ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین به‌عنوان رویکردهای رویداد نصف‌کننده – آیا LTC می‌تواند از اینجا 100 برابر کند؟

قیمت لایت کوین (LTC) پس از سقوط به 88 دلار در صبح امروز، اندکی بهبود یافته است و سطح فعلی آن در 89.26 دلار نشان دهنده کاهش 2 درصدی در هفت روز گذشته است.

LTC همچنین در دو هفته گذشته 8 درصد کاهش یافته است، اگرچه آلت کوین 27 درصد از ابتدای سال و 59 درصد در 12 ماه گذشته افزایش یافته است.

و با نصف شدن لایت کوین در هشت روز آینده، LTC ممکن است دوباره افزایش یابد و به طور بالقوه آن را به یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال اصلی تابستان تبدیل کند.

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین به‌عنوان رویکردهای رویداد نصف‌کننده – آیا LTC می‌تواند از اینجا 100 برابر کند؟

لایت کوین به همراه بقیه بازار امروز صبح سقوط کرده است، زیرا شیب شب گذشته – که تا حدی به دلیل انتظار افزایش نرخ دیگر فدرال رزرو در این هفته ایجاد شد – نتیجه ارسال اندیکاتورهای آن به سمت جنوب بود.

1690317208 930 پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین به‌عنوان رویکردهای رویداد نصف‌کننده – آیا LTC
منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی سکه (بنفش) به 30 سقوط کرده بود، با این حال دوباره شروع به افزایش می کند و به سمت 40 حرکت می کند که نشانه احتمالی این است که نزول کوتاه مدت خواهد بود.

در همان زمان، میانگین متحرک 30 روزه LTC (زرد) بیشتر به زیر میانگین 200 روزه خود (آبی) رسیده است و به نقطه ای نزدیک شده است که ممکن است همراه با قیمت آلتکوین مجبور به افزایش دوباره شود.

با این حال، با کاهش بیشتر سطح حمایت سکه (سبز) در هفته گذشته، نمی توان رد کرد که ممکن است قبل از بهبود تصویر کمی درد بیشتری را تحمل کند.

اگرچه این تصویر به‌زودی باید بهبود یابد، اما نصف شدن بعدی لایت‌کوین در 2 آگوست رخ خواهد داد.

مانند هاوینگ بیت کوین، لایت کوین شاهد پاداش بلاک پرداختی به ماینرها – در حال حاضر 12.5 LTC – تا 50 درصد کاهش می یابد، چیزی که به مرور زمان ارز دیجیتال را کمیاب می کند.

به نوبه خود، این باید به افزایش قیمت LTC در بلندمدت کمک کند، اگرچه ممکن است در روزهای منتهی به نصف شدن نیز شاهد افزایش قیمت آلت کوین باشیم.

از سطح فعلی حدود 89 دلار، می‌توانیم شاهد بازگشت LTC به 100 دلار در هفته آینده باشیم، با بازگشت بازار به شرایط صعودی‌تر که احتمالاً آن را تا پایان سال به 150 دلار افزایش می‌دهد.

و اگر شاهد یک بازار صعودی در سال 2024 باشیم، LTC می تواند تا اواسط سال به 200 یا 250 دلار برسد.

آلت کوین های جدیدتر پتانسیل فوری بیشتری دارند

با این حال، افزایش LTC احتمالاً تدریجی است، به این معنی که معامله‌گران پس از یک چرخش نسبتاً سریع، ممکن است ترجیح دهند به دنبال توکن‌های جدیدتری باشند که پتانسیل افزایش در کوتاه‌مدت را دارند.

این امر به ویژه در مورد توکن‌های پیش‌فروش صادق است، زیرا یکی از سریع‌ترین پیش‌فروش‌ها متعلق به Evil Pepe (EVILPEPE) است، یک سکه میم ERC-20 که هفته گذشته فروش خود را آغاز کرد.

در چند روز گذشته بیش از 750,000 دلار به دست آورده است، با هدف فروش آن 1,996,002 دلار و تنها کمتر از هشت روز به پایان آن باقی مانده است.

EVILPEPE دارای حداکثر عرضه 6.66 میلیارد است که 90٪ آن برای پیش فروش فعلی ذخیره شده است.

این باعث می‌شود EVILPEPE یک توکن میم بسیار غیرمتمرکز باشد، به‌ویژه زمانی که با بسیاری از موج‌های اخیر سکه‌های میم جدید که مستقیماً در DEX فهرست شده‌اند و اغلب دارندگان خرده‌فروشی‌شان را فرش می‌کنند مقایسه می‌شود.

با داشتن چنین تخصیص گسترده ای، EVILPEPE نه تنها به سرمایه گذاران اطمینان می دهد، بلکه آنها را برای سرمایه گذاری بیشتر تشویق می کند، زیرا آنها می دانند که سهم نسبی بیشتری در توکن خواهند داشت.

این توضیح می دهد که چرا پیش فروش آن در حال حاضر بسیار خوب بوده است، زیرا خریداران جدید می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی Evil Pepe و اتصال کیف پول های رمزنگاری شده، مقداری EVILPEPE را با تخفیف خریداری کنند.

پیش فروش تنها یک مرحله خواهد داشت و EVILPEPE را با قیمت 0.000333 دلار به فروش می رساند، قیمتی که ممکن است پس از فهرست شدن توکن ها در صرافی ها در چند هفته آینده، بسیار ارزان به نظر برسد.

اکنون از ایول پپه دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا