ارز دیجیتال

بیت کوین SV به صفر می رسد اما Viral Meme Coin Thug Life فقط 1.4 میلیون دلار جمع آوری کرد – کمتر از 3 روز باقی مانده است

منبع: TradingView

قیمت بیت کوین SV (BSV) در 24 ساعت گذشته 1 درصد کاهش یافته است و به 39.29 دلار رسیده است زیرا بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی امروز 5.5 درصد افزایش یافته است.

این کاهش پس از آن اتفاق می افتد که ریپل در مورد خود با SEC حکم مثبتی دریافت کرد، چیزی که بیشتر آلتکوین ها را بسیار بالاتر فرستاده است، اما به نظر می رسد که اشتهای بازار برای فورک های بیت کوین مانند BSV را کاهش داده است.

این بدان معنی است که BSV نیز در یک هفته 7 درصد و در 12 ماه گذشته 22 درصد کاهش یافته است، در حالی که اکنون که سرمایه گذاران نسبت به خرید سایر آلت ها اطمینان بیشتری دارند، سکه در معرض خطر سقوط قرار دارد.

و این تنها آلت کوین های اصلی نیستند که BSV باید نگران آنها باشد، بلکه تعدادی توکن پیش فروش جدید در هفته های اخیر ظهور کرده اند تا سودهای بالاتری را ارائه دهند که توکن Thug Life (THUG) یکی از امیدوارکننده ترین آنها است.

بیت کوین SV به صفر می رسد اما Viral Meme Coin Thug Life فقط 1.4 میلیون دلار جمع آوری کرد – کمتر از 3 روز باقی مانده است

نمودار BSV نشان می دهد که ارز دیجیتال ممکن است زیان بیشتری داشته باشد، با شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) در چند روز گذشته از 50 به 40 کاهش یافته است، که نشان دهنده از دست دادن حرکت است.

1689392134 708 بیت کوین SV به صفر می رسد اما Viral Meme
منبع: TradingView

میانگین متحرک 30 روزه سکه (زرد) نیز به طور مداوم در حال کاهش است و به نظر می رسد به زودی به زیر میانگین 200 روزه (آبی) خود می رسد، حرکتی که نشان دهنده ضررهای قابل توجه بیشتر است.

BSV در پی اقدامات قانونی SEC علیه Binance و Coinbase، که در آن تنظیم کننده تعدادی از توکن ها را – اما نه BSV (و دیگر فورک های بیت کوین) – را به عنوان اوراق بهادار برچسب گذاری کرد، عملکرد مثبتی داشت.

با این حال، با پایان یافتن پرونده ریپل علیه SEC با قاضی رئیس دادگاه که XRP به خودی خود یک امنیت نیست، آلت کوین هایی مانند Solana، Avalance، Cardano و بسیاری دیگر افزایش یافته اند.

این درخشش BSV (و همچنین لایت کوین و بیت کوین کش) را از بین برده است، و کاملاً قابل بحث است که سکه ممکن است طی چند هفته یا ماه آینده شاهد کاهش مداوم باشد.

خوشبختانه، در حال حاضر آلتکوین‌های کوچک‌تر دیگری نیز وجود دارند که پتانسیل واقعی را برای رالی‌های بزرگ در آینده نزدیک نشان می‌دهند، با بهترین توکن‌های پیش‌فروش – که پس از فهرست شدن می‌توانند به شدت افزایش یابند – به‌ویژه امیدوارکننده به نظر می‌رسند.

این شامل Thug Life Token (THUG)، یک سکه میم جدید است که به طور چشمگیری 1.5 میلیون دلار در پیش فروش خود جمع آوری کرده است، که تنها سه روز به پایان آن باقی مانده است.

THUG که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود، پس از همسو شدن با انجمن‌های گانگستایی رپ و هیپ‌هاپ، که میم‌ها و استایل‌های خود را از آن‌ها می‌گیرد، به‌طور پیوسته در حال ایجاد یک جامعه آنلاین برای خود است.

THUG قرار است پس از پایان پیش فروش خود لیست شود، که 70 درصد از عرضه کلی سکه (4.20 میلیارد) را به خود اختصاص داده است، حرکتی که به غیرمتمرکز شدن آن کمک می کند.

این تخصیص بسیار توزیع شده همچنین به جامعه THUG کمک می‌کند تا احساس کند روی توکن سرمایه‌گذاری بیشتری دارد، که به نوبه خود باعث می‌شود که آن‌ها تمایل بیشتری به حمایت از آن و جذب دنبال‌کنندگان جدید داشته باشند.

به همین دلیل است که THUG از 99 درصد توکن‌های میم ناخواسته‌ای که امسال در DEX فهرست شده‌اند، امیدوارکننده‌تر است و برای زنده ماندن یک میم کوین، یک جامعه حیاتی است.

برای پیوستن به پیش فروش THUG و جامعه آن، سرمایه گذاران علاقه مند می توانند به وب سایت رسمی Thug Life Token مراجعه کرده و کیف پول های رمزنگاری خود را به هم متصل کنند.

1 THUG 0.0007 دلار قیمت دارد، اگرچه احتمالاً در هفته آینده یا بیشتر زمانی که THUG در صرافی‌ها فهرست می‌شود، از این قیمت فراتر می‌رود.

اکنون از Token Thug Life دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا