بازی

بازی Super Mario RPG و Odyssey در آمازون به فروش می رسد

مجموعه ماریو خود را در سوییچ با قیمت کمتری پر کنید زیرا آخرین بازی ماریو کنسول در اواخر این هفته می آید.

نکات برجسته

  • Super Mario Odyssey و Super Mario RPG در حال حاضر در آمازون به فروش می رسند.
  • بازی‌های سوئیچ تحت رهبری ماریو به ندرت در معرض کاهش قیمت قرار می‌گیرند، بنابراین فروش این بازی‌ها یک معامله بزرگ است.
  • در نهایت کاهش قیمت آنها به احتمال زیاد به دلیل نزدیک شدن به پایان چرخه عمر سوییچ همراه با انتشار هزار ساله در این هفته است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

نینتندو اکنون تایید کرده است که روی جانشین سوییچ کار می کند و اولین جزئیات مربوط به کنسول بعدی خود را قبل از پایان سال مالی جاری فاش خواهد کرد. این منجر به برنامه‌ریزی ساکت‌تر برای انتشار سوییچ در سال 2024 شده است، اما این لزوما چیز بدی نیست. Switch یکی از بزرگترین و بهترین کتابخانه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی را دارد، و با توجه به اینکه برخی از موفقیت‌های بزرگ‌تر آن در نهایت کاهش قیمت داشتند، هرگز زمان بهتری برای بازگشت به عقب و یافتن چیزهایی که ممکن است از دست داده باشید وجود نداشته است.

سوییچ و بازی‌هایش آنقدر خوب فروخته‌اند که نینتندو به ندرت نیاز به کاهش قیمت آن‌ها را احساس می‌کند. از Super Mario Odyssey استفاده کنید. با امتیاز 97 در OpenCritic، Odyssey به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی های تمام دوران شناخته می شود. این به آن کمک کرد که تقریباً هفت سال پس از انتشار به فروش خوبی ادامه دهد. با این حال، در حال حاضر می توانید Odyssey را با قیمت کمتری در آمازون دریافت کنید. یک فروش بسیار نادر برای این بازی بسیار محبوب، شما می توانید آن را با قیمت 44.95 دلار از طریق پیوند در کادر زیر به جای 60 دلار معمولی خریداری کنید.



برخی از بهترین بازی های ماریو را با قیمتی کمتر در آمازون دریافت کنید

سوپر ماریو اودیسه

سوپر ماریو اودیسه

45 دلار 60 دلار 15 دلار صرفه جویی کنید

Super Mario Odyssey سری پلتفرمینگ سه بعدی را برای اولین بار به نینتندو سوییچ آورد. این بازی که در سال 2017 راه اندازی شد، ماریو را می بیند که با کلاهی حساس به نام کاپی متحد می شود تا بار دیگر شاهزاده هلو را نجات دهند.

با توجه به اینکه ماریو 3 بعدی بعدی احتمالاً برای سوییچ 2 ذخیره شده است، و ماریو دو بعدی توسط Super Mario Bros. Wonder در سال 2023 پوشش داده شده است، نینتندو این شکاف را با بازسازی های ماریو پر کرده است. اولین مورد بازی Super Mario RPG بود. یک کاندیدای موقعیت کلاسیک کالت، بازسازی بازی RPG twist در Mushroom Kingdom نیز در حال حاضر در آمازون به فروش می رسد. یک عنوان 60 دلاری دیگر که احتمالاً اگر در ابتدای چرخه عمر سوییچ عرضه می شد، قیمتش کاهش نمی یافت، زیرا در مدت شش سال و نیم افت قیمت داشت، می توانید آن را با قیمت 42.88 دلار دریافت کنید.

هیچ یک از اطلاعات قیمت بازی Super Mario RPG در حال حاضر در صفحه آمازون آن نمایش داده نمی شود. با این حال، قیمت زمانی که به سبد خرید شما اضافه می شود نشان داده می شود و باید 42.88 دلار باشد. با این حال، قبل از بررسی، آن قیمت را دوباره بررسی کنید، به خصوص اگر این روزها پس از انتشار آن را می خوانید.


هنر کلیدی Super Mario RPG که ماریو و دیگر شخصیت های اصلی را نشان می دهد

بازی RPG سوپر ماریو

43 دلار 60 دلار 17 دلار صرفه جویی کنید

بازی Super Mario RPG در نینتندو سوییچ بازسازی بازی با همین نام است که در ابتدا در سال 1996 در SNES منتشر شد. نسخه کاملاً بازسازی شده برای نسلی کاملاً جدید، شامل مکان ها و شخصیت هایی است که حتی برخی از با تجربه ترین طرفداران ماریو خواهند داشت. هرگز دیده نشده است

نینتندو احتمالاً بازی‌های ماریو خود را با قیمت کمتری می‌فروشد نه تنها به این دلیل که سوییچ به پایان کار خود نزدیک می‌شود، بلکه به این دلیل که Paper Mario: The Thousand-Year Door این هفته کنسول هفت ساله‌اش را عرضه می‌کند. یکی دیگر از بازسازی‌های RPG محبوب گذشته لوله‌کش، Thousand-Year Door یکی از آخرین بازی‌های ماریو است که در سوییچ منتشر شده است. همه چیز به برنامه ریزی نینتندو برای نیمه دوم سال 2024 بستگی دارد. این برنامه ها در جریان یک Nintendo Direct که قبلاً تأیید شده است در ماه ژوئن فاش خواهند شد.

بعد

Pokemon Ditto را به اقلام مختلف لباس برای مجموعه جدید خود تبدیل کرده است

همینطور از Transform استفاده کرد. فوق العاده موثر بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا