بازی

10 شخصیت برتر در نمایه والکری: لنث

نمایه والکری: لنت دارای 25 شخصیت مختلف است و یکی از اهداف اصلی شما در بازی این است که با تقواترین و شرافتمندانه‌ترین آنها را برای کمک در جنگ علیه لوکی بفرستید، با دانستن اینکه چه شخصیت‌هایی باید به آن‌ها بپیوندید و کدام یک هستند. بهتر است اودین را خدمت کنید، می تواند کار سنگینی باشد. از این گذشته، شما می‌خواهید تلاش خود را برای ارسال Einherjar به آسگارد انجام دهید، اما نمی‌خواهید با از دست دادن بهترین جنگجویان خود، نبردهای رئیس را در Midgard سخت‌تر کنید.


مرتبط: نمایه Valkyrie: Lenneth – کدام شخصیت را باید در هر فصل منتقل کنید؟

خوشبختانه، رتبه‌بندی در نمایه Valkyrie با استفاده از تعداد انگشت شماری از معیارهای مهم بسیار آسان است – به این ترتیب، می‌دانید که تا زمانی که ممکن است به کدام شخصیت‌ها بپردازید و مطمئن شوید که پتانسیل حزب خود را محدود نمی‌کنید. جنگی که خارج از صفحه نمایش اتفاق می افتد ما در اینجا به طور خاص به شخصیت های غوغا نگاه خواهیم کرد، زیرا همه جادوگران کم و بیش یکسان هستند.

10 ژوئن

ژوئن به نظر می رسد خیلی باحال تر از اون چیزی که واقعا هست با اولین دیدن او، ممکن است از چشم انداز اساطیر نورس به عنوان یک سامورایی بسیار هیجان زده شوید. اما در حالی که جون به سطح بالای Einherjar راه پیدا نمی کند، مزایای عجیب و غریبی دارد که او را به مهمانی شما تبدیل می کند.

علیرغم ساخت متوسط ​​Purification Jun در هر دو مجموعه کمبوی استاندارد و ویژه Blade Art، این واقعیت که “Senko-Jin” چندین بار ضربه می زند (بیش از هر شخصیت دیگری به جز برامس و در برخی موارد، Llewelyn) به این معنی است که مبارزات شما چند برابر می شود. سر به فلک می کشد و حملات ویژه بعدی به شدت افزایش می یابد. برای اطمینان از حداکثر سود، همیشه از ویژه اول Jun در مرحله تصفیه استفاده کنید.

9 وکیل

لاوفر در نمایه والکری: لنت

Lawfer زمانی که او را در فصل 2 دنبال می کنید شخصیت فوق العاده ای است، اما در ادامه بازی تحت الشعاع شخصیت های دیگر قرار می گیرد. همچنین، از آنجایی که مرحله مقدس در طول فصل 2 به طور خاص از شما درخواست می‌کند که یک “جنگجو” بفرستید، و لافر با این قانون مطابقت دارد، ممکن است وسوسه شوید که او را مدت کوتاهی پس از استخدام او به آسگارد بفرستید، اما چند دلیل برای حفظ او وجود دارد. او برای مدتی طولانی تر در اطراف

لافر سریع‌ترین میزان جمع‌آوری متر تصفیه را در بین تمام Einherjar‌ها دارد و در واقع، لاوفر می‌تواند به تنهایی با مجموعه ترکیبی خود یک توالی پاکسازی را راه‌اندازی کند، با این فرض که هیچ یک از حملات او محافظت نمی‌شوند. متأسفانه، از طرف دیگر، ویژه قدرتمند لاوفر، «جریان عدالت» آنقدر در ساخت متر ناکارآمد است که همیشه یک سکانس پاکسازی را فوراً به پایان می‌رساند، به این معنی که برای دریافت یک سکانس کامل، به سه شخصیت دیگر با ویژگی‌های خاص نیاز دارید.

8 لولین

Llewelyn در Valkyrie Profile: Lenneth

Llewelyn احتمالاً یکی از نادیده گرفته ترین شخصیت های Valkyrie Profile است. زمانی که او را به خدمت می گیرید، او چندان چشمگیر به نظر نمی رسد، و ارزش قهرمان اولیه او بسیار کم است. گفته می‌شود، لولین چند ترفند در آستین خود دارد که باعث می‌شود او ضربه‌ای به دست بازیکن مناسب بزند.

اول از همه، حمله “Aiming Wisp” Llewelyn فوراً گارد دشمن را می شکند، بنابراین اگر یک دور جنگی را با Llewelyn رهبری کنید و به طور خاص آن حمله را انجام دهید، یک رگبار کامل ترکیبی علیه دشمن خود به همراه یک سکانس Purification تضمین خواهید کرد. علاوه بر این، اگر با دشمن بزرگ‌تری می‌جنگید یا موقعیت میدان جنگ دشمن را با استفاده از شخصیت‌هایی مانند Jun یا Suo دستکاری می‌کنید، «طوفان لایه‌ای» ویژه Llewelyn می‌تواند طولانی‌ترین و تقویت‌کننده‌ترین حمله در بازی باشد.

7 لنت (شمشیر)

Lenneth با استفاده از شمشیر در Valkyrie Profile: Lenneth

Lenneth تنها شخصیت در Valkyrie Profile است که بسته به اینکه او را به یک سلاح سرد یا تیراندازی مجهز کنید، دو مجموعه حرکت متفاوت دارد. اتخاذ رویکرد پیش‌فرض با لنت به هیچ وجه اشتباه نیست، و او به عنوان یک کاربر معمولی شمشیر، جزء دلپذیر – هرچند اجباری – مهمانی شما در طول بازی خواهد بود.

مرتبط: نمایه Valkyrie: Lenneth – Hardest Bosses

به طور خاص، یک لنت شمشیردار دارای سرعت ساخت بسیار سریع‌تری نسبت به همتای خود است. حمله “Moment Slide” او یک تکنیک عالی برای گرفتن دشمنان در حال سقوط و نگه داشتن یک ترکیب شعبده بازی قبل از برخورد با زمین است. با این حال، نسخه غوغایی «نیبلانگ والستی» به اندازه نسخه‌ای که او با تعظیم اجرا می‌کند مؤثر نیست.

6 کشل

Kashell in Valkyrie Profile: Lenneth

کشل نیست خارق العاده در هر کاری که انجام می‌دهد، اما در حالی که اکثر شخصیت‌ها به دلیل داشتن نرخ شارژ بالای Purification یا ویژگی‌های ویژه قدرتمند کاملاً بی‌طرف هستند، Kashell در هر دو زمینه نسبتاً خوب عمل می‌کند. این رویکرد jack of-all-trades، کشل را به یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های بازی تبدیل می‌کند.

اگرچه مجموعه ترکیبی او در ابتدا به دلیل نحوه دستکاری مواضع دشمن کمی ناخوشایند است، اما حرکات نمایش داده شده در آن مجموعه در ساخت متر بسیار خوب است. علاوه بر آن، ویژه Kashell’s Finishing Strike، “Flashing Blade” تقریباً تضمین شده است که کنتور را مجدداً پر می کند و به شما امکان می دهد به سایر موارد ویژه زنجیره ای بزنید. تنها نقطه ضعف این است که تنها با سه ضربه، ویژه Kashell کمک زیادی به افزایش آسیب شما نمی کند، بنابراین بهتر است به عنوان دومین یا سومین ویژه در یک سکانس استفاده شود.

5 خاکستری

خاکستری در نمایه والکری: لنت

گری در رتبه‌بندی‌های سنتی نمایه Valkyrie به دلیل آمار متوسط، حرکت‌های تا حدی نامتعارف، و به‌خصوص آسیب‌رسان نبودن ویژه «Icicle Disaster» شهرت ضعیفی دارد. با این حال، خاکستری را می توان در دستان مناسب به کار گرفت تا دفاع دشمن را کاملاً باطل کند.

حمله ترکیبی گری، “انرژی کانن”، کلید استفاده از او به عنوان یک باس شکن در اواخر بازی است. این حرکت فقط گارد شکسته نیست، بلکه کاملاً غیرقابل انسداد است، و استفاده از این حرکت ابتدا در یک راند جنگی تضمین می‌کند که اگر کارت‌های خود را درست بازی کنید، هر دشمنی را در یک سکانس کامل پاکسازی قفل خواهید کرد.

4 آرنگریم

Arngrim در Valkyrie Profile: Lenneth

به معنای واقعی کلمه اولین شخصیتی که در بازی به دست می آورید، و با یک راه بسیار طولانی برای تبدیل شدن به یک قهرمان در چشم خدایان، احتمالاً آرنگریم در بیشتر بازی در مهمانی شما خواهد بود. بنابراین، با این گفته، چیز خوبی است که او یک مجری واقعا محکم و قابل اعتماد در مبارزه است.

ترکیب استاندارد Arngrim اینطور نیست حیرت آور، اما کار را انجام می دهد. با سلاح مناسب، او می‌تواند بخش‌های خوبی از سلامتی را از بین ببرد – به‌ویژه با بهره‌برداری از نقاط ضعف عنصری با برخی از سلاح‌های Artifact که بعداً در دسترس هستند. اما جایی که آرنگریم واقعاً می‌درخشد، در ویژه‌ی Finishing Strike او، “Final Blast” است، که هر کجا آن را در یک سکانس Purification قرار دهید، عالی کار می‌کند. آرنگریم همچنین با الهام گرفتن از Guts از سری افسانه‌ای کنتارو میورا «Berserk»، نکات جالب دیگری را به دست می‌آورد.

3 لنت (کمان)

Lenneth با استفاده از یک کمان در Valkyrie Profile: Lenneth

معرفی شما به لنت به عنوان یک دوشیزه شمشیر به دست در میدان نبرد خواهد بود و او در این نقش کاملاً تحسین برانگیز عمل می کند. اما اگر واقعاً می‌خواهید قفل قدرت لنت را باز کنید، یک کمان به او بدهید که قادر به انجام هر سه حمله ترکیبی است، او را از ردیف اول بیرون بیاورید و شاهد ویرانی‌های بعدی باشید.

مرتبط: نمایه Valkyrie: Lenneth – بهترین سلاح ها

در حالی که ترکیب استاندارد لنت با کمان به اندازه ترکیبی که او با شمشیر اجرا می کند قوی نیست، نسخه ویژه حمله الهی او، “Niblung Valesti” نه تنها آسیب رسان تر است، بلکه جدا از موقعیت های خاص با Llewelyn، دارای بالاترین میزان پر شدن گیج پاکسازی در بین سایر موارد خاص در بازی است.

2 لوسیان

لوسیان در نمایه والکری: لنت

اگرچه در یک نگاه او جنگجوی وحشی خاصی به نظر نمی رسد، لوسیان نه تنها یک نیروگاه است، بلکه بهترین شخصیتی است که می توان از آن برای پرورش کریستال ها استفاده کرد، زیرا حمله افسانه ای “Shining Bolt” او نه تنها دشمن را در هم می شکند. محافظت کنید، اما تا 24 ضربه را نیز انجام می دهد – بیش از اندازه کافی برای پر کردن گیج پاکسازی شما و با بیش از دوجین تکه امتیاز XP با دشمن دستکاری کنید.

با این حال، لوسیان کاملاً کامل نیست. ویژه او، “Round-Rip Saber”، چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارد – نه آسیب زیادی وارد می کند و نه کمک زیادی به دنباله پاکسازی شما می کند. با این حال، این بهای ناچیزی برای تمام مزایایی است که لوسیان برای یک مهمانی رزمی به ارمغان می آورد.

1 ژانوس

Janus in Valkyrie Profile: Lenneth

این انتخاب احتمالاً برای اکثر افراد شوکه کننده خواهد بود، اما بازیکنان عاقل می دانند که روی مهارت های باورنکردنی یانوس نخوابند. درست خارج از دروازه، ژانوس تنها شخصیتی در بازی است که می‌تواند بدون کمک تجهیزات خاص، بیماری وضعیتی ایجاد کند: حمله «سوزن بیمار» او 100 درصد احتمال دارد که هر دشمنی را که کاملاً مصون نیست مسموم کند.

حملات ژانوس با تکمیل قابلیت ترکیبی او، کار مناسبی را انجام می دهد و متر تصفیه شما را پر می کند. و سپس ویژه او، “Guilty Break” وجود دارد، که 9 ضربه سنگین انجام می دهد، و به شما تقویت زیادی برای چند برابر کردن شما می دهد. و تقریباً هر بار گیج را دوباره پر می کند. با این حال، ژانوس دارای DME کمی پایین است، که او را به توپ شیشه ای اصلی تبدیل می کند.

بعدی: نمایه Valkyrie: Lenneth – راهنمای دشواری و چرا باید در حالت سخت بازی کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا