت خود، باید یاد بگیرید که چگونه بهترین افزونه اسلایدر ویدیوی رایگان را برای سایت های وردپرسی پیدا کنید.

عواملی که باید هنگام انتخاب یک پلاگین اسلایدر ویدیو در نظر بگیرید

افزونه ای که به عنوان نوار لغزنده ویدیوی سایت خود استفاده می کنید، تجربه ای را که شما و کاربرانتان از تماشای محتوای ویدیو خواهید داشت، تعیین می کند. قبل از انتخاب نهایی، تا جایی که می توانید افزونه ها را مرور کنید.

در اینجا چند فاکتور مهم وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک پلاگین اسلایدر وردپرس در نظر بگیرید:

کاربرپسند بودن

چه یک کدنویس حرفه ای یا مبتدی با تجربه محدود در استفاده از افزونه ها باشید، باید بتوانید آزادانه و به راحتی از افزونه استفاده کنید. رابط کاربری آن باید ساده و آسان برای پیمایش باشد، حتی برای مبتدیان. در صورت امکان، افزونه ای را انتخاب کنید که نیازی به دانش کدنویسی نداشته باشد، به خصوص اگر یک برنامه نویس نرم افزار حرفه ای نیستید.

سرعت

یکی از چالش‌های استفاده از افزونه‌های اسلایدر ویدیویی جدید و کمتر شناخته شده این است که می‌توانند سایت شما را کند کنند و باعث از دست دادن کاربران شوند. یک پلاگین نوار لغزنده ویدیویی خوب باید با سرعت تنظیم شود تا اطمینان حاصل شود که بر سرعت بارگذاری سایت شما تأثیر نمی گذارد. هیچ‌کس نمی‌خواهد زمان خود را در انتظار بارگذاری کامل یک وب‌سایت کند تلف کند. آنها به سادگی از سیستم خارج می شوند و به سایت بهتر بعدی می روند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، به دلیل وب سایت کند، نمی توانید حتی یک مشتری بالقوه را از دست بدهید. بنابراین، سرعت افزونه اسلایدر ویدیوی خود را برای سایت وردپرس خود بررسی کنید.

پاسخگویی

ما اکنون در دوره ای هستیم که مردم می خواهند همه چیز را از راحتی خانه، ماشین و غیره انجام دهند. این بدان معناست که اکثر کاربران شما احتمالاً ویدیوهای آنلاین شما را از دستگاه های تلفن همراه خود تماشا می کنند. افزونه ای که انتخاب می کنید باید به شما کمک کند تا یک نوار لغزنده ویدیویی پاسخگو طراحی کنید که به راحتی در همه دستگاه ها قابل دسترسی باشد.

گزینه های ویرایش

یک پلاگین نوار لغزنده ویدیویی خوب برای وردپرس باید طیف گسترده ای از گزینه های ویرایش را برای سفارشی کردن نوار لغزنده شما ارائه دهد. به این ترتیب، می توانید محتوای ویدیویی منحصربفردی را ارسال کنید که شما را از رقبای خود پیشی بگیرد.

کیفیت

کیفیت پلاگین نوار لغزنده ویدیوی مورد نظر شما بسیار مهم است زیرا اثربخشی کلی اسلایدر را در سایت شما تعیین می کند. سایت‌های بی‌وجدان زیادی وجود دارند که افزونه‌های رایگان وردپرس را ارائه می‌دهند که با بدافزارهای مخرب، ویروس‌ها و تبلیغات ناخواسته مرتبط هستند.

استفاده از چنین پلاگینی برای طراحی نوار لغزنده ویدیو خطرناک است زیرا این بدافزار ممکن است وب سایت و دستگاه های کاربر شما را آلوده کند یا کلیپ های ویدیویی شما را با تبلیغات غیر ضروری خفه کند. این نوع تجربه فقط مشتریان بالقوه را بدرقه می کند. برخی از افزونه‌های رایگان دانلودهای غیرقانونی هستند که می‌توانند شما را نیز با مشکلات قانونی جدی مواجه کنند. بنابراین، پلاگین اسلایدر ویدیوی خود را فقط از یک سایت قابل اعتماد مانند POWR دانلود کنید.

سازگاری

قبل از دانلود افزونه، مطمئن شوید که ابزار مناسبی برای پروژه طراحی اسلایدر ویدیوی شما است. با خواندن توضیحات می توانید بدانید که این افزونه چه چیزی را ارائه می دهد. این کار شما را از دردسر دانلود یک افزونه بی فایده نجات می دهد. همچنین باید اسکرین شات های نحوه نمایش افزونه را هنگام نصب آن در وب سایت خود بررسی کنید.

طرح‌های جلویی و بک‌اند را مرور کنید تا مطمئن شوید که با نیازهای اسلایدر ویدیوی شما مطابقت دارند. این اسکرین شات ها بسیار مهم هستند، زیرا شما را از دردسر نصب یک افزونه نجات می دهند و پس از اینکه متوجه شدید که آن چیزی نیست که نیاز دارید، بلافاصله آن را حذف کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا