برنامه نویسی

Woovi Rotation: Mini Talks – انجمن DEV

در شرکت ما یک برنامه هفتگی به نام “مینی تاک” داریم که هر چهارشنبه ساعت 16:30 برگزار می شود. هدف Mini-Talk تشویق به همکاری و به اشتراک گذاری دانش در بین اعضای تیم است. از هر یک از اعضای تیم برای شرکت و ارائه در مورد موضوع مورد نظر خود استقبال می شود.

چگونه کار می کند

ارائه‌های Mini-Talk می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند. برخی از اعضای تیم برنامه نویسی زنده را انتخاب می کنند و یک تکنیک یا ویژگی کدنویسی خاص را نشان می دهند. دیگران محتوایی را با تمرکز بر حوزه‌هایی تهیه می‌کنند که تیم می‌تواند فناوری‌های جدیدی را که می‌تواند برای کار ما مفید باشد، بهبود بخشد یا پیشنهاد کند. ارائه ها معمولاً حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشند و پس از آن زمان برای سؤال و بازخورد وجود دارد.

برنامه Mini-Talk فرصتی برای اعضای تیم است تا مهارت های ارائه خود را توسعه دهند و دانش خود را با همکاران به اشتراک بگذارند. همچنین راهی عالی برای یادگیری از دیگران و به روز ماندن با آخرین روندهای فناوری است. ما همه اعضای تیم را تشویق می‌کنیم که در سخنرانی‌های عمومی باتجربه یا تازه کار شرکت کنند.

علاوه بر مزایایی که برای افراد دارد، Mini-Talk همچنین به پرورش فرهنگ همکاری و یادگیری مستمر در تیم ما کمک می کند. با تشویق همه برای به اشتراک گذاشتن دانش و ایده های خود، ما می توانیم به طور موثرتر و کارآمدتر با هم کار کنیم.

چگونه تصمیم می گیریم چه کسی ارائه دهد

ما BOT داریم، BOTina، که مسئول تعیین فردی است که در هفته با ما صحبت خواهد کرد.

با دستور چرخش خود، نفر بعدی تیم را مسئول تهیه مینی تاک هفته می کنیم!

ما جایگاه های دیگری در چرخش داریم که در سایر پست های وبلاگ انجام می دهیم.

با ما همراه باشید تا در مورد آن بدانید!


اگر می خواهید در مراحل اولیه یک استارتاپ کار کنید، این شانس شماست. همین امروز درخواست بدهید!


Woovi یک استارت آپ است که خریداران را قادر می سازد هر طور که می خواهند پرداخت کنند. برای ایجاد این امکان، Woovi راه حل های پرداخت فوری را برای بازرگانان برای پذیرش سفارشات ارائه می دهد.


عکس از کنی الیسون در Unsplash

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا