شبکه های اجتماعی

Tencent تیمی را برای توسعه محصول مشابه ChatGPT ایجاد می کند

غول اینترنتی چینی Tencent Holdings دو نفر از آشنایان به رویترز گفتند که یک تیم توسعه برای کار بر روی یک چت بات مانند ChatGPT راه اندازی کرده است. توانایی غیرعادی ChatGPT برای ایجاد فورا بلوک های متقاعد کننده متن، علاقه دیوانه کننده ای را در سراسر جهان به فناوری پشت آن به نام هوش مصنوعی مولد برانگیخته است.

اگرچه OpenAI تحت حمایت مایکروسافت به کاربران چینی اجازه ایجاد حساب برای دسترسی به چت بات را نمی دهد، مدل های هوش مصنوعی باز پشت این برنامه نسبتاً در دسترس هستند و به طور فزاینده ای در برنامه های کاربردی فناوری مصرف کننده چینی گنجانده می شوند.

تعدادی از رقبای Tencent از جمله Alibaba Group و Baidu Inc نیز اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی پیشنهادات خود هستند.

محصول Tencent، به نام “دستیار هونیوانافرادی که مجاز به صحبت با رسانه ها نبودند و از معرفی شدن خودداری کردند، گفت: “، مدل آموزشی هوش مصنوعی این شرکت به نام “Hunyuan” را ترکیب خواهد کرد.

تنسنت با درخواست نظر برای اظهار نظر، بیانیه 9 فوریه را تکرار کرد که در حال انجام تحقیق در مورد فناوری ابزار ChatGPT است.

این خبر پس از چین منتشر می شود وزارت علوم و فناوری روز جمعه گفت که پتانسیل فناوری مشابه ChatGPT را می بیند و برای ادغام هوش مصنوعی در جامعه و اقتصاد چین تلاش می کند.

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، مدل هوش مصنوعی Tencent به Hunyuan در ماه نوامبر به امتیاز بالایی در آزمون ارزیابی درک زبان چینی (CLUE) دست یافت – مجموعه ای از وظایف که برای ارزیابی توانایی رایانه در درک و پاسخ به متن چینی استفاده می شود.

این اولین باری است که یک مدل هوش مصنوعی از زمان اجرای این آزمایش در سه سال پیش، امتیاز بهتری نسبت به انسان در CLUE کسب کرده است.

رسانه محلی 36kr اولین بار از تاسیس تیم “HunyuanAide” خبر داد.

جوایز GN - به ابزارک های مورد علاقه خود رای دهید

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا