بازی

بازی های ویدیویی با محرمانه ترین محتوا

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

بازی هایی با محتوای پنهان و اسرار، بازیکنان را درگیر و سرمایه گذاری می کند.
بازی‌های محبوبی مانند GTA 5، Red Dead Redemption 2 و Dark Souls به‌خاطر اسرار پیچیده و محتوای پنهان‌شان شناخته می‌شوند.
Supraland Six Inches Under و Ultrakill نمونه های اخیر بازی هایی با محتوا و اسرار پنهان گسترده هستند.

برخی از افراد از انجام بازی های خطی با نقاط ورود و خروج منفرد روی نقشه، انجام ماموریت ها و رویارویی با رئیس نهایی به شکلی منظم و یک طرفه لذت زیادی می برند. در همین حال، دیگران دوست دارند کاوش کنند، تحقیق کنند، و در هر منطقه و جهان های اسرارآمیز وسیع و مرموز بازی که در حال حاضر بازی می کنند وارد شوند. تصادفاً به یک راز به خوبی حفظ شده یا باز کردن قفل یک منطقه پنهان مانند ضربه زدن به یک جکپات است.

مربوط 10 بهترین اتاق مخفی در بازی ها مناطق کاملی وجود دارد که هرگز نمی دانستید وجود دارند.
خوشبختانه، برخی از بزرگ‌ترین نام‌های بازی در این شور و شوق مشترک هستند. آن‌ها بازی‌های خود را با اسرار لایه‌ای، برخوردهای غافلگیرکننده و محتوای بسیار بیشتر بسته‌بندی می‌کنند تا به خماری پس از بازی که پس از یک سری به‌ویژه هیجان‌انگیز است، کمک کنند.

10 Grand Theft Auto 5

Grand Theft Auto 5 منتشر شد 17 سپتامبر 2013 ژانر(های) جهان باز، اکشن
بازی بزرگ Rockstar، GTA 5، به خاطر دنیای فوق‌العاده‌ای که در حال بازی کردن است، مشهور است. چیزی که GTA 5 را به اندازه روزی که در قفسه‌ها پرطرفدار است محبوب می‌کند، تعداد نجومی ماموریت‌های مخفی، نقشه‌های مخفی، برخوردهای نوستالژیک، ارجاعات فرهنگ پاپ و تخم‌مرغ‌های عید پاک است که شما را درگیر می‌کند.

از پیام‌های مخفی روی نقشه گرفته تا اجرای مجدد No Country for Old Men، رازی در گوشه و کنار این جهان باز در انتظار شماست. اگر تازه وارد این بازی هستید، فقط به یاد داشته باشید که هیچ تصادفی در GTA 5 وجود ندارد.

9 Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 منتشر شد 26 اکتبر 2018 ژانر(های) اکشن، ماجراجویی
سری Red Dead Redemption داستانی جذاب و پیچیده با شخصیت های پیچیده دارد که بازی ها را زنده نگه می دارند. در سبک واقعی Rockstar، این سری تک نفره مملو از محتوای پنهان زیادی است. با Red Dead Redemption 2، تعداد اسرار و مکان های مبهم به شدت افزایش یافته است و به راحتی از نسخه قبلی خود پیشی می گیرد.

همانطور که در سرزمین های وسیع غرب وحشی پیمایش می کنید، با باندهای رقیب مبارزه می کنید، و از کارآگاهان خصوصی فرار می کنید، حتماً کمی عمیق تر کاوش کنید و سرنخ ها را دنبال کنید، و ممکن است به اسراری برخورد کنید که ممکن است همیشه خوشایند نباشند. کابین قاتل سریالی در The Heartlands و قطار ارواح در Lemoyne County باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شما می شود.

8 روح تاریک

روح تاریک منتشر شد 22 سپتامبر 2011 ژانر(های) اکشن RPG
Dark Souls یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌های نقش‌آفرینی موجود است، با داستان‌های عمیق، ریسک‌های بالا، NPC‌های جذاب و دنیای تخیلی پویا. همچنین به خاطر اسرار غیرقابل دسترسی اش معروف است و باز کردن قفل آن را رضایت بخش تر می کند.

5:32 مربوط هر بازی FromSoftware Souls، رتبه بندی شده است ممکن است FromSoftware بهترین بازی های Souls را داشته باشد، اما کدام یک از بهترین ها هستند؟
با توجه به اینکه بازی چقدر همه جانبه و خوب ساخته شده است، نه تنها مقدار باورنکردنی اسرار را ارائه می دهد، بلکه آنها را به خوبی پنهان می کند که به راحتی از دست می رود. در واقع، تلاش فروم سافت‌ور برای مخفی کردن برخی محتواها تقریباً پوچ و دلهره‌آور است. برخی آتش سوزی ها، مانند آتش سوزی در Lost Izalith، و مناطقی مانند The Great Hollow، به قدری پنهان هستند که حتی باتجربه ترین بازیکنان نیز در یافتن آنها مشکل دارند.

7 خونی

مناظر گوتیک و دنیای مبهم Bloodborne سهم نسبتاً خوبی از اسرار خود را پنهان می کند و به داستان پیچیده The Great Ones، شکارچیان و جانوران وحشتناک می افزاید. این بازی نقش‌آفرینی اکشن که توسط FromSoftware ساخته شده است، مسیرها، مناطق، آیتم‌های کمیاب و باس فایت‌ها را پنهان می‌کند که فقط دقیق‌ترین گیمرها می‌توانند آن‌ها را آشکار کنند.

کلید باز کردن قفل محتوای پنهان در این بازی دوران ویکتوریا این است که به شدت با محیط تعامل داشته باشید، به دیوارهای توهم‌آمیز توجه کنید و Chalice Dungeons اختیاری را از دست ندهید. برخی از بهترین رازهای حفظ شده در بازی عبارتند از Ring of the Betrothal و رویارویی با رئیس نهایی، Yharnam، در Chalice Dungeons.

6 Castlevania: Symphony Of The Night

Castlevania: Symphony of the Night
Castlevania: Symphony of the Night استاندارد طلایی در ژانر فرعی مترویدوانیا است و حتی پس از گذشت تقریباً سه دهه از عرضه آن همچنان مورد علاقه طرفداران است. یکی از بزرگترین رازهای موفقیت همیشگی آن، تعداد زیادی مصنوعات و رازهای موجود در بازی است.

مربوط بهترین بازی های Castlevania، رتبه بندی شده این بازی‌های Castlevania بخش مهمی از تاریخ بازی هستند.
قلعه وارونه شاید یکی از شناخته شده ترین رازهای بازی باشد، اما آیا می دانستید فرود کوچک جلوی دروازه های قلعه فقط برای زیبایی شناسی نیست و می تواند به شما امکان دسترسی به باغ زیرزمینی Sega Saturn را بدهد. نسخه؟

5 Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 منتشر شد 10 دسامبر 2020
دنیای دیستوپیایی پر درگیری و تشنه قدرت Cyberpunk 2077 به طور مداوم با انتخاب شما گسترش می یابد. در حالی که ماموریت‌های اصلی جذاب و دلخراش هستند، اتاق‌های مخفی، آیتم‌های پنهان و رازهای بی‌پایان بازی به همان اندازه هیجان‌انگیز هستند و به شما امکان می‌دهند تمام احتمالات را کشف کنید، که حتی ممکن است به پایان‌های متفاوتی منجر شود.

توسعه‌دهنده بازی، CD Projekt RED، به‌ویژه علاقه‌مند به سر زدن به فرهنگ پاپ، ترکیب کراس اوورها و ارجاعات ظریفی است که تجربه بازی را غنی‌تر می‌کنند. برای مثال، یک مجله بازی وجود دارد که سیری را روی جلد نشان می‌دهد، دو شخصیت از Final Fantasy ظاهری کوتاه دارند، و واعظ شهر شب دیالوگ‌هایی را مستقیماً از کتاب فلسفه دوایت شروت نقل می‌کند.

4 شهر آرخام بتمن

شهر آرخام بتمن منتشر شد 18 اکتبر 2011 ژانر(های) اکشن، ماجراجویی
سری Batman Arkham یکی از محبوب ترین بازی های ساخته شده توسط Rocksteady Studios است. در حالی که توسعه دهندگان اغلب به دلیل تخصص استثنایی خود در ژانر اکشن ماجراجویی شناخته می شوند، توانایی آنها در پنهان کردن اسرار به همان اندازه چشمگیر است. Batman: Arkham City وقتی صحبت از ماموریت‌ها و رازهای جانبی به میان می‌آید، حرف اول را در این سری می‌زند.

مربوط 10 بهترین بازی ابرقهرمانی برای Game Boy Advance احساس خارش برای احیای برخی از آن تجربیات نوستالژیک ابرقهرمانی؟ با این عناوین موجود در Game Boy Advance شروع کنید.
در طول بازی، قطعات و قطعاتی را خواهید دید که به گذشته بتمن و خط داستانی اصلی او ادای احترام می کنند. شهر Arkham همچنین مملو از اتاق‌های مخفی است که می‌توانید با انجام برخی از تصادفی‌ترین اقدامات مانند لگد زدن به دیوار یا بازی با سوئیچ‌هایی که فکر می‌کردید بی‌اهمیت است، قفل آن‌ها را باز کنید.

3 جادوگر

جادوگر منتشر شد 15 اکتبر 2020
گفتن اینکه Noita حاوی اسرار پنهان است، دست کم گرفته شده است زیرا بازی به شدت بر محتوای پنهان متکی است. طرح‌بندی‌های مخفی و سطوح بازی، که به‌طور تصادفی ایجاد می‌شوند، هر بار یک بازی منحصر به فرد را به شما می‌دهند. دو نفری که درباره نویتا بحث می کنند ممکن است درباره دو خط داستانی متفاوت صحبت کنند.

این یکی از آن بازی های نادری است که در آن لزوماً مجبور نخواهید بود برای باز کردن قفل اسرار یا سطوح خاص از راه خود دست بکشید. آنها زمانی اتفاق خواهند افتاد که اتفاق بیفتند. در Noita، هر پیکسل دارای یک ویژگی منحصر به فرد است و به صورت فیزیکی شبیه‌سازی می‌شود و عدم قطعیت بیشتر و نتایج جدید را در طول بازی اضافه می‌کند.

2 سوپرالند شش اینچ زیر

تاریخ انتشار 14 ژانویه 2022 ژانر(های) بازی ویدئویی پازل، بازی ماجراجویی، بازی پلتفرم، ماجراجویی بستر، زمینه) پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس کلود گیمینگ، ویندوز

Supraland Six Inches Under گسترش سوپرالند اصلی است و محتوای مخفی بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد. اسرار در این بازی Metroidvania در سراسر گیم پلی آن رایج است و به صورت مناطق پنهان و پازل های متعدد ظاهر می شود.

فراوانی محتوای پنهان در بازی به شما این امکان را می دهد که یک بار بازی را به پایان برسانید و سپس آن را مجدداً بازی کنید، مناطق جدید را کاوش کنید، قفل آن را باز کنید و معماهایی را حل کنید که نیاز به تفکر و تفکر استراتژیک دارند. با توجه به حجم گسترده ای از محتوای اضافی که ارائه می دهد، مرور مجدد این بازی به معنای واقعی کلمه معادل انجام یک بازی کاملاً جدید است. بازی کاملاً عظیم است و کاوش در همه چیز شاهکار آسانی نیست. چیزی که حتی تاثیرگذارتر است این واقعیت است که Six Inches Under به عنوان یک پروژه DLC شروع به کار کرد، اما با حجم عظیمی که انجام داد، به یک پروژه خاص خودش تبدیل شد.

1 Ultrakill

Ultrakill منتشر شد 3 سپتامبر 2020
Ultrakill by Arsi 'Hakita' Patala یک بازی تیراندازی اول شخص یکپارچهسازی با سیستمعامل است که به همان اندازه اکشن و شیک است. فرض اصلی آن حول محور «پایین رفتن به سبک» است که با یک Style Meter کامل می شود که بازیکنان را تشویق می کند تا دشمنان را با استعداد اعزام کنند. زیبایی یکپارچهسازی با سیستمعامل چشم نواز، مکانیک های تیراندازی کلاسیک و گیم پلی مدرن ترکیب شده اند تا تجربه ای واقعا منحصر به فرد را ایجاد کنند. علاوه بر این، سبک مبارزه‌ای فوق‌العاده جالب و اکشن سریع شما را در طول بازی بدون احساس خستگی و کسل‌کننده نگه می‌دارد.

ماموریت های مخفی Ultrakill واقعا سطح بعدی هستند! هر ماموریت و رئیس بعدی آن به طور پیچیده ای به یکدیگر مرتبط هستند – به این معنی که برای رسیدن به یک رئیس مخفی، باید رمز و راز قبلی را حل کنید. این بازی از دوزخ دانته الهام می گیرد و همچنین به طور هوشمندانه عناصر بازی های دیگر را از طریق سطوح مخفی خود تقلید می کند.

6:24 بعد 20 بازی کامپیوتری که از نظر گرافیکی پرتقاضا هستند آنها فوق العاده هستند، اما این بازی ها دارای برخی از الزامات GPU با مشخصات بالا هستند. اینها از نظر گرافیکی ترین بازی های رایانه شخصی تا به امروز هستند.

نکات برجسته

  • بازی هایی با محتوای پنهان و اسرار، بازیکنان را درگیر و سرمایه گذاری می کند.
  • بازی‌های محبوبی مانند GTA 5، Red Dead Redemption 2 و Dark Souls به‌خاطر اسرار پیچیده و محتوای پنهان‌شان شناخته می‌شوند.
  • Supraland Six Inches Under و Ultrakill نمونه های اخیر بازی هایی با محتوا و اسرار پنهان گسترده هستند.



برخی از افراد از انجام بازی های خطی با نقاط ورود و خروج منفرد روی نقشه، انجام ماموریت ها و رویارویی با رئیس نهایی به شکلی منظم و یک طرفه لذت زیادی می برند. در همین حال، دیگران دوست دارند کاوش کنند، تحقیق کنند، و در هر منطقه و جهان های اسرارآمیز وسیع و مرموز بازی که در حال حاضر بازی می کنند وارد شوند. تصادفاً به یک راز به خوبی حفظ شده یا باز کردن قفل یک منطقه پنهان مانند ضربه زدن به یک جکپات است.

مربوط

10 بهترین اتاق مخفی در بازی ها

مناطق کاملی وجود دارد که هرگز نمی دانستید وجود دارند.

خوشبختانه، برخی از بزرگ‌ترین نام‌های بازی در این شور و شوق مشترک هستند. آن‌ها بازی‌های خود را با اسرار لایه‌ای، برخوردهای غافلگیرکننده و محتوای بسیار بیشتر بسته‌بندی می‌کنند تا به خماری پس از بازی که پس از یک سری به‌ویژه هیجان‌انگیز است، کمک کنند.


10 Grand Theft Auto 5

مایکل دی سانتا، فرانکلین کلینتون و بقیه بازیگران بازی GTA 5


Grand Theft Auto 5

منتشر شد
17 سپتامبر 2013

ژانر(های)
جهان باز، اکشن

بازی بزرگ Rockstar، GTA 5، به خاطر دنیای فوق‌العاده‌ای که در حال بازی کردن است، مشهور است. چیزی که GTA 5 را به اندازه روزی که در قفسه‌ها پرطرفدار است محبوب می‌کند، تعداد نجومی ماموریت‌های مخفی، نقشه‌های مخفی، برخوردهای نوستالژیک، ارجاعات فرهنگ پاپ و تخم‌مرغ‌های عید پاک است که شما را درگیر می‌کند.

از پیام‌های مخفی روی نقشه گرفته تا اجرای مجدد No Country for Old Men، رازی در گوشه و کنار این جهان باز در انتظار شماست. اگر تازه وارد این بازی هستید، فقط به یاد داشته باشید که هیچ تصادفی در GTA 5 وجود ندارد.

9 Red Dead Redemption 2

آرتور مورگان در حال نشان دادن اسلحه در red dead redemption 2


Red Dead Redemption 2

منتشر شد
26 اکتبر 2018

ژانر(های)
اکشن، ماجراجویی

سری Red Dead Redemption داستانی جذاب و پیچیده با شخصیت های پیچیده دارد که بازی ها را زنده نگه می دارند. در سبک واقعی Rockstar، این سری تک نفره مملو از محتوای پنهان زیادی است. با Red Dead Redemption 2، تعداد اسرار و مکان های مبهم به شدت افزایش یافته است و به راحتی از نسخه قبلی خود پیشی می گیرد.

همانطور که در سرزمین های وسیع غرب وحشی پیمایش می کنید، با باندهای رقیب مبارزه می کنید، و از کارآگاهان خصوصی فرار می کنید، حتماً کمی عمیق تر کاوش کنید و سرنخ ها را دنبال کنید، و ممکن است به اسراری برخورد کنید که ممکن است همیشه خوشایند نباشند. کابین قاتل سریالی در The Heartlands و قطار ارواح در Lemoyne County باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شما می شود.

8 روح تاریک

Dark Souls: Fighting Against Artorias The Abyss Walker


روح تاریک

منتشر شد
22 سپتامبر 2011

ژانر(های)
اکشن RPG

Dark Souls یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌های نقش‌آفرینی موجود است، با داستان‌های عمیق، ریسک‌های بالا، NPC‌های جذاب و دنیای تخیلی پویا. همچنین به خاطر اسرار غیرقابل دسترسی اش معروف است و باز کردن قفل آن را رضایت بخش تر می کند.

5:32

مربوط

هر بازی FromSoftware Souls، رتبه بندی شده است

ممکن است FromSoftware بهترین بازی های Souls را داشته باشد، اما کدام یک از بهترین ها هستند؟

با توجه به اینکه بازی چقدر همه جانبه و خوب ساخته شده است، نه تنها مقدار باورنکردنی اسرار را ارائه می دهد، بلکه آنها را به خوبی پنهان می کند که به راحتی از دست می رود. در واقع، تلاش فروم سافت‌ور برای مخفی کردن برخی محتواها تقریباً پوچ و دلهره‌آور است. برخی آتش سوزی ها، مانند آتش سوزی در Lost Izalith، و مناطقی مانند The Great Hollow، به قدری پنهان هستند که حتی باتجربه ترین بازیکنان نیز در یافتن آنها مشکل دارند.

7 خونی

صحنه 1 از Bloodborne


مناظر گوتیک و دنیای مبهم Bloodborne سهم نسبتاً خوبی از اسرار خود را پنهان می کند و به داستان پیچیده The Great Ones، شکارچیان و جانوران وحشتناک می افزاید. این بازی نقش‌آفرینی اکشن که توسط FromSoftware ساخته شده است، مسیرها، مناطق، آیتم‌های کمیاب و باس فایت‌ها را پنهان می‌کند که فقط دقیق‌ترین گیمرها می‌توانند آن‌ها را آشکار کنند.

کلید باز کردن قفل محتوای پنهان در این بازی دوران ویکتوریا این است که به شدت با محیط تعامل داشته باشید، به دیوارهای توهم‌آمیز توجه کنید و Chalice Dungeons اختیاری را از دست ندهید. برخی از بهترین رازهای حفظ شده در بازی عبارتند از Ring of the Betrothal و رویارویی با رئیس نهایی، Yharnam، در Chalice Dungeons.

6 Castlevania: Symphony Of The Night

The Box Art for Castlevania: Symphony of the Night


Castlevania: Symphony of the Night

Castlevania: Symphony of the Night استاندارد طلایی در ژانر فرعی مترویدوانیا است و حتی پس از گذشت تقریباً سه دهه از عرضه آن همچنان مورد علاقه طرفداران است. یکی از بزرگترین رازهای موفقیت همیشگی آن، تعداد زیادی مصنوعات و رازهای موجود در بازی است.

مربوط

بهترین بازی های Castlevania، رتبه بندی شده

این بازی‌های Castlevania بخش مهمی از تاریخ بازی هستند.

قلعه وارونه شاید یکی از شناخته شده ترین رازهای بازی باشد، اما آیا می دانستید فرود کوچک جلوی دروازه های قلعه فقط برای زیبایی شناسی نیست و می تواند به شما امکان دسترسی به باغ زیرزمینی Sega Saturn را بدهد. نسخه؟

5 Cyberpunk 2077

شخصیت های سایبرپانک 2077 در هنر کلیدی نسخه نهایی


Cyberpunk 2077

منتشر شد
10 دسامبر 2020

دنیای دیستوپیایی پر درگیری و تشنه قدرت Cyberpunk 2077 به طور مداوم با انتخاب شما گسترش می یابد. در حالی که ماموریت‌های اصلی جذاب و دلخراش هستند، اتاق‌های مخفی، آیتم‌های پنهان و رازهای بی‌پایان بازی به همان اندازه هیجان‌انگیز هستند و به شما امکان می‌دهند تمام احتمالات را کشف کنید، که حتی ممکن است به پایان‌های متفاوتی منجر شود.

توسعه‌دهنده بازی، CD Projekt RED، به‌ویژه علاقه‌مند به سر زدن به فرهنگ پاپ، ترکیب کراس اوورها و ارجاعات ظریفی است که تجربه بازی را غنی‌تر می‌کنند. برای مثال، یک مجله بازی وجود دارد که سیری را روی جلد نشان می‌دهد، دو شخصیت از Final Fantasy ظاهری کوتاه دارند، و واعظ شهر شب دیالوگ‌هایی را مستقیماً از کتاب فلسفه دوایت شروت نقل می‌کند.

4 شهر آرخام بتمن

پنهان شدن بتمن از آقای فریز


شهر آرخام بتمن

منتشر شد
18 اکتبر 2011

ژانر(های)
اکشن، ماجراجویی

سری Batman Arkham یکی از محبوب ترین بازی های ساخته شده توسط Rocksteady Studios است. در حالی که توسعه دهندگان اغلب به دلیل تخصص استثنایی خود در ژانر اکشن ماجراجویی شناخته می شوند، توانایی آنها در پنهان کردن اسرار به همان اندازه چشمگیر است. Batman: Arkham City وقتی صحبت از ماموریت‌ها و رازهای جانبی به میان می‌آید، حرف اول را در این سری می‌زند.

مربوط

10 بهترین بازی ابرقهرمانی برای Game Boy Advance

احساس خارش برای احیای برخی از آن تجربیات نوستالژیک ابرقهرمانی؟ با این عناوین موجود در Game Boy Advance شروع کنید.

در طول بازی، قطعات و قطعاتی را خواهید دید که به گذشته بتمن و خط داستانی اصلی او ادای احترام می کنند. شهر Arkham همچنین مملو از اتاق‌های مخفی است که می‌توانید با انجام برخی از تصادفی‌ترین اقدامات مانند لگد زدن به دیوار یا بازی با سوئیچ‌هایی که فکر می‌کردید بی‌اهمیت است، قفل آن‌ها را باز کنید.

3 جادوگر

قطعه ای از نویتا از خرابه ها


جادوگر

منتشر شد
15 اکتبر 2020

گفتن اینکه Noita حاوی اسرار پنهان است، دست کم گرفته شده است زیرا بازی به شدت بر محتوای پنهان متکی است. طرح‌بندی‌های مخفی و سطوح بازی، که به‌طور تصادفی ایجاد می‌شوند، هر بار یک بازی منحصر به فرد را به شما می‌دهند. دو نفری که درباره نویتا بحث می کنند ممکن است درباره دو خط داستانی متفاوت صحبت کنند.

این یکی از آن بازی های نادری است که در آن لزوماً مجبور نخواهید بود برای باز کردن قفل اسرار یا سطوح خاص از راه خود دست بکشید. آنها زمانی اتفاق خواهند افتاد که اتفاق بیفتند. در Noita، هر پیکسل دارای یک ویژگی منحصر به فرد است و به صورت فیزیکی شبیه‌سازی می‌شود و عدم قطعیت بیشتر و نتایج جدید را در طول بازی اضافه می‌کند.

2 سوپرالند شش اینچ زیر

شخصیت های آبی و قرمز از Supraland Six Inches Under


تاریخ انتشار

14 ژانویه 2022

ژانر(های)

بازی ویدئویی پازل، بازی ماجراجویی، بازی پلتفرم، ماجراجویی

بستر، زمینه)

پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس کلود گیمینگ، ویندوز

Supraland Six Inches Under گسترش سوپرالند اصلی است و محتوای مخفی بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد. اسرار در این بازی Metroidvania در سراسر گیم پلی آن رایج است و به صورت مناطق پنهان و پازل های متعدد ظاهر می شود.

فراوانی محتوای پنهان در بازی به شما این امکان را می دهد که یک بار بازی را به پایان برسانید و سپس آن را مجدداً بازی کنید، مناطق جدید را کاوش کنید، قفل آن را باز کنید و معماهایی را حل کنید که نیاز به تفکر و تفکر استراتژیک دارند. با توجه به حجم گسترده ای از محتوای اضافی که ارائه می دهد، مرور مجدد این بازی به معنای واقعی کلمه معادل انجام یک بازی کاملاً جدید است. بازی کاملاً عظیم است و کاوش در همه چیز شاهکار آسانی نیست. چیزی که حتی تاثیرگذارتر است این واقعیت است که Six Inches Under به عنوان یک پروژه DLC شروع به کار کرد، اما با حجم عظیمی که انجام داد، به یک پروژه خاص خودش تبدیل شد.


1 Ultrakill

با تیراندازی به گیم پلی بازی Ultrakill نفوذ کنید

Ultrakill

منتشر شد
3 سپتامبر 2020

Ultrakill by Arsi 'Hakita' Patala یک بازی تیراندازی اول شخص یکپارچهسازی با سیستمعامل است که به همان اندازه اکشن و شیک است. فرض اصلی آن حول محور «پایین رفتن به سبک» است که با یک Style Meter کامل می شود که بازیکنان را تشویق می کند تا دشمنان را با استعداد اعزام کنند. زیبایی یکپارچهسازی با سیستمعامل چشم نواز، مکانیک های تیراندازی کلاسیک و گیم پلی مدرن ترکیب شده اند تا تجربه ای واقعا منحصر به فرد را ایجاد کنند. علاوه بر این، سبک مبارزه‌ای فوق‌العاده جالب و اکشن سریع شما را در طول بازی بدون احساس خستگی و کسل‌کننده نگه می‌دارد.


ماموریت های مخفی Ultrakill واقعا سطح بعدی هستند! هر ماموریت و رئیس بعدی آن به طور پیچیده ای به یکدیگر مرتبط هستند – به این معنی که برای رسیدن به یک رئیس مخفی، باید رمز و راز قبلی را حل کنید. این بازی از دوزخ دانته الهام می گیرد و همچنین به طور هوشمندانه عناصر بازی های دیگر را از طریق سطوح مخفی خود تقلید می کند.

6:24

بعد

20 بازی کامپیوتری که از نظر گرافیکی پرتقاضا هستند

آنها فوق العاده هستند، اما این بازی ها دارای برخی از الزامات GPU با مشخصات بالا هستند. اینها از نظر گرافیکی ترین بازی های رایانه شخصی تا به امروز هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا