ارز دیجیتال

بایننس و مدیر عامل Changpeng Zhao قصد دارند درخواستی برای رد شکایت CFTC ارائه کنند

منبع: Pixabay / Satheesh Sankaran

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بنیانگذار میلیاردر Changpeng Zhao – CZ – و رئیس سابق انطباق صرافی ساموئل لیم قصد دارند دو درخواست برای رد شکایت از کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ارائه کنند.

طبق پرونده دادگاه در روز دوشنبه، پاسخ Binance و طرفین آن به شکایت CFTC در تاریخ 27 جولای است.

در 27 مارس، CFTC شکایتی را علیه صرافی رمزارز و بنیانگذار آن CZ به دلیل ارائه محصولات مشتقات رمزنگاری ثبت نشده در ایالات متحده و در نتیجه نقض قانون تنظیم کرد.

CFTC بایننس را به اجرای یک صرافی «غیرقانونی» و یک برنامه انطباق «شور» متهم کرد. رگولاتور بایننس، سی‌زی و لیم را به دلیل «فرار عمدی» از قوانین ایالات متحده، «در حالی که درگیر یک استراتژی حساب شده آربیتراژ نظارتی به نفع تجاری خود بودند» شکایت کرد.

با این حال، در پرونده دوشنبه اشاره شده است که “نهادهای خارجی Binance و ژائو قصد دارند یک پیشنهاد مشترک برای رد شکایت ارائه دهند.”

لیم قصد دارد درخواست جداگانه‌ای برای رد شکایت ارائه کند و به بخش‌هایی از درخواست ارائه شده توسط نهادهای خارجی Binance و Zhao بپیوندد.

بایننس همچنین به دنبال تمدید محدودیت 15 صفحه‌ای در خلاصه‌ای است که از درخواست‌های رد درخواست حمایت می‌کند، اگرچه طبق محدودیت صفحه قانون محلی، حمایت از مخالفت با هر طرحی نباید «بدون تأیید قبلی دادگاه از 15 صفحه تجاوز کند».

بایننس با فشار رگولاتورهای متعدد روبرو می شود

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) همچنین از صرافی و بنیانگذار ژائو با 13 اتهام به دلیل “بی توجهی آشکار به قوانین اوراق بهادار فدرال” شکایت کرد.

به گفته سخنگوی Binance، اتهامات SEC پس از “همکاری گسترده و مذاکرات حسن نیت اخیر” صورت گرفت. این منبع گفت،

علیرغم تلاش‌های ما برای تعامل سازنده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ما را رها کرد و روند قانونی را رد کرد و در عوض به‌طور یکجانبه تصمیم به دادخواهی گرفت.

علاوه بر این، صرافی ارزهای دیجیتال ادعاهای SEC مبنی بر اینکه کوین اصلی آن BNB و BUSD اوراق بهادار هستند را رد کرد.

به دنبال این، بنیانگذار CZ توییت کرد عدد “4” که به معنای مخالفت با چیزی است. تیم ما همگی آماده است و از پایداری سیستم‌ها، از جمله برداشت‌ها و سپرده‌ها اطمینان می‌دهد. زمانی که شکایت را ببینیم، پاسخ خواهیم داد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا