برنامه نویسی

7 پست برتر DEV از هفته گذشته

هر سه‌شنبه، پست‌های برتر هفته قبل را بر اساس ترافیک، تعامل، و نکاتی از سرپرستی سرمقاله جمع‌آوری می‌کنیم. هفته معمولی از دوشنبه شروع می شود و یکشنبه به پایان می رسد، اما نگران نباشید، ما پست هایی را در نظر می گیریم که در اواخر هفته منتشر می شوند.

چرا یادگیری برنامه‌نویسی اکنون آسان‌تر است، اما نسبت به قبل سخت‌تر است

یادگیری برنامه‌نویسی در سال‌های اخیر بسیار آسان‌تر شده است، اما می‌توان گفت که سخت‌تر نیز شده است. برای شنیدن برداشت @sarahokolo در مورد پارادایم فعلی برای مبتدیان به ادامه مطلب بروید.

راهنمای کامل کردن درخواست‌های کشش

برخی می گویند هدف نهایی برای یک مهندس نرم افزار این است که کد را از آنجا به جهان منتقل کند. @karaluton در مورد چگونگی استفاده حداکثری از روابط عمومی خود صحبت می کند تا بازبینان شما بدانند دقیقاً به چه چیزی نگاه می کنند و شما سریعتر دکمه ادغام را بزنید.

ایجاد یک تغییر دهنده بازی در جستجوی شغل: تطبیق رزومه ATS منبع باز

این پروژه عالی از @srbhr را بررسی کنید! هدف این برنامه کمک به جویندگان کار در عبور از آن فرآیند چالش برانگیز غربالگری رزومه اولیه است. با این کار می توانید متوجه شوید که آیا از کلمات کلیدی مناسبی در رزومه و برنامه های خود استفاده می کنید یا خیر!

سیگنال ها Angular را بسیار آسان تر می کنند

چرا RxJS نباید همه کارها را انجام دهد؟ RxJS شگفت انگیز است، استفاده از آن برای همگام سازی حالت ها ناکارآمد و دشوار است. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید چگونه می توانید از Signals برای مدیریت موثر همگام سازی در کد Angular خود با @mfp22 استفاده کنید.

نحوه ساخت و استقرار یک برنامه مدرن Next.js

ساختن وب سایت آن چیزی نیست که قبلا بود. این مقاله از @andrewbaisden به طور کامل ابزارها و شیوه های یک توسعه دهنده جاوا اسکریپت مدرن را پوشش می دهد. Next.js، Auth.js، پایگاه‌های داده، GraphQL، Docker و Preevy همه در اینجا پوشش داده شده‌اند.

از میانسال تا ارشد: مدیریت زمان و اولویت بندی

بالا رفتن از نردبان از یک توسعه دهنده سطح متوسط ​​به یک نقش ارشد می تواند مانند ورود به یک جهان کاملاً جدید باشد. بنابراین چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت می کنید و همه این مسئولیت ها را اولویت بندی می کنید؟ در اینجا چند توصیه از @inovak وجود دارد.

توصیه های عملی برای یافتن مشکلات GitHub برای کار کردن

توصیه‌های بی‌شماری در مورد یافتن مشکلات GitHub برای کار کردن وجود دارد، اما @bdougieyo به این موضوع با یک لنز جدید نزدیک می‌شود تا به شما کمک کند سهم معنادار بعدی خود را در منبع باز داشته باشید.

این برای 7 برتر هفتگی ما برای این سه شنبه است! این هفته برای مطالب و بحث های روزانه مراقب dev.to باشید…و حتما در آینده این سریال را زیر نظر داشته باشید. شما ممکن است فقط در آن باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا