بازی

بهترین توصیه برای داشتن یک بازیکن مهمان در بازی DnD شما

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
اگرچه یک عنصر رایج در Dungeons & Dragons نیست، گاهی اوقات یک بازیکن مهمان را به میز خود معرفی می کنید که حداکثر برای چند جلسه بازی می کند، سپس آنجا را ترک می کند و به ندرت در همان بازی دوباره دیده می شود. چه یک بازیکن کاملاً جدید باشد یا یک دوست در شهر با تجربه روی میز، یک پخش کننده مهمان می تواند راه جالبی برای تغییر پویایی مهمانی باشد.

مرتبط

Dungeons & Dragons: Best Feats General Feats from the Player's Handbook 2024

ما شاهکارها را در کتابچه راهنمای بازیکنان 2024 رتبه‌بندی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدامیک برای شخصیت بعدی شما بهترین هستند.

با این موضوع، چالش‌های غیرمنتظره زیادی وجود دارد که در غیر این صورت برای بازیکنان معمولی روی میز، صرف نظر از سطح تجربه‌شان، در نظر نمی‌گیرید. در هر صورت، آنها احتمالاً اثری ماندگار بر روی میز خواهند گذاشت که اکثر NPCها فقط می توانند به آن امیدوار باشند.
8

در اولین فرصت ممکن آنها را معرفی کنید

چانه زدن با هاگ، اثر لیندا لیتن

با فرض اینکه بازیکن مهمان شما حداکثر در چند جلسه بازی می کند، باید مطمئن شوید که آنها تقریباً به محض اینکه گروه اصلی شما بازی می کنند، بازی می کنند. این برای جلوگیری از این است که آنها انگشت شست خود را پشت میز بچرخانند و منتظر بازی در زمان کوتاه خود باشند.
این می تواند در مناطقی که مهمانی شما در میانه سفر یا در حال حاضر پیاده روی در بیابان یخ زده است یک چالش باشد، اما با جادو و تعلیق ناباوری، هر چیزی ممکن است. بازیکنان شما همچنین قدردان این خواهند بود که فوراً نقش خود را از یک بازیکن جدید رد کنند.
7

اجازه دهید آنها نامتعادل باشند

هنر توسط لیندا لیتن

مزیت داشتن یک بازیکن مهمان در میز شما این است که نقش آنها می تواند بیشتر یک NPC یا کمک استاد سیاهچال باشد، زیرا آنها به اندازه کافی در اطراف نیستند که نگران عواقب آن باشند. این همچنین می‌تواند گزینه‌های بیشتری از نظر نقش‌آفرینی و استراتژی مبارزه به آن‌ها بدهد، علاوه بر اینکه دقیقاً همان سطح قدرت بازیکنان شما است.
این می تواند هر دو طرف را تغییر دهد، مهمان بازی را به عنوان یک کودک ترسیده یا یک روحانی سطح بالا با یک ماموریت حساس به زمان بازی کند. به بازیکن مهمان اجازه دهید نقشی را که در جلسه می‌خواهد انتخاب کند، اما در نظر بگیرید که گزینه‌های بیشتری به غیر از کلاسی در همان سطح با سایر بازیکنان خود یا حتی چیزی خارج از کتابچه راهنمای بازیکن به آنها بدهید.
6

از آنها بخواهید به کمک بازیکن نیاز داشته باشند

اعتبار: رالوکا مارینسکو.

همانطور که یک شخصیت پخش کننده DM را به حزب خود معرفی می کنید، بهترین راه برای آنها برای پذیرش یک عضو جدید حزب این است که به نحوی از بازیکنان کمک بخواهند. این روند به ویژه هنگامی که آنها پرداخت طلا یا پاداش ملموس دیگری را برای خدمات طرف ارائه می دهند، روان است.

مرتبط

17 بهترین ترکیب نژادی در Dungeons & Dragons

برخی از کلاس های Dungeons & Dragons برای مسابقات خاص کاملاً مناسب هستند!

این همچنین می‌تواند یک طرح فرعی سریع یا قلاب کوئست ایجاد کند که به شما امکان می‌دهد یک رویارویی کامل با تمرکز بر بازیکن مهمان و اهداف آن‌ها ایجاد کنید و در عین حال به بازیکنان خود برای شرکت کردن جایزه بدهید. همچنین روان کننده ای برای نقش آفرینی است، زیرا بازیکنان شما را مجبور نمی کند که بهانه ای برای پیوستن یک غریبه به گروه خود بیابند.

از ثروتمند کردن شخصیت بازیکن مهمان بپرهیزید، زیرا زمانی که تصمیم به سوء استفاده از آن می گیرند، این کار می تواند به سرعت برای شما نتیجه معکوس داشته باشد.

5

شخصیت خود را به عنوان یک NPC حفظ کنید

هنر اولگا درباس

ساختن NPCهای به یاد ماندنی سخت است و نگهداری آنها سخت تر است، اما چیزی که آنها را به یاد ماندنی تر می کند این است که بازیکنان شما بتوانند چهره و صدایی را با آنها مرتبط کنند که فقط متعلق به شما نیست. فقط به این دلیل که بازیکن مهمان شما در نهایت میز شما را ترک می کند، به این معنی نیست که شخصیت او نیز باید ترک کند.
در حالی که بهترین تمرین برای فوج کردن رول ها نیست، هیولاهای خود را مجبور کنید از کشتن مستقیم شخصیت بازیکن مهمان اجتناب کنند، زیرا این کار نقش آنها را به عنوان یک NPC در مسیر خود متوقف می کند یا اگر اولین بازی D&D آنها باشد، احساسات منفی ایجاد می کند. حتی اگر بعداً تصمیم به کشتن شخصیت آنها گرفتید، ابتدا از بازیکن مهمان اجازه بگیرید.
4

به آنها لحظات حماسی بدهید

هنر توسط اکسل دفوا

به هر دلیلی که بازیکن مهمان به میز شما ملحق می شود، زمان حضور او در کانون توجه نسبت به بقیه مهمانی ها نسبتاً محدود خواهد بود، به این معنی که تجربه آنها به یک غذای همه چیز یا هیچ نزدیک است. برای اطمینان از اینکه آنها اوقات خوبی را پشت میز شما سپری می کنند، آنها را به لحظاتی حماسی بر سر میز هدایت کنید که آنها را به یاد ماندنی می کند.
این می تواند به آنها اجازه دهد که ضربه نهایی را به یک هیولا بزنند، اگر به هر حال از نظر سلامتی ضعیف بود، یا اینکه یک شرور آنها را با نام خطاب کند و قسم بخورد، یا هر چیزی که آنها را از مهمانی متمایز کند. این نه تنها باعث می شود که مهمان شما از اقامت کوتاه خود راضی باشد، بلکه به بازیکنان شما چیزی می دهد تا آنها را به خاطر بسپارند.
3

انتظار یک داستان کوتاه تر را داشته باشید

از طریق جادوگران ساحل

تاریخچه یک بازیکن مهم است تا به آنها اجازه دهد احساس کنند شخصیت آنها بخشی از جهان است و شخصاً تحت تأثیر خطرات و پاداش های آن قرار گرفته است. این معمولاً در طول چندین جلسه به اوج خود می رسد و حتی می تواند یک کمپین کامل برای دستیابی به یک راه حل رضایت بخش طول بکشد.

مرتبط

Dungeons & Dragons: All Species In The 2024 Player's Handbook

با وجود ده گونه برای انتخاب در کتابچه راهنمای بازیکنان 2024، انتخاب تنها یکی می تواند بسیار سخت باشد. امیدواریم این لیست به این تصمیم کمک کند.

بازیکن مهمان شما به سادگی زمان کافی برای داشتن یک کمان شخصیت کامل در بازه تعداد انگشت شماری از جلسات را نخواهد داشت، بنابراین مطمئن شوید که به آنها در ساخت یک داستان کوتاه و شیرین توصیه می کنید. این همچنین انتظارات آن‌ها را کاهش می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا جزئیات جدیدی در مورد شخصیت خود در طول نقش‌آفرینی که به آن توجهی نداشتند، بداهه بگویند.
2

نقش آنتاگونیستی را در نظر بگیرید

هنر شیطان استخوانی از طریق جادوگران ساحل

اگر بازیکن مهمان شما یک گیمر رومیزی باتجربه یا به طور کلی در نقش آفرینی است، به او نقشی متضاد در میز بدهید. این می تواند سرسپردۀ شرور اصلی در لباس مبدل باشد یا یک فریبکار که از اعتماد و مهربانی حزب علیه آنها برای اهداف خود استفاده می کند.
هر چیزی که با هم تصمیم می گیرید، مطمئن شوید که در ابتدا مشخص نیست، در غیر این صورت می تواند به راحتی کل جلسه را از مسیر خارج کند، زیرا بازیکنان شما نمی خواهند با آنها کار کنند. حتی می‌توانید دقیقاً برنامه‌ریزی کنید که چه زمانی مهمانی را روشن می‌کنند، که به لحظه‌ای تبدیل می‌شود که میز هرگز فراموش نمی‌کند.

از اجازه دادن به بازیکنان مهمان برای از بین بردن شخصیت های بازیکن خود بپرهیزید، به خصوص اگر قوانین جلسه صفر را با توجه به تضاد درون حزبی دارید.

1

به آنها اطلاعاتی بدهید که حزب ندارد

هنر سیاه چال و اژدها توسط مانوئل چستنات از طریق جادوگران ساحل

جزییاتی که ممکن است قبلاً برای هر NPC که حزب شما ملاقات می کند در نظر بگیرید این است که چقدر اطلاعات در مورد جهان دارند. با تغییر این، دنیایی با زندگی بیشتر ایجاد می‌کنید که در آن هر مغازه‌داری نمی‌داند کدام یک از مشاوران پادشاه به او آسیب رسانده یا مالک چه قلعه‌ای در کدام شهر است.
با در اختیار گذاشتن اطلاعات محرمانه به بازیکن مهمان، آنها می توانند از راه های بیشتری برای مهمانی مفید باشند تا اینکه فقط شمشیر بزنند و در عین حال باعث می شوند که بیشتر شبیه یک شخصیت واقعی در مهمانی باشند تا فقط یک بازیکن مهمان. این اطلاعات همچنین می‌تواند یک عنصر اصلی داستان باشد که آن‌ها را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد به داستان اصلی مرتبط می‌کند.

سیاه چال ها و اژدها

تاریخ انتشار اصلی

00-00-1974

تعداد بازیکنان

2+

توصیه سنی

12+ (اگرچه جوانترها می توانند بازی کنند و لذت ببرند)

طول هر بازی

از 60 دقیقه تا ساعت ها در پایان.

نام فرانشیز

سیاه چال ها و اژدها

شرکت انتشارات

جادوگران ساحل

نام تجاری

سیاه چال ها و اژدها

گسترش دهید

اگرچه یک عنصر رایج در Dungeons & Dragons نیست، گاهی اوقات یک بازیکن مهمان را به میز خود معرفی می کنید که حداکثر برای چند جلسه بازی می کند، سپس آنجا را ترک می کند و به ندرت در همان بازی دوباره دیده می شود. چه یک بازیکن کاملاً جدید باشد یا یک دوست در شهر با تجربه روی میز، یک پخش کننده مهمان می تواند راه جالبی برای تغییر پویایی مهمانی باشد.

مرتبط

Dungeons & Dragons: Best Feats General Feats from the Player's Handbook 2024

ما شاهکارها را در کتابچه راهنمای بازیکنان 2024 رتبه‌بندی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدامیک برای شخصیت بعدی شما بهترین هستند.

با این موضوع، چالش‌های غیرمنتظره زیادی وجود دارد که در غیر این صورت برای بازیکنان معمولی روی میز، صرف نظر از سطح تجربه‌شان، در نظر نمی‌گیرید. در هر صورت، آنها احتمالاً اثری ماندگار بر روی میز خواهند گذاشت که اکثر NPCها فقط می توانند به آن امیدوار باشند.

8

در اولین فرصت ممکن آنها را معرفی کنید

یک جادوگر و یک بارد با یک هگ مذاکره می کنند.
چانه زدن با هاگ، اثر لیندا لیتن

با فرض اینکه بازیکن مهمان شما حداکثر در چند جلسه بازی می کند، باید مطمئن شوید که آنها تقریباً به محض اینکه گروه اصلی شما بازی می کنند، بازی می کنند. این برای جلوگیری از این است که آنها انگشت شست خود را پشت میز بچرخانند و منتظر بازی در زمان کوتاه خود باشند.

این می تواند در مناطقی که مهمانی شما در میانه سفر یا در حال حاضر پیاده روی در بیابان یخ زده است یک چالش باشد، اما با جادو و تعلیق ناباوری، هر چیزی ممکن است. بازیکنان شما همچنین قدردان این خواهند بود که فوراً نقش خود را از یک بازیکن جدید رد کنند.

7

اجازه دهید آنها نامتعادل باشند

تصویر Dungeons & Dragons که دو ماجراجو را نشان می دهد که به سختی از تله تیر طفره می روند.
هنر توسط لیندا لیتن

مزیت داشتن یک بازیکن مهمان در میز شما این است که نقش آنها می تواند بیشتر یک NPC یا کمک استاد سیاهچال باشد، زیرا آنها به اندازه کافی در اطراف نیستند که نگران عواقب آن باشند. این همچنین می‌تواند گزینه‌های بیشتری از نظر نقش‌آفرینی و استراتژی مبارزه به آن‌ها بدهد، علاوه بر اینکه دقیقاً همان سطح قدرت بازیکنان شما است.

این می تواند هر دو طرف را تغییر دهد، مهمان بازی را به عنوان یک کودک ترسیده یا یک روحانی سطح بالا با یک ماموریت حساس به زمان بازی کند. به بازیکن مهمان اجازه دهید نقشی را که در جلسه می‌خواهد انتخاب کند، اما در نظر بگیرید که گزینه‌های بیشتری به غیر از کلاسی در همان سطح با سایر بازیکنان خود یا حتی چیزی خارج از کتابچه راهنمای بازیکن به آنها بدهید.

6

از آنها بخواهید به کمک بازیکن نیاز داشته باشند

تصویر سیاه چال‌ها و اژدها که یک مهمانی از ماجراجویان را نشان می‌دهد که قصد دارند یک جشن قهرمانان را مصرف کنند.
اعتبار: رالوکا مارینسکو.

همانطور که یک شخصیت پخش کننده DM را به حزب خود معرفی می کنید، بهترین راه برای آنها برای پذیرش یک عضو جدید حزب این است که به نحوی از بازیکنان کمک بخواهند. این روند به ویژه هنگامی که آنها پرداخت طلا یا پاداش ملموس دیگری را برای خدمات طرف ارائه می دهند، روان است.

مرتبط

17 بهترین ترکیب نژادی در Dungeons & Dragons

برخی از کلاس های Dungeons & Dragons برای مسابقات خاص کاملاً مناسب هستند!

این همچنین می‌تواند یک طرح فرعی سریع یا قلاب کوئست ایجاد کند که به شما امکان می‌دهد یک رویارویی کامل با تمرکز بر بازیکن مهمان و اهداف آن‌ها ایجاد کنید و در عین حال به بازیکنان خود برای شرکت کردن جایزه بدهید. همچنین روان کننده ای برای نقش آفرینی است، زیرا بازیکنان شما را مجبور نمی کند که بهانه ای برای پیوستن یک غریبه به گروه خود بیابند.

از ثروتمند کردن شخصیت بازیکن مهمان بپرهیزید، زیرا زمانی که تصمیم به سوء استفاده از آن می گیرند، این کار می تواند به سرعت برای شما نتیجه معکوس داشته باشد.

5

شخصیت خود را به عنوان یک NPC حفظ کنید

تصویر سیاه چال ها و اژدها که جادوگری را نشان می دهد که لجن ایجاد می کند.
هنر اولگا درباس

ساختن NPCهای به یاد ماندنی سخت است و نگهداری آنها سخت تر است، اما چیزی که آنها را به یاد ماندنی تر می کند این است که بازیکنان شما بتوانند چهره و صدایی را با آنها مرتبط کنند که فقط متعلق به شما نیست. فقط به این دلیل که بازیکن مهمان شما در نهایت میز شما را ترک می کند، به این معنی نیست که شخصیت او نیز باید ترک کند.

در حالی که بهترین تمرین برای فوج کردن رول ها نیست، هیولاهای خود را مجبور کنید از کشتن مستقیم شخصیت بازیکن مهمان اجتناب کنند، زیرا این کار نقش آنها را به عنوان یک NPC در مسیر خود متوقف می کند یا اگر اولین بازی D&D آنها باشد، احساسات منفی ایجاد می کند. حتی اگر بعداً تصمیم به کشتن شخصیت آنها گرفتید، ابتدا از بازیکن مهمان اجازه بگیرید.

4

به آنها لحظات حماسی بدهید

تصویر سیاه‌چال‌ها و اژدها که یک بربر را در حال دریافت برکت یا طلسم از اسب شاخدار نشان می‌دهد.
هنر توسط اکسل دفوا

به هر دلیلی که بازیکن مهمان به میز شما ملحق می شود، زمان حضور او در کانون توجه نسبت به بقیه مهمانی ها نسبتاً محدود خواهد بود، به این معنی که تجربه آنها به یک غذای همه چیز یا هیچ نزدیک است. برای اطمینان از اینکه آنها اوقات خوبی را پشت میز شما سپری می کنند، آنها را به لحظاتی حماسی بر سر میز هدایت کنید که آنها را به یاد ماندنی می کند.

این می تواند به آنها اجازه دهد که ضربه نهایی را به یک هیولا بزنند، اگر به هر حال از نظر سلامتی ضعیف بود، یا اینکه یک شرور آنها را با نام خطاب کند و قسم بخورد، یا هر چیزی که آنها را از مهمانی متمایز کند. این نه تنها باعث می شود که مهمان شما از اقامت کوتاه خود راضی باشد، بلکه به بازیکنان شما چیزی می دهد تا آنها را به خاطر بسپارند.

3

انتظار یک داستان کوتاه تر را داشته باشید

Dungeons & Dragons art of Two Scholaring Booking.
از طریق جادوگران ساحل

تاریخچه یک بازیکن مهم است تا به آنها اجازه دهد احساس کنند شخصیت آنها بخشی از جهان است و شخصاً تحت تأثیر خطرات و پاداش های آن قرار گرفته است. این معمولاً در طول چندین جلسه به اوج خود می رسد و حتی می تواند یک کمپین کامل برای دستیابی به یک راه حل رضایت بخش طول بکشد.

مرتبط

Dungeons & Dragons: All Species In The 2024 Player's Handbook

با وجود ده گونه برای انتخاب در کتابچه راهنمای بازیکنان 2024، انتخاب تنها یکی می تواند بسیار سخت باشد. امیدواریم این لیست به این تصمیم کمک کند.

بازیکن مهمان شما به سادگی زمان کافی برای داشتن یک کمان شخصیت کامل در بازه تعداد انگشت شماری از جلسات را نخواهد داشت، بنابراین مطمئن شوید که به آنها در ساخت یک داستان کوتاه و شیرین توصیه می کنید. این همچنین انتظارات آن‌ها را کاهش می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا جزئیات جدیدی در مورد شخصیت خود در طول نقش‌آفرینی که به آن توجهی نداشتند، بداهه بگویند.

2

نقش آنتاگونیستی را در نظر بگیرید

جنگجوی سیاه چال‌ها و اژدها با یک شیطان استخوانی پیمان می‌بندد که بداخلاقش یادداشت‌برداری می‌کند
هنر شیطان استخوانی از طریق جادوگران ساحل

اگر بازیکن مهمان شما یک گیمر رومیزی باتجربه یا به طور کلی در نقش آفرینی است، به او نقشی متضاد در میز بدهید. این می تواند سرسپردۀ شرور اصلی در لباس مبدل باشد یا یک فریبکار که از اعتماد و مهربانی حزب علیه آنها برای اهداف خود استفاده می کند.

هر چیزی که با هم تصمیم می گیرید، مطمئن شوید که در ابتدا مشخص نیست، در غیر این صورت می تواند به راحتی کل جلسه را از مسیر خارج کند، زیرا بازیکنان شما نمی خواهند با آنها کار کنند. حتی می‌توانید دقیقاً برنامه‌ریزی کنید که چه زمانی مهمانی را روشن می‌کنند، که به لحظه‌ای تبدیل می‌شود که میز هرگز فراموش نمی‌کند.

از اجازه دادن به بازیکنان مهمان برای از بین بردن شخصیت های بازیکن خود بپرهیزید، به خصوص اگر قوانین جلسه صفر را با توجه به تضاد درون حزبی دارید.

1

به آنها اطلاعاتی بدهید که حزب ندارد

جادوگر Dungeons & Dragons در حال مطالعه یک طومار
هنر سیاه چال و اژدها توسط مانوئل چستنات از طریق جادوگران ساحل

جزییاتی که ممکن است قبلاً برای هر NPC که حزب شما ملاقات می کند در نظر بگیرید این است که چقدر اطلاعات در مورد جهان دارند. با تغییر این، دنیایی با زندگی بیشتر ایجاد می‌کنید که در آن هر مغازه‌داری نمی‌داند کدام یک از مشاوران پادشاه به او آسیب رسانده یا مالک چه قلعه‌ای در کدام شهر است.

با در اختیار گذاشتن اطلاعات محرمانه به بازیکن مهمان، آنها می توانند از راه های بیشتری برای مهمانی مفید باشند تا اینکه فقط شمشیر بزنند و در عین حال باعث می شوند که بیشتر شبیه یک شخصیت واقعی در مهمانی باشند تا فقط یک بازیکن مهمان. این اطلاعات همچنین می‌تواند یک عنصر اصلی داستان باشد که آن‌ها را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد به داستان اصلی مرتبط می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا