ارز دیجیتال

راکت های X Meme Token پس از تغییر نام تجاری ایلان در توییتر، 3000 درصد افزایش یافت، اما کارشناسان رمزارز در حال جمع آوری این توکن دیگر هستند قبل از اینکه در صرافی ها فهرست شوند.

منبع / X.com

ایلان ماسک بار دیگر ارزهای دیجیتال را به اوج خود می‌رساند، زیرا راه‌اندازی سریع توکن میم «X» یک شبه +4300 درصد در آخرین عکس ماه ماسک منتشر می‌شود.

این حرکت قیمت هیجان‌انگیز پس از اخباری مبنی بر تغییر نام توییتر به نام X.com توسط ایلان صورت گرفت.

با این حال، در حالی که ماسک مشغول طراحی مجدد لوگوی توییتر و هدایت مجدد آدرس‌های اینترنتی بوده است، سازندگان سکه‌های میم مستقیماً به DEX دست از تلاش برنداشته‌اند – توکن X را در ساعت 4 صبح دیروز راه‌اندازی کردند.

“X” میم توکن پست روز افتتاحیه باشکوه

1690199852 418 راکت های X Meme Token پس از تغییر نام تجاری
DEXtools / X WETH

در حالی که 4 ساعت اول عرضه توکن های X شاهد رشد فقط به +500 درصد بودیم، زیرا اخبار فوری در آخر هفته منتشر شد، یک موج دیوانه کننده حجم، اقدام قیمت را به دیوانگی کشاند.

در ساعت ششم، حامیان اولیه با افزایش بیش از 3400 درصدی + غیرقابل تصور مواجه شدند – با ورود بیش از 1.34 میلیون دلار حجم معاملات.

این قیمت به اوج 0.58 دلار رسید – 4300% باورنکردنی بالاتر از قیمت اولیه 0.0135 دلار.

اما علیرغم جمع آوری 8.92 هزار تراکنش و بیش از یک هزار دارنده در کمتر از یک روز، حرکت لرزه ای به سمت صعود به زودی جای خود را به کاهش شدید منفی 78 درصدی داد – که باعث شد آن ها از جیب خود خارج شوند.

با این حال، به عنوان میمون‌های بی‌باک، سرمایه‌گذاران توکن میم در حال حاضر به سمت نماد بزرگ میم بعدی در سال 2023 حرکت می‌کنند.

چگونه میم‌های وال استریت می‌توانند به بزرگترین عرضه‌کننده میم کوین در سال 2023 تبدیل شوند؟

1690199853 425 راکت های X Meme Token پس از تغییر نام تجاری
منبع / میم های وال استریت

با به راه انداختن طوفانی در بازارهای سکه های میم، پیش فروش توکن WSM دلاری وال استریت میم به رقم بی سابقه 17 میلیون دلار رسید و آن را به یکی از بزرگترین پیش فروش های سال 2023 تبدیل کرد.

پیش‌بینی می‌شود که این میم سکه که از شورش سال 2021 علیه وال استریت به وجود آمده است، عزیز جدید جامعه کریپتو قبل از انتشار یک نقشه راه مورد انتظار باشد.

چه چیزی در مورد $WSM قابل توجه است؟ این فقط یک سکه میم دیگری نیست.

تیم وال استریت میم بازی را از درون می‌داند، که با سابقه فروش دارایی‌های سریع رعد و برق، با جمعیت میلیون‌ها نیرو و غیرتمند و پیش‌فروش موفقی که رکورد خود را پیشی گرفته است، نشان داده شده است، پتانسیل $WSM بسیار بالاست.

قیمت توکن که در حال حاضر 0.0322 دلار است، قرار است با رسیدن پیش فروش به 18 میلیون دلار افزایش یابد.

اگر به دنبال یک میم سکه امیدوارکننده با کلاهک پایین هستید، اکنون زمان مناسبی برای پرش به $WSM skyrocket است.

وال استریت میم، مطابق با ریشه‌های خود، یک بازی منصفانه را تضمین می‌کند – بدون فروش خصوصی یا تخصیص تیمی، قدرت فقط در اختیار جامعه است و تمام عرضه WSM دلاری را در اختیار دارد.

این واقعاً نشان‌دهنده یک شورش است، فارغ از دنیایی از پمپ‌ها و تخلیه‌های مستقیم به DEX.

با قدرت جامعه و حضور آنلاین فعال، $WSM می‌تواند چیز بزرگ بعدی باشد، که در حال حاضر رقیب‌هایی مانند Pepe، Shiba Inu و Dogecoin است.

بنابراین، پیام واضح است – این فرصت را از دست ندهید – پادشاه استونک به سرعت در حال تبدیل شدن به پادشاه سکه‌های میم است.

این عکس ماه را از دست ندهید.

$WSM را از اینجا بخرید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا