برنامه نویسی

تست ابری مدیریت تجارت جهانی Oracle: راهنمای جامع

توضیحات تصویر
اگر شرکت شما تجارت خارج از کشور را انجام می دهد، شما با مسائلی مانند انجام بررسی های لازم و مدیریت تغییر الزامات انطباق سروکار دارید. مدیریت این تغییر الزامات نظارتی، توافقنامه های تجاری و به روز رسانی فرآیندها با فرآیندهای دستی و سیستم های قدیمی بسیار دشوار است. اینجا جایی است که راه حل های مدیریت تجارت جهانی مبتنی بر ابر وارد می شوند.

مدیریت تجارت جهانی ORACLE

Oracle Global Trade Management Cloud (GTM) سیستمی است که مدرن کردن قابلیت های مدیریت تجارت شما را آسان، سریع و مقرون به صرفه می کند و خطر تاخیر و جریمه را کاهش می دهد. Oracle GTM عملیات تجارت جهانی را با ارائه دید در زمان واقعی به تجارت فرامرزی ساده می کند.

Oracle به‌روزرسانی‌های فصلی را برای مدیریت تجارت جهانی Cloud (Fusion) خود ارائه می‌کند تا ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی را ارائه دهد تا سازمان‌ها مطابقت خود را حفظ کنند. با این حال، مشتریانی که از راه حل مدیریت تجارت جهانی اوراکل استفاده می کنند، اغلب به سختی می توانند با دفعات به روز رسانی ها همراهی کنند.

در این وبلاگ، به این موضوع اشاره خواهیم کرد که چرا به روز رسانی های سه ماهه برای راه حل Oracle GTM حیاتی است. ما نشان خواهیم داد که چگونه اتوماسیون آزمایشی می‌تواند در آزمایش به‌روزرسانی Oracle GTM به شما کمک کند، در حالی که بازده سرمایه‌تان را به حداکثر می‌رساند، و شما را سازگار نگه می‌دارد.

چرا به روز رسانی های فصلی برای راه حل مدیریت تجارت جهانی Oracle Fusion حیاتی است؟?

شرکت ها راه حل مدیریت تجارت جهانی Oracle را برای ساده کردن عملیات تجارت جهانی و مدیریت مقررات تجارت جهانی ارائه می دهند. در اینجا نحوه به‌روزرسانی‌های فصلی اوراکل به شرکت‌ها کمک می‌کند تا قوانین نظارتی پیچیده و همیشه در حال تغییر را دنبال کنند:

  • به‌روزرسانی‌های سه‌ماهه اوراکل شامل به‌روزرسانی‌های مالیاتی، قانونی و نظارتی جدید است

  • به روز رسانی های امنیتی و اصلاح داده ها

  • صدور گواهینامه با محصولات و نسخه های شخص ثالث جدید

  • صدور گواهینامه با محصولات جدید اوراکل

  • به روز رسانی های فصلی همچنین شامل حل مشکلاتی است که از آخرین به روز رسانی رخ داده است.

به روز رسانی های سه ماهه Oracle برای حفظ و بهینه سازی برنامه های مدیریت جهانی Oracle شما بسیار مهم است. به‌روزرسانی‌های سه‌ماهه اوراکل که برای افزایش عملکرد، بهبود امنیت و اطمینان از انطباق با آخرین استانداردها طراحی شده‌اند، خطر عدم انطباق را کاهش می‌دهند، فرآیندهای تجاری و بهره‌وری شما را با بهبود تجربه کلی کاربر افزایش می‌دهند.

چرا باید مدیریت تجارت جهانی Oracle Fusion Cloud را برای به‌روزرسانی‌های فصلی آزمایش کنید؟?

Oracle GTM Cloud Applications برای نیازهای تجاری منحصر به فرد شما پیکربندی شده است. آزمایش Oracle GTM پیکربندی‌های فعلی شما را تأیید می‌کند و تضمین می‌کند که به‌روزرسانی‌ها رفتار غیرمنتظره‌ای در پیکربندی‌های منحصربه‌فرد شما ایجاد نمی‌کنند.

اغلب، برنامه‌های Oracle GTM با برنامه‌های خارجی مرتبط می‌شوند تا فرآیندهای تجاری حیاتی را بهبود بخشند. اگرچه اوراکل این به‌روزرسانی‌ها را قبل از عرضه به‌طور کامل آزمایش می‌کند، اما اکیداً توصیه می‌شود که مشتریان برنامه‌های خود را با رگرسیون بیشتر آزمایش کنند، زیرا اوراکل نمی‌تواند با سیستم‌های ادغام خارجی شما ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را آزمایش کند.

بعد از آپدیت سه ماهه Oracle GTM چه چیزی را باید آزمایش کنید?

اوراکل توصیه می‌کند در به‌روزرسانی جدید، فرآیندهای تجاری کلیدی خود را در سراسر Oracle GTM آزمایش کنید. آزمایش باید شامل انواع توابع و نقش های کاربر باشد.

مناطقی که باید در برنامه آزمایشی خود لحاظ کنید:

  • تست‌های یکپارچه‌سازی که API‌ها را تأیید می‌کنند (مانند XML، REST) ​​هنوز کار می‌کنند و عوامل و فرآیندهای بک‌اند شما را اعمال می‌کنند.

  • سیستم های خارجی شخص ثالث (مانند موتورهای رتبه بندی، مسافت و زمان سرویس).

  • فرآیندهای کلیدی کسب و کار برای نقش های مختلف در سازمان شما جریان دارد.

  • گزارش های سفارشی انتقادی

  • تست‌های UI که فعالیت‌های روزانه و صفحه‌نمایش‌های کاربران را پوشش می‌دهد که اقدامات عامل را فعال می‌کنند.

  • گردش کار سفارشی شامل پرس و جوهای ذخیره شده و به روز رسانی مستقیم SQL.

  • UI به صورت خودکار در دسترس است.

  • پیشرفت های جدیدی که برای شما اعمال خواهد شد

برای آماده شدن و تکمیل آپدیت سه ماهه Oracle GTM چه کاری باید انجام دهید?

به‌روزرسانی‌های فصلی Oracle GTM در یک برنامه از پیش تعریف‌شده و قابل پیش‌بینی در محیط‌های غیرتولیدی و تولیدی شما اعمال می‌شود. آنها اجباری هستند و نمی توان آنها را تغییر داد. آنها ابتدا برای آزمایش محیط های آهنگ و سپس در محیط های آهنگ تولید دو هفته بعد اعمال می شوند.

دوره دو هفته‌ای بین به‌روزرسانی در محیط‌های آزمایشی و آهنگ تولید به شما زمان می‌دهد تا تأیید کنید که جریان‌های تجاری مهم شما همانطور که پس از به‌روزرسانی انتظار می‌رود پشتیبانی می‌شوند.

هر گونه مشکل غیرمنتظره ای که شناسایی می شود باید قبل از تاریخ برنامه ریزی شده برای به روز رسانی محیط تولید شما با پشتیبانی Oracle گزارش و حل شود.

از این جدول زمانی اولیه و چک لیست هایی که به دنبال آن می آیند، به عنوان راهنمای خود برای به روز رسانی های فصلی Oracle GTM خود استفاده کنید.

چالش‌های آزمایش Oracle GTM Cloud

  • هر به روز رسانی حداقل به 2 دور آزمایش نیاز دارد – یکی در غیر تولید و دیگری در محیط تولید. این بدان معنی است که شما نیاز به آزمایش 8X در یک سال دارید که اگر به صورت دستی انجام شود غیر قابل اجرا است.

  • علاوه بر این، زمان 2 هفته برای آزمایش یک برنامه پیچیده مانند Oracle GTM بسیار محدود به نظر می رسد و آزمایش دستی یک زمان واقعی چالش برانگیز است.

  • یافتن مجموعه مناسبی از مجموعه‌های رگرسیون که پوشش ریسک کافی را ارائه می‌دهد یک کار چالش برانگیز است زیرا آزمایش‌کنندگان تست‌های رگرسیون را بر اساس تجربه و درک شخصی خود انتخاب می‌کنند. این اغلب کسب و کار شما را در معرض خطرات غیر ضروری قرار می دهد.

  • در صورتی که اسکریپت های اتوماسیون شکسته شوند و نیاز به تلاش دستی تعمیر و نگهداری داشته باشند، ترکیب اتوماسیون تست می تواند کمک محدودی باشد.

  • کاربران تجاری نقش مهمی در اجرای آزمایش رگرسیون به‌روزرسانی‌های فصلی اوراکل دارند. ترکیب اتوماسیون تست مبتنی بر کد می تواند کمک محدودی داشته باشد زیرا آنها افراد غیر فنی هستند.

پیمایش چالش های تست Oracle GTM (Fusion) با Opkey

Opkey ابزار اتوماسیون تست Oracle GTM پیشرو در صنعت است. Opkey یک شریک رسمی Oracle و برنامه با رتبه برتر در بازار Oracle Cloud است.

مشتریان Oracle Fusion با خودکار کردن فرآیندهای آزمایشی در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنند.

Opkey جوایز و تمجیدهایی را از تحلیلگران صنعتی مانند Gartner، Forrester و G2 Crowd دریافت کرده است. Opkey مفتخر است که بهترین اتوماسیون تست موجود در بازار را با دفاتری در کالیفرنیا، نیویورک، پیتسبورگ، هند و بیش از 250 مشتری سازمانی ارائه می دهد.

راهنمای تست از Opkey

قبل از اعمال هر به‌روزرسانی در محیط‌های مشتریان، Opkey مجموعه‌ای از تست‌های خودکار را برای تأیید اعتبار ویژگی‌های منتشر شده در محیط شما اجرا می‌کند.

این تست ها تایید می کنند:

سلامت سازه ها در یک محیط شبیه سازی شده مشتری موجود.
اجرای موفقیت آمیز تست ها در محیط شبیه سازی شده مشتری جدید.

  • جریان های پایان به انتها فرآیند کسب و کار.

  • سناریوهای مورد استفاده اولیه

  • سناریوهای مورد استفاده جایگزین

  • تست های امنیتی Oracle Cloud.

  • گزارش ها و تست های یکپارچه سازی

  • سناریوهای اضافی برگرفته از مشخصات طراحی.

این فقط گوشه ای از پوشش گسترده ارائه شده توسط پلت فرم اتوماسیون تست Opkey است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا