شبکه های اجتماعی

انجمن پرداخت چین در مورد خطرات استفاده از محصولات هوش مصنوعی مانند ChatGPT هشدار می دهد

چینانجمن صنعت پرداخت و تسویه روز دوشنبه نسبت به استفاده از پشتیبانی مایکروسافت هشدار داد OpenAI‘s ChatGPT و مشابه هوش مصنوعی ابزارهای ناشی از «خطراتی مانند فرامرزی نشت داده ها

“کارکنان صنعت پرداخت هنگام استفاده از ابزارهایی مانند ChatGPT باید قوانین و قوانین را رعایت کنند و نباید اطلاعات محرمانه مربوط به کشور و صنعت مالی را بارگذاری کنند.” انجمن پرداخت و تسویه حساب چین در بیانیه ای در روز دوشنبه گفت. این انجمن توسط بانک مرکزی چین اداره می شود.

OpenAI محدودیت‌های چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای کاربران چینی ممنوع نگه داشته است، اما این برنامه علاقه زیادی را در آنجا به خود جلب کرده است و شرکت‌ها برای ادغام این فناوری در محصولات خود و راه‌اندازی راه‌حل‌های رقیب عجله دارند.

در حالی که ساکنان چین قادر به ایجاد حساب‌های OpenAI نیستند، شبکه‌های خصوصی مجازی و شماره‌های تلفن خارجی به برخی کمک می‌کنند تا از این محدودیت‌ها برای دسترسی به چت باکس عبور کنند.

ایتالیا ChatGPT را به طور موقت ممنوع کرده و تحقیقاتی را در مورد نقض مشکوک قوانین حریم خصوصی آغاز کرده است. برخی از کشورهای اروپایی در حال بررسی این بودند که آیا اقدامات قوی تری لازم است یا خیر.

شور و هیجان در چین به خاطر ربات چت به افزایش رالی در فناوری، رسانه و مخابرات کمک کرده است.TMT) سهام، با هشدار تحلیلگران به خطرات حباب.

اقتصاد روزانهیک رسانه دولتی چین، روز دوشنبه تفسیری را منتشر کرد و از تنظیم‌کننده‌ها خواست تا نظارت و سرکوب گمانه‌زنی‌ها در این بخش را افزایش دهند.

سهام چین در کامپیوتر، رسانه و تجهیزات ارتباطی روز دوشنبه بین 3.4 تا 5.6 ​​درصد سقوط کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا