ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت سکه پپه به‌عنوان راکت‌های PEPE 1،000،000 درصد در 5 روز – بهترین سکه میم جدید؟

منبع: وب سایت Pepe.vip

پپه کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 270 درصد افزایش داشته است و قیمت 0.000000265475 دلاری آن نشان دهنده افزایش 1000000 درصدی از زمان عرضه در روز یکشنبه است.

راه‌اندازی PEPE در بحبوحه ظهور یک روند جدید در بازار برای توکن‌های میم با الگوبرداری از Pepe the Frog، یک قورباغه کارتونی و انسان‌نما که در محافل آنلاین خاص محبوب است، انجام می‌شود.

با افزایش شدید قیمت PEPE از زمان عرضه آن در آخر هفته، واضح است که بسیاری از معامله گران در حال خرید توکن هستند، حتی اگر هیچ فاندامنتال واقعی فراتر از ویروسی بودن ظاهری آن نداشته باشد.

به این ترتیب، ممکن است به همان سرعتی که در چند روز گذشته افزایش یافته بود، سقوط کند، در حالی که دیگر توکن‌های میم کار بهتری را برای ارائه سودمندی و ارزش واقعی انجام می‌دهند.

پیش‌بینی قیمت سکه پپه به‌عنوان راکت‌های PEPE 1،000،000 درصد در 5 روز – بهترین سکه میم جدید؟

تا آنجا که به نمودار PEPE مربوط می شود، ممکن است سکه در حال حاضر به اوج خود رسیده باشد و شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) در یک ساعت گذشته از 70 شروع به کاهش کرده است که نشان دهنده خرید بیش از حد است.

1681907281 389 پیش‌بینی قیمت سکه پپه به‌عنوان راکت‌های PEPE 1،000،000 درصد در
منبع: Dex Screener/TradingView

با این حال، همچنین واضح است که سطح پشتیبانی میم توکن (سبز) از زمان عرضه به طور پیوسته در حال افزایش بوده است، به این معنی که به تثبیت آن در اطراف باندهای همیشه بالاتر ادامه می‌دهد.

این برای PEPE مثبت است، زیرا حتی اگر در ساعات یا روزهای آینده شیب داشته باشد (که احتمالاً اجتناب ناپذیر است)، ممکن است بتواند صعودهای چشمگیر خود را از سر بگیرد.

چیزی که در مورد PEPE قابل توجه است این است که حجم معاملات آن کمی بیش از 86 میلیون دلار در Uniswap است، جایی که بیشتر با Wrapped Ethereum (WETH) معامله می شود.

این نشان دهنده علاقه قابل توجهی به این توکن است که مجموع حداکثر عرضه آن 420 تریلیون است، یک اشاره “مفرح” به فرهنگ حشیش 4/20.

اطلاعات زیادی در مورد این سکه که هیچ ارتباطی با مت فیوری، خالق اصلی میم Pepe the Frog ندارد، در دست نیست.

همچنین مشخص نیست که چه کسی توکن PEPE را ایجاد کرده است، چیزی که به طور بالقوه می تواند نشان دهد که ممکن است بخشی از یک rugpull کلاسیک باشد.

با این وجود، خطرات بالقوه ذاتی PEPE مانع از آن نشده است که طی چند روز گذشته به نمودارها حمله کند، به طوری که داده های CoinGecko نشان می دهد که این ارز دیجیتال با بالاترین رشد در کل بازار امروز است.

این واقعیت به تنهایی احتمالاً برای حفظ عملکرد PEPE در چند روز آینده کافی است، علیرغم این واقعیت که چیزی جز افزایش قیمت برای آن وجود ندارد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که قبلاً جامعه کوچکی از تشویق‌کنندگان و تشویق‌کننده‌های آنلاین را به خود جذب کرده است، با تعدادی از حساب‌های توییتر که ادعاهای عجیب و غریبی را برای آن مطرح می‌کنند.

به این ترتیب، جامعه به تنهایی ممکن است به آن کمک کند تا خیزش را، حداقل برای مدتی کوتاه، تا زمان بعدی حفظ کند.

اکنون کریپتو بخرید

این سکه‌های میم دیگر پایه‌های بهتری دارند

PEPE تنها توکن میم جدید در بازار در حال حاضر نیست، و بسیار قابل بحث است که برخی از ارزهای دیجیتال قابل توجه‌تر میم‌های جدید دارای پایه‌های بنیادی بسیار قوی‌تری هستند، به طوری که می‌توانند حتی پس از جهش‌های اولیه به رشد ثابت خود ادامه دهند.

یکی از قابل توجه ترین آنها Love Hate Inu (LHINIU) است که یک پلتفرم نظرسنجی به سبک میم است که روی اتریوم اجرا می شود.

قرار است تا تابستان راه‌اندازی شود و پلتفرم آن به کاربران این فرصت را می‌دهد تا برای اشتراک در LHINU و شرکت در نظرسنجی‌ها، جوایز ارز دیجیتال دریافت کنند.

پیش فروش آن کمتر از یک ماه پیش آغاز شد و در حال حاضر مبلغ چشمگیر 4.6 میلیون دلار جمع آوری شده است.

این نشان می‌دهد که پس از پایان فروش، پلتفرم و سکه تا چه حد می‌توانند موفق باشند، با Love Hate Inu نیز با داشتن 33000 دنبال کننده در توییتر.

در اینجا از Love Hate Inu دیدن کنید

Tamadoge در آستانه انفجار به عنوان رویکردهای فهرست بندی ردیف 1

یکی دیگر از نشانه های میم با پتانسیل بالا، Tamadoge (TAMA) است که سال گذشته پس از یک پیش فروش بسیار موفق، فهرست شد.

در واقع، در مقایسه با اولین قیمت پیش فروش خود که در ماه اکتبر در OKX فهرست شده بود، تا 1800 درصد افزایش داشت و تنها در 24 ساعت گذشته 30 درصد افزایش یافت.

این افزایش امروز عمدتاً به دلیل اخباری است که نشان می دهد این توکن در شرف عرضه در صرافی “Tier 1” است که به معنای یکی از بزرگترین پلتفرم های بازار است.

علاوه بر این، Tamadoge چیزی بیش از یک نشانه میم است، با پلتفرم متاورس بازی برای کسب درآمد، مجموعه‌ای از بازی‌های آرکید با مضمون Doge را ارائه می‌دهد.

این امر به TAMA بسیار سودمند است، چیزی که به آن در بلند مدت و همچنین کوتاه مدت کمک می کند.

هم اکنون تمادوج بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا