بازی

وقتی به شما بگویم جشنواره پوکمون گو امسال چقدر گران است، خیلی می خندید

من دوست ندارم چیزی بیشتر از نوشتن چند کلمه زیبا در مورد Pokemon Go بنویسم، اما Niantic به من فرصت زیادی برای کار کردن با آن ها نمی دهد و مدتی است که این کار را نکرده است. من عاشق ویژگی‌های اجتماعی جدیدی هستم که Campfire اضافه کرد، و معرفی عود ماجراجویی روزانه در تابستان گذشته راهی خوب برای پاداش دادن به بازیکنان برای زمانشان بود، اما جشن گرفتن پیروزی‌های کوچک در مواجهه با بحث‌های تقریباً دائمی سخت است.


افزایش شدید قیمت Remote Raid Passes آخرین شکست است، در حالی که در اوایل سال جاری، Go Tour: شرکت کنندگان Hoenn در لاس وگاس به لطف عملکرد باگ و حذف شبکه به دلیل ازدحام بیش از حد، بسیار کمتر از مبلغی که پرداخت کردند، دریافت کردند. این مسائل در روز اول به قدری رایج بود که نیانتیک، در شرایطی که فقط می توان آن را یک فاجعه روابط عمومی توصیف کرد، از بازیکنانی که پولی پرداخت نمی کنند، خواست که در روز دوم از پارک دوری کنند تا تجربه پرداخت به مشتریان را خراب نکنند. من نمی‌خواهم روی Pokemon Go سگ کنم، اما آنها این کار را واقعاً سخت می‌کنند.

این هفته، Niantic پرده بزرگ‌ترین رویداد سال، Go Fest 2023 را کنار زد و جزئیاتی را ارائه کرد که به نظر می‌رسد برای رسیدگی به مشکلات بیش از حد سال گذشته طراحی شده‌اند. امسال، شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند برای یکی از سه روز این رویداد بلیط بخرند و در آن روز به آنها اجازه داده می‌شود که فقط برای چهار ساعت، صبح یا بعد از ظهر، وارد «تجربه پارک» شوند. ممکن است انتظار داشته باشید که دسترسی محدود به معنای هزینه کمتر ورود باشد، اما اشتباه می‌کنید.

مطالب مرتبط: این روزها بازگشت به پوکمون گو غیرممکن است

Go Fest 2023 در لندن و اوزاکا از 4 تا 6 آگوست و نیویورک از 18 تا 20 اوت برگزار می شود. قیمت معمولی به ترتیب 32 پوند، 3500 ین و 30 دلار است، اما اگر قبل از 15 ژوئن خرید کنید، تخفیف زودهنگام دریافت خواهید کرد. این بلیط به شما امکان دسترسی به یک “تجربه پارک” نیم روزه را می دهد که در آن رویداد واقعا در حال برگزاری است و همچنین به یک “تجربه شهر” نیم روزه در سراسر منطقه اطراف دسترسی پیدا می کند. اگر می خواهید در جشنواره جهانی گو در تاریخ 26 تا 27 آگوست شرکت کنید، 15 دلار دیگر است.

Niantic به این شهرت رسیده است که بازیکنان را بیشتر با قیمت کمتر شارژ می کند، بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم توسعه دهنده یک بار دیگر پیچ ها را روی بازیکنان می چرخاند. اگر مراسم ویژه پرندگان را از دست دادید، این بلیط ها حدود 5 دلار بیشتر از سال گذشته هستند و 30 دقیقه زمان کمتری در پارک خواهید داشت. در سال 2022، یک ساعت فاصله وجود داشت تا همه بازیکنان در یک تجربه با دیگری عوض شوند. اکنون دو ساعت فاصله وجود دارد، اما این رویداد همچنان در ساعت 19 به پایان می رسد.

هر چند خرید بلیط فقط شروع کار است. بعد از اینکه روز و زمان خود را انتخاب کردید، Niantic با مجموعه‌ای از افزونه‌های مورد نیاز شما را به‌کار می‌گیرد تا از تجربه کامل برخوردار شوید. مردم از دور و بر سفر می کنند تا بخشی از Go Fest باشند، که درخواست زیادی برای یک روز دسترسی به یک رویداد سه روزه است – و فقط نیم روز در خود رویداد واقعی. Niantic به شما این امکان را می دهد که روزهای بیشتری را – فقط تجربه شهر – با 20 دلار اضافی در روز بازی کنید.

سپس بسته‌های اقلام خود را دریافت کرده‌اید. بسته Raid Lover 18 پاس هجومی برای شما به ارمغان می‌آورد که برای استفاده کامل از Go Fest و همچنین آب نبات و XP اضافی با 15 دلار نیاز دارید. اگر قرار است تمام روز بیرون از خانه باشید، می‌خواهید چند تخم نیز از تخم بیرون بیاورید، پس بسته Egg-Thusiast را با فاصله یک‌چهارم جوجه‌کشی و شانس افزایش 10 کیلومتر تخم‌مرغ با 15 دلار دیگر به دست آورید. همه چیز را با یک تی‌شرت 27 دلاری Go Fest برای بزرگداشت این روز خاص بپوشانید، و به ازای هر نفر 87 دلار برای یک روز یا 127 دلار برای کل آخر هفته انتظار دارید. اینها عملاً قیمت های دیزنی لند هستند و حتی بلیط جهانی Go Fest را نیز شامل نمی شود.

وجود دارد یک اینفوگرافیک فن ساخته که تمام گزینه‌های خرید Go Fest را نشان می‌دهد، که واقعاً نشان می‌دهد که کل این رویداد چقدر پیچیده و پر از ریزتراکنش است. با توجه به قیمت، باید منتظر چیزهایی مانند پاس های حمله رایگان و کاهش فاصله دریچه بدون هزینه اضافی باشیم. دریافت 20 دلار در روز برای گیم پلی اضافی در سطح شهر که شما را به تجربه پارک بازنگرداند نیز نسبتاً حریصانه به نظر می رسد، و من بازیکنانی را که با افزایش قیمت و هجوم افزونه های اختیاری احساس نیکل و کم رنگ شدن دارند، سرزنش نمی کنم.

من اینجا نیستم که کسی را از Go Fest صحبت کنم. رویدادهایی که من در آن‌ها حضور داشته‌ام همیشه انفجاری بوده‌اند، و اگر 87 دلار برای یک تجربه پارک نیم‌روزه برای شما افتضاح به نظر نمی‌رسد، اجازه ندهید که شما را از آن صحبت کنم. اما با توجه به اینکه اخیراً بازیکنان Pokemon Go چقدر ناامید شده‌اند، مایه شرمساری است که شاهد ادامه روند بازی در مسیری گران‌تر باشیم.

بعدی: Niantic توییت‌ها را حذف می‌کند و در Pokemon Go تغییراتی در Remote Raid Pass ایجاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا