برنامه نویسی

ارتقاء سطح مهارت های پیشانی من: سفری در میان جنگل توسعه مدرن

سلام به همه!

من دوباره به سمت توسعه frontend می روم و وای، همه چیز تغییر کرده است! به نظر می‌رسد هر بار که می‌چرخم، چارچوب، کتابخانه یا تکنیک جدیدی برای یادگیری وجود دارد.

در طول زندگی حرفه‌ای‌ام، من تا حدودی اهل تجارت بودم. من در زمینه گرافیک و طراحی وب کار کرده‌ام، سایت‌های وردپرسی ساخته‌ام، تکنیک‌های فرانت‌اند قدیمی را پذیرفته‌ام، کمی با بازاریابی آنلاین درگیر شده‌ام، مهندس طراحی شده‌ام و روی UX کار کرده‌ام. من حتی در طول راه گواهی مالک محصول را گرفتم. اما اکنون، هدف من این است که به عنوان یک توسعه دهنده به این حوزه بازگردم.

در حالی که من برای ارتقاء مهارت های خود هیجان زده هستم، حجم گسترده انتخاب ها بسیار زیاد است. آیا روی React، Angular یا Vue تمرکز می کنم؟ آیا باید بر تایپ اسکریپت مسلط باشم یا جاوا اسکریپت را حفظ کنم؟ و هوش مصنوعی چگونه در همه اینها قرار می گیرد؟

علاوه بر این، سندرم خیانتکار برای من واقعی است. از زمانی که هیچ مدرکی نگرفتم، فکر می کردم که آیا باید در نوعی آموزش رسمی ثبت نام کنم. این فقدان مدارک رسمی، علیرغم تجربه قابل توجهی که در این زمینه دارم، باعث شک و تردید من می شود. آیا باید به مدرسه برگردم یا دنبال کردن دوره‌ها و آموزش‌های آنلاین برای به‌روز ماندن و افزایش اعتماد به نفس من کافی است.

ایجاد تعادل در همه این مسیرها و غلبه بر شک به خود دشوار است، اما من آن را یک قدم برمی دارم و سعی می کنم روی اهدافم متمرکز بمانم. راهنمایی یا منبعی برای پیمایش در این منظره توصیه می کنید؟ بیایید سفر را به اشتراک بگذاریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا