ارز دیجیتال

مدیر ارشد حقوقی کراکن و رئیس سابق CFTC برای شهادت در جلسه استماع کنگره مشترک مجلس نمایندگان

منبع: Pixabay

افسران ارشد حقوقی و یک تنظیم کننده سابق قرار است روز چهارشنبه در مقابل کمیته های کنگره ایالات متحده شهادت دهند تا مقررات دارایی های دیجیتال را پس از تنش های مداوم بین صنعت و آژانس های فدرال باز کنند.

کمیته فرعی خدمات مالی مجلس در مورد دارایی های دیجیتال، فناوری مالی و شمول همراه با بازارهای کالایی، دارایی های دیجیتال و توسعه روستایی مجلس کشاورزی در ساعت 9:30 صبح به وقت شرقی تشکیل جلسه خواهند داد.

آنها صحبت های مارکو سانتوری، مدیر ارشد حقوقی کراکن و تیموتی مساد، رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا را خواهند شنید.

سانتوری گفت که قصد دارد توضیح دهد که چگونه تنظیم‌کننده‌ها می‌توانند نحوه تنظیم مقررات با ارزهای دیجیتال را بهبود بخشند.

سانتوری روز سه شنبه در توییتی نوشت: «من توضیح خواهم داد که چرا وضعیت ایالات متحده غیرقابل دفاع است، چگونه کشورهای دیگر با سرعت پیش می روند و چگونه می توانیم نحوه تعامل تنظیم کننده ها با ارزهای دیجیتال را بهبود ببخشیم.

سانتوری همچنین گفت که کنگره باید ابزارهایی را برای «تقویت بازارهای ایمن و کارآمد یا حمایت از مصرف‌کنندگان» به قانون‌گذاران بدهد.

«محیط امروزی با دعواهای بی پایان از مصرف کنندگان محافظت نمی کند. این اجازه نمی دهد شرکت هایی مانند Kraken برای آینده برنامه ریزی کنند. این به ما اجازه نمی دهد که سرمایه گذاری کنیم، استخدام کنیم یا زمان را به طور موثر اختصاص دهیم

یک رویکرد جدید

مساد، که همچنین شهادت خواهد داد، از کنگره می خواهد تا از طریق هدایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای تدوین قوانین مشترک، رویکردی برای تنظیم رمزارزها اتخاذ کند.

مساد در ادامه گفت: این قوانین را می توان با ایجاد یک سازمان خودتنظیمی جدید با نظارت هر دو آژانس توسعه داد. شهادت آماده کرد.

او گفت که این سازمان همچنین می تواند مسئول اجرای قوانین باشد.

من معتقدم که این رویکرد چندین مزیت دارد. آسان است. بر هسته اصلی مشکل تمرکز می کند. عملی و امکان پذیر است. می توان آن را به سرعت و کارآمد اجرا کرد. قانون موجود را به گونه‌ای بازنویسی نمی‌کند که ممکن است بیشتر از وضوح، سردرگمی ایجاد کند. مساد گفت و این افزایشی است.

چه کسی دیگر شهادت می دهد؟

اندرو دورگی، رئیس شرکت فناوری جهانی جمهوری؛ متیو کولکین، شریک Wilmer Cutler Pickering Hale و Dorr LLP. و دانیل شوئنبرگر، مدیر ارشد حقوقی بنیاد Web3 نیز شهادت خواهند داد.

دورجی در شهادت کتبی هشدار داد که خطر عقب افتادن ایالات متحده از سایر کشورها وجود دارد.

دورگی گفت: «فقدان مقررات شفاف و حمایتی در ایالات متحده ممکن است کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران را از مشارکت در بازار دارایی دیجیتال داخلی بازدارد، که می‌تواند پیامدهای نامطلوب متعددی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا