چه طور

4 روش برای رفع آن در آیفون با iOS 17

چه باید بدانیم

  • هشدار “iPhone Too Close Issue” بخشی از ویژگی فاصله صفحه نمایش iOS 17 است که از شما می خواهد آیفون خود را در فاصله ایمن از چشمان خود نگه دارید.
  • برای جلوگیری از مشاهده این هشدار، باید مطمئن شوید که فاصله صورت شما با آیفون حداقل 12 اینچ یا 30 سانتی متر باشد.
  • همچنین می‌توانید «فاصله صفحه» را در هر زمانی غیرفعال کنید، که اگر نگران خستگی چشم و افزایش زمان صفحه نمایش هستید، راه‌حل ایده‌آلی نیست.

چرا هشدار «آیفون خیلی نزدیک است» را می بینید؟

هنگامی که دوربین TrueDepth آیفون شما احساس کند که دستگاه شما خیلی نزدیک به چشمان شما است، یک بنر تمام صفحه با پیام “iPhone to Too Close” را نشان می دهد. این هشدار بخشی از ویژگی Screen Distance در iOS 17 است که از شما می خواهد برای جلوگیری از خطرات برای بینایی خود، آیفون خود را در فاصله نزدیک نگه دارید.

اگر دائماً اخطار «مشکل آیفون خیلی نزدیک است» را در آیفون خود می‌بینید، این فقط یک چیز دارد – شما آیفون خود را نزدیک‌تر از حد ایده‌آل نگه داشته‌اید. این هشدار به دو دلیل ظاهر می شود –

  • شما ویژگی فاصله صفحه را در تنظیمات زمان صفحه آیفون خود فعال کرده اید.
  • با فعال کردن Screen Distance، آیفون شما در فاصله کمتر از 12 اینچ یا 30 سانتی متر از صفحه نمایش خود قرار می گیرد.

اگر هشدار «iPhone is Too Close Issue» را خیلی مکرر دریافت می‌کنید، به این معنی است که آیفون خود را خیلی نزدیک به چشمان خود نگه می‌دارید که ممکن است در درازمدت باعث خستگی چشم و کاهش سلامت بینایی شما شود.

نحوه رفع مشکل “iPhone Too Close” در iOS 17

همانطور که در بالا توضیح دادیم، هشدار “iPhone Too Close” زمانی ظاهر می شود که آیفون و چشمان شما در فاصله ای قرار دارند که می تواند باعث خستگی چشم و خطرات احتمالی برای بینایی شما شود. این ویژگی می تواند به شما کمک کند به مرور زمان به خودتان آموزش دهید که آیفون خود را دورتر نگه دارید تا از دریافت اخطار جلوگیری کنید.

با این حال، برای برخی از کاربران، هشدار ثابت شده است که بیشتر مخرب است تا مفید. از آنجایی که فاصله صفحه اخطار «آیفون خیلی نزدیک است» را مجبور می کند تا کل صفحه را پوشش دهد، برخی از کاربران این ویژگی را هنگام تماشای ویدیو یا بازی کردن آزاردهنده می دانند. از آنجایی که هر بار که دوربین TrueDepth صورت شما را خیلی نزدیک تشخیص می‌دهد، این هشدار ظاهر می‌شود، استفاده از آیفون‌های خود هنگام برداشتن عینک برای افراد مبتلا به نزدیک‌بینی تشخیص داده شده بسیار آزاردهنده است.

اگر می‌خواهید از مشاهده اخطار «مشکل آیفون خیلی نزدیک است» روی صفحه خود اجتناب کنید، می‌توانید با استفاده از راه حل‌های زیر از دیدن آن اجتناب کنید.

راه حل 1: آیفون خود را دورتر از صورت خود نگه دارید

هشدار “iPhone Too Close” تنها زمانی ظاهر می شود که حسگر Face ID آیفون شما تشخیص دهد که چهره شما بیش از حد به نمایشگر نزدیک است. برای استفاده بهینه، اپل توصیه می کند که آیفون و چشمان خود را حداقل 12 اینچ یا 30 سانتی متر از یکدیگر دور نگه دارید تا از آسیب رساندن به چشمان خود و آسیب دائمی آنها جلوگیری کنید.

1686981326 245 4 روش برای رفع آن در آیفون با iOS 17

این به این معنی است که اگر فاصله بین آیفون و چشمان شما بیشتر از 12 اینچ یا 30 سانتی متر باشد، اخطار «آیفون خیلی نزدیک است» را نخواهید دید. برای کمک به درک بهتر این فاصله، سعی کنید دست خود را تا حد امکان دراز کنید و سپس آیفون خود را نگه دارید تا از آن استفاده کنید. این فاصله باید به اندازه کافی سالم باشد تا از بینایی شما محافظت کند و در عین حال از نمایش هشدار روی صفحه جلوگیری کند.

راه حل 2: اندازه متن نمایشگر خود را افزایش دهید

اگر به طور مداوم اخطار «آیفون خیلی نزدیک است» را دریافت می کنید، احتمالاً به این معنی است که خواندن محتویات روی صفحه نمایش آیفون خود با مشکل مواجه هستید. در صورتی که اندازه متن نمایشگر آیفون شما کم باشد، این امکان وجود دارد که خواندن متون روی صفحه را برای شما دشوار کند، بنابراین مجبور می شوید آیفون خود را به چشمان خود نزدیک کنید.

ممکن است بتوانید با افزایش اندازه کلی متن دستگاه خود به گونه ای که تمام محتوای متنی روی صفحه به اندازه ای بزرگ باشد که از دور خوانده شود، از دریافت اخطار جلوگیری کنید، در نتیجه نیاز به نزدیک تر کردن تلفن خود را از آنچه باید انجام دهید، جلوگیری کنید. .

برای این کار، را باز کنید تنظیمات برنامه در آیفون شما

1686053363 273 نحوه فعال کردن و استفاده از Screen Distance در iOS

در داخل تنظیمات، به پایین بروید و انتخاب کنید نمایشگر و روشنایی.

1686981326 553 4 روش برای رفع آن در آیفون با iOS 17

در این صفحه، بر روی ضربه بزنید اندازه متن.

1686981327 683 4 روش برای رفع آن در آیفون با iOS 17

در صفحه Text Size که ظاهر می‌شود، یک نوار لغزنده را در پایین می‌بینید که به شما امکان می‌دهد اندازه متن را در سراسر سیستم و همچنین برنامه‌های نصب شده در آیفون خود تنظیم کنید. برای افزایش اندازه متن، نوار لغزنده را به سمت راست بکشید تا زمانی که حداقل از فاصله 12 اینچی به دید کامل برسید.

1686981327 117 4 روش برای رفع آن در آیفون با iOS 17

وقتی اندازه متن را افزایش می دهید، اندازه جدید انتخاب شده در iOS و بیشتر برنامه های آیفون شما اعمال می شود.

راه حل 3: بینایی خود را بررسی کنید

دلیل اصلی که ممکن است هشدار «آیفون خیلی نزدیک است» را در تلفن خود ببینید، احتمالاً به این دلیل است که قبلاً از کوته بینی رنج می برید. اگر تمرکز کردن روی چیزی در فاصله ای که برای دیگران قابل مشاهده است برایتان سخت است، احتمالاً ممکن است کوته بین باشید.

کوتاه‌بینی زمانی ایجاد می‌شود که چشم‌های شما بیش از مقدار مناسب رشد کرده باشد که ممکن است به‌طور ارثی یا به دلیل فشار مداوم چشم اتفاق بیفتد. مورد دوم می تواند به افزایش زمان نمایشگر، عدم فعالیت در فضای باز، یا نزدیکتر نگه داشتن تلفن به چشمان شما کمک کند.

برای اینکه گوشی خود را خیلی نزدیک نگه ندارید و اخطار را مشاهده نکنید، می توانید سلامت چشم خود را مرتباً با چشم پزشک بررسی کنید. اگر واقعاً از کوتاه‌بینی رنج می‌برید، به شما پیشنهاد می‌شود با استفاده از عینک یا لنز تماسی آن را اصلاح کنید تا همه چیز را واضح‌تر ببینید.

راه حل 4: فاصله صفحه را در آیفون خود غیرفعال کنید

اگر همه پیشنهادات بالا را دنبال کرده اید اما همچنان اخطار «آیفون خیلی نزدیک است» را روی صفحه نمایش خود دریافت می کنید، تنها راه حل دائمی این مشکل غیرفعال کردن کامل ویژگی فاصله صفحه است. وقتی فاصله صفحه خاموش است، دیگر هشدار «آیفون خیلی نزدیک است» را در آیفون خود دریافت نمی‌کنید، که ایده‌آل نیست زیرا ممکن است با نگاه کردن به تلفن نزدیک‌تر از آنچه که باید، باعث خستگی چشم شوید.

برای جلوگیری از ظاهر شدن اخطار «iPhone Too Close»، آن را باز کنید تنظیمات برنامه در آیفون شما

1686053363 273 نحوه فعال کردن و استفاده از Screen Distance در iOS

در داخل تنظیمات، به پایین بروید و انتخاب کنید زمان صفحه نمایش.

1686053363 153 نحوه فعال کردن و استفاده از Screen Distance در iOS

در صفحه نمایش زمان روی صفحه، روی ضربه بزنید فاصله صفحه نمایش در قسمت «محدودیت استفاده».

1686053364 408 نحوه فعال کردن و استفاده از Screen Distance در iOS

در اینجا، آن را خاموش کنید فاصله صفحه نمایش در بالا تغییر دهید

1686981327 717 4 روش برای رفع آن در آیفون با iOS 17

هنگامی که فاصله صفحه غیرفعال باشد، در آینده دیگر اخطار «آیفون خیلی نزدیک است» را روی صفحه نمایش خود مشاهده نخواهید کرد، حتی اگر دستگاه را برای مدت طولانی نزدیک به صورت خود نگه دارید.

این تمام چیزی است که باید در مورد رفع مشکل “iPhone Too Close” در iOS 17 بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا