شبکه های اجتماعی

سوزوکی موتور به دنبال همکاری با تویوتا برای یادگیری نحوه ساخت خودروهای برقی کوچک است

ژاپن سوزوکی موتور (SMC) برای یادگیری از شریک برنامه ریزی می کند شرکت تویوتا موتور در مورد درخواست EV توشیهیرو، رئیس آن، فناوری ساخت خودروهای الکتریکی کوچک سوزوکی در جریان نمایشگاه دوسالانه خودرو هند به خبرنگاران گفت.

سوزوکی گفت که در حال یادگیری EV و سایر فناوری ها از آن است تویوتا با هدف استفاده از آن برای توسعه خودروهایی که بیشتر مطابق با محصولات خود هستند.

وی در حاشیه نمایشگاه خودرو گفت: «بنابراین نحوه معرفی این فناوری EV در خودروهای کوچک چیزی است که باید روی آن کار کنیم و با تویوتا به اشتراک بگذاریم.

سوزوکی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت به دنبال راه اندازی خودروهای برقی ساخته شده بر روی پلت فرم های موتور بنزینی است یا خیر، گفت که این شرکت نیاز به توسعه یک خودروی برقی پایه دارد.

همچنین بخوانید

سازنده اسکوتر برقی بانس 4 نفر از نیروی کار خود را اخراج کرد
تسلا در سنگاپور در موجودی خودروهای برقی تخفیف می دهد

برقی شدن به عنوان یک چالش برای واحد هندی سوزوکی تلقی می شود ماروتی که از دهلی نو می‌خواهد همه فن‌آوری‌های پاک‌تر، از جمله هیبریدی و اتانول، و نه فقط خودروهای برقی را که انتظار دارد تنها در سال 2025 راه‌اندازی کند، تشویق کند.

سوزوکی گفت: “وقتی صحبت از هند به میان می‌آید، خودروهای الکتریکی نمی‌توانند تنها راه‌حل باشند. خودروسازان دیگر در هند خودروهای برقی را پیش از ماروتی عرضه کرده‌اند. اما راه‌حل نمی‌تواند یکی باشد.” به بازار هند و نیازهای مشتری.

سوزوکی گفته است که بیش از 104 میلیارد روپیه (1.3 میلیارد دلار) را برای تولید برق خود در هند هزینه خواهد کرد، از جمله در کارخانه باتری سازی برای خودروهای برقی که در سال 2026 شروع به کار خواهد کرد، و آن را به یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های باتری و خودروهای الکتریکی در جهان تبدیل می کند.

این شرکت در حال حاضر یک سرمایه گذاری مشترک با ژاپن دارد Denso Corp و شرکت توشیبا ساخت باتری های لیتیوم یونی برای خودروهای هیبریدی برای استفاده در هند و صادرات.

این خودرو یک SUV مفهومی الکتریکی را به نمایش گذاشت – SUV چهار چرخ متحرک eVX – که قصد دارد در سال 2025 به بازار بیاورد.

هند با ارائه میلیاردها دلار مشوق به شرکت‌ها، خودروسازان را تحت فشار قرار می‌دهد تا خودروهای الکتریکی بیشتری بسازند. با این حال، خودروهای برقی کمتر از یک درصد از کل فروش خودرو در هند را تشکیل می دهند، اما دولت می خواهد این میزان را تا سال 2030 به 30 درصد برساند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا