شبکه های اجتماعی

تمام آنچه نیاز است بدانید

هر چند وقت یکبار در زندگی چیزی را در ازای هیچ به دست می آورید؟ تقریبا هرگز. این چیزی است که مدیریت محتوا را بسیار ارزشمند می کند.

باشه، خوبه. ما دروغ گفتیم چیزی برایش نمی گیری کاملا هیچ چی. شما باید کمی بیشتر از صرف اشتراک گذاری در محتوای دیگران کار کنید. اما هنوز هم حداقل تلاش برای حداکثر پاداش است. مدیریت محتوا و تولید محتوا متفاوت است. این می تواند ارزش زیادی را برای مخاطبان شما فراهم کند بدون اینکه خود را در تولید محتوا دچار مشکل کنید.

این پست به تعریفی برای مدیریت محتوا، کارهایی که برای تبدیل شدن به یک متصدی محتوای موفق باید انجام دهید، مزایای مدیریت محتوا و بهترین شیوه های مدیریت محتوا را پوشش می دهد. همه اینها، به‌علاوه برخی از نمونه‌های محتوای با سرپرستی اولیه.

جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

فهرست مطالب

مدیریت محتوا چیست؟

مدیریت محتوا عمل انتخاب و سپس به اشتراک گذاری محتوایی است که خودتان ایجاد نکرده اید. این می‌تواند پیوندی به یک مقاله، جمع‌بندی توصیه‌های نقل‌شده از کارشناسان صنعت، یا حتی انتشار مجدد پست رسانه‌های اجتماعی دیگران باشد.

بنابراین، محتوای انتخاب شده، محتوایی از برندها یا افرادی است که در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید.

استفاده از فیدهای RSS می‌تواند با جمع‌آوری خودکار محتوای جدید و مرتبط از منابع مختلف، به ساده‌سازی فرآیند کمک کند.

شما می‌پرسید کیوریتور محتوا چیست؟

به آن مانند یک متصدی موزه فکر کنید که مصنوعات را انتخاب و نمایش می دهد. بزرگترین متصدیان موزه فقط هیچ چیز قدیمی را به اشتراک نمی گذارند، و همیشه زمینه را فراهم می کنند.

شما به عنوان متصدی محتوا، مصنوعات اینترنتی جالب‌تری را برای به اشتراک گذاشتن با فالوورهای خود انتخاب می‌کنید، اغلب در کنار افکار خود. به این ترتیب است که شما به محتوای خود معنای مدیریتی می دهید.

مدیریت محتوا در مقابل تولید محتوا

مدیریت محتوا عمل یافتن، سازماندهی و به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت موجود از منابع قابل اعتماد برای متناسب با مخاطبان شما است. در حالی که تولید محتوا در مورد تولید محتوای اصلی جدید است.

مزایای نگهداری محتوا

دلایل زیادی برای شما وجود دارد باید از محتوای انتخاب شده استفاده کنید که شاید باید از شما بپرسیم که چرا نباید اما در این صورت این بخش به طرز غم انگیزی خالی خواهد بود.

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

چه چیزی سریع‌تر است: ایده‌پردازی، نوشتن و طراحی یک پست جدید در رسانه‌های اجتماعی یا کلیک کردن روی «اشتراک‌گذاری» روی چیزی ارزشمند که اخیراً خوانده‌اید؟ (این مقاله را دوست دارید، درست است؟)

چه هزینه کمتری دارد: داشتن یک نویسنده یا طراح محتوا برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی جدید شما یا کلیک کردن روی «اشتراک‌گذاری» روی چیز ارزشمندی که اخیراً خوانده‌اید؟ (شما مته را می دانید.)

راه رسیدن به یک پیروزی استراتژی رسانه‌های اجتماعی سریع و آسان نیست، اما هر چیزی که در آنجا قرار می‌دهید نباید یک اثر اصلی باشد. با ترکیبی از محتوای ایجاد شده و مدیریت شده بهترین استفاده را از بودجه خود ببرید.

https://www.instagram.com/p/C2b-N3oozsO/?utm_source=ig_web_copy_link

ایجاد روابط و بالا بردن دیگران

شبکه برای موفقیت کسب و کار، چه آنلاین و چه آفلاین، حیاتی است.

وقتی محتوا را مدیریت می‌کنید، به سازنده اصلی اطلاع دهید که آن را به اشتراک گذاشته‌اید. آنها را در پست خود تگ کنید تا توجه آنها را جلب کنید یا برای آنها ایمیل یا پیام ارسال کنید. و هنگام انجام این کار از آداب معاشرت اینترنت استفاده کنید: آنچه را که در آن دوست دارید ذکر کنید یا به سادگی از آنها تشکر کنید و ادامه دهید. هیچ چیزی را مطرح نکنید و از او درخواست بازگشت نکنید.

تجلیل از محتوای خوب تولید شده شخص دیگر بدون هیچ رشته ای یک راه عالی برای ایجاد روابط و تقویت دیگران است. شما هرگز نمی دانید که می توانید با چه کسی مکالمه را شروع کنید و به کجا می تواند منجر شود.

تقویم محتوای خود را متنوع کنید

مطمئناً، شما باید صدای و نظرات خود را به‌عنوان یک سازنده محتوا و برند توسعه دهید، اما هیچ‌کس نمی‌خواهد همیشه در یک اتاق اکو وجود داشته باشد. در مورد مخاطب شما هم همینطور.

وقتی شما هستید برای برنامه ریزی تقویم محتوای خود، به یاد داشته باشید که مخاطبان شما به تنوع نیاز دارند. هر چند پست را به یک محتوای با کیفیت اختصاصی برای اشتراک گذاری اختصاص دهید.

پتانسیل مشارکت بیشتر جامعه

به اشتراک گذاشتن نظرات متفاوت (با احترام) و ایده های جدید از دیگر متخصصان صنعت به پلتفرم شما تنوع می بخشد. می تواند درها را به روی مکالمات عالی باز کند و ارتباطات معناداری را با مخاطبان شما ایجاد کند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که موضوعات پرطرفدار و مرتبط باشند.

UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) یک یا دو پانچ از محتوای انتخاب شده برای تعامل با جامعه است. با به اشتراک گذاشتن محتوایی که مخاطبان برای برند شما ایجاد می‌کنند، باعث می‌شوید که سازنده احساس کند دیده می‌شود، از فالوورهای وفادار خود ابراز قدردانی می‌کنید و در نهایت با یک پست بدون زحمت به پایان می‌رسید.

مانند تمام محتوای با کیفیت، آنچه را که مخاطبان شما مفید یا سرگرم کننده خواهند یافت، به اشتراک بگذارید. با اشتراک گذاری بهترین محتوا در صنعت خود، ارزش دیدگاه های متعدد را به مخاطبان خود ارائه می دهید.

نام تجاری خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید

در حالی که ایجاد محتوای اصلی برای رهبری فکر بسیار مهم است، مدیریت محتوا نیز اهمیت دارد. انتخاب بهترین محتوا نشان می دهد که شما در مورد صنعت خود و روندهای آن آگاه هستید.

این روش «نشان بده، نگو» است برای گفتن، «هی، ما می دانیم در مورد چه چیزی صحبت می کنیم، و همچنین بسیار باهوش هستیم». بدون در حقیقت لاف زدن

گفتی این چیه؟ هوت سوئیت ترندهای برتر رسانه های اجتماعی 2024 برای به اشتراک گذاشتن به عنوان یک اثر رهبری فکری عالی هستند؟ خب، شما گفتید، نه ما.

content curation linkedin repost

منبع: Emma Tonellato در لینکدین

نحوه استفاده از ناب فالوور برای مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی با کیفیت

می توانید از ناب فالوور برای کمک به مدیریت رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. این پلتفرم تعداد کمی دارد ابزارهای مدیریت محتوا که می تواند کمک کند، اما باید به Streams توجه زیادی داشته باشید.

جریان ها

ناب فالوور Streams فیدهایی هستند که محتوای رسانه های اجتماعی شما را از حساب های متصل شما نمایش می دهند. شما می توانید از Streams برای محتوای انتخاب شده به دو روش استفاده کنید.

اولین مورد مانند استفاده از Streams برای محتوای برنامه ریزی شده منظم شماست. هنگامی که محتوای انتخاب شده خود را در ناب فالوور برنامه ریزی کردید، در Streams نمایش داده می شود، جایی که می توانید پست، تعامل آن و تجزیه و تحلیل خود را نظارت کنید.

اما اگر مشکل دارید یافته استریم ها حتی مفیدتر خواهند بود. راه دوم به شما کمک می کند تا محتوا را از طریق Streams مدیریت کنید.

می‌توانید از Streams برای راه‌اندازی گوش دادن اجتماعی و نظارت بر روندها یا موضوعاتی که مخاطبانتان ممکن است به آنها علاقه داشته باشند، استفاده کنید.

از طریق Streams، می توانید نظارت کنید:

  • کلمات کلیدی، عبارات، و عبارت های جستجوی پیچیده
  • هشتگ های صنعتی
  • نام محصول یا شعار شرکت
  • اسامی تأثیرگذاران صنعت
  • کلمات کلیدی صنعت
  • لیست های توییتر مرتبط با صنعت
Stream را در ناب فالوور راه‌اندازی کنید

راه اندازی یک جریان برای نظارت بر موضوعات مورد علاقه آسان است.

مرحله 1: کلیک کنید جریان ها

هنگامی که داشبورد ناب فالوور خود را باز می کنید، Streams در منوی سمت چپ شما قرار می گیرد.

مرحله 2: a را باز کنید تابلوی جدید

کلیک تابلوی جدید در گوشه سمت چپ بالا

ناب فالوور Streams هیئت مدیره جدید
مرحله 3: خود را انتخاب کنید نوع تخته

در سمت راست داشبورد، نوع جریانی را که می‌خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید.

نوع تابلو را در سمت راست داشبورد Streams انتخاب کنید

محتوای جدید را کشف کنید به شما امکان می دهد عبارات جستجوی مختلف مانند روندها، موضوعات و مکالمات اجتماعی در توییتر و اینستاگرام را نظارت کنید.

فیدهای شخصی شده را دنبال کنید به شما امکان می دهد بر اساس فعالیت در حساب های خود یا حساب های دنبال کنندگان خود در اکثر سیستم عامل های اجتماعی به جز TikTok، جریان های سفارشی ایجاد کنید.

مرحله 4: دستورات را دنبال کنید

اکنون، شما به سادگی باید دستورات عبارات جستجو را در شبکه های اجتماعی که می خواهید پیگیری کنید دنبال کنید.

هنگامی که یک پست مرتبط می آید، دکمه اشتراک گذاری مجدد را برای محتوای آسان و انتخاب شده فشار دهید.

ناب فالوور هشتگ های پرطرفدار اینستاگرام را پخش می کند

و بس!

همه طرح‌های ناب فالوور شامل Stream‌ها هستند، بنابراین نظارت بر ذکرها، کلمات کلیدی و هشتگ‌ها و ورود مستقیم به مکالمات مرتبط در رسانه‌های اجتماعی آسان است.

اگر راه حل پیشرفته تری برای گوش دادن اجتماعی و مدیریت محتوا می خواهید، می توانید به ناب فالوور Insights ارتقا پیدا کنید یا یکی از ابزارهای فهرست شده در زیر را امتحان کنید.

سایر ابزارهای مدیریت محتوای یکپارچه ناب فالوور

سخنگو

Talkwalker از شنیدن اجتماعی استفاده می کند و آن را تا 11 شماره گیری می کند.

بیش از نمایه سازی پلتفرم های اجتماعی، Talkwalker با بیش از 150 میلیون منبع عمیقاً به آن می پردازد. وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، پست‌های انجمن، بررسی‌های محصول مدفون در وب‌سایت‌های مبهم – شما نام آن را بگذارید و Talkwalker آن را پیدا خواهد کرد.

talkwalker data sources

Psst: ناب فالوور قرار است به زودی Talkwalker را خریداری کند. این به این معنی است که شما مستقیماً در داشبورد ناب فالوور خود به گوش دادن و تجزیه و تحلیل اجتماعی Talkwalker دسترسی خواهید داشت!

لوگوهای ناب فالوور Talkwalker

ناب فالوور Syndicator

ناب فالوور Syndicator به شما امکان می دهد تا وب سایت ها را جستجو کنید و پست های مرتبط را بکشید. Syndicator پست‌های سایت‌ها را در داشبورد ناب فالوور شما پر می‌کند. سپس، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که آنها به‌عنوان محتوای انتخاب‌شده بیرون بروند.

سرپرستی توسط Upcontent

Curate by Upcontent محتوای پرطرفدار در صنعت شما را به داشبورد ناب فالوور شما می کشاند. این برنامه امکان سفارشی سازی گسترده، مانند تغییر تماس ها به اقدام و URL ها را فراهم می کند، و به شما امکان می دهد تصاویر سفارشی را اضافه کنید تا محتوای انتخاب شده را روی برند نگه دارید.

Right Relevance Pro

Right Relevance Pro به نمایان شدن محتوای پرطرفدار کمک می کند و تأثیرگذاران و کارشناسان مرتبط با موضوعات مورد جستجو را به شما نشان می دهد. این برنامه برای افرادی که به دنبال اینفلوئنسرها هستند و با آنها کار می کنند عالی است.

8 بهترین روش برای مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی

ما مطمئن هستیم که شما دانستن شما نمی توانید فقط محتوای دیگران را کپی، جایگذاری و پست کنید. با این حال، ظرافت خاصی در مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی وجود دارد.

اگر می‌خواهید نتایج مطلوبی داشته باشید، این هشت روش برتر را دنبال کنید و استراتژی خود را بر اساس نمونه‌های محتوایی که قرار داده‌ایم مدل‌سازی کنید.

1. ترکیب محتوای خود را تعیین کنید

ما در بالا نیز به این موضوع اشاره کردیم: محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید. اگر خواه ناخواه شروع به انتشار محتوای انتخاب شده کنید، خواه ناخواه در معرض خطر فید قرار می گیرید – چیزی که مطمئن هستیم مادرتان درباره آن به شما هشدار داده است.

برنامه ریزی ترکیب محتوای خود از قبل در یک تقویم، شکاف های برنامه شما را نیز به شما نشان می دهد. و نگران نباشید که محتوای انتخاب شده محتوای اصلی شما را تحت الشعاع قرار دهد. در واقع، شما باید بیشتر از آنچه که ایجاد می کنید، پست ها را به اشتراک بگذارید. نسبت خوب به هدف است 40٪ محتوای اصلی و 60٪ محتوای مدیریتی.

برای مثال، در ناب فالوور، ما به طور منظم میم‌ها را در ترکیب مدیریت محتوای رسانه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

https://www.instagram.com/p/C2ShlxirZjh/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==.

فقط مطمئن شوید که آنها بسیار مرتبط با مخاطبان هدف شما هستند.

https://www.instagram.com/reel/C2NXZnGMILY/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

2. مخاطبان خود را بشناسید

هنگام تهیه محتوا، به همان اندازه که وقتی از ابتدا ایجاد می کنید، به همسویی آن با مخاطبان خود فکر کنید.

قبل از تو برنامه ریزی محتوای گزینش شده، از خود بپرسید:

اگر نمی توانید قبل از اشتراک گذاری به سه مورد اول پاسخ دهید، سعی کنید یک قدم به عقب بردارید و به استراتژی محتوای خود اشاره کنید. شما شخصیت های خریدار مستند دارید، درست است؟ بدون عرق اگر نه. الگوی پرسونای خریدار رایگان ما را بگیرید و به آن بروید.

در نمونه محتوای انتخاب شده زیر، من مطالعه ای را در مورد جایگزینی کارگران با هوش مصنوعی به اشتراک گذاشته ام. این به مخاطبان من از بازاریابان و کپی‌رایترهای لینکدین مرتبط است، دیدگاه جدیدی را در مورد یک موضوع در حال انجام می‌دهد، و به موضوع پرطرفدار هوش مصنوعی ضربه می‌زند.

3. خود را به یک پلتفرم یا منبع محدود نکنید

بازاریابی Omnichannel آینده (و حال) است. به این فکر کنید که مخاطبان شما چگونه در اینترنت می چرخند. آنها نمی کنند فقط به TikTok نگاه کنید. آن‌ها از TikTok تا X و Instagram به گردش در می‌آیند. بنابراین، به فیدهای رسانه های اجتماعی خود که به صورت کلی وجود دارد فکر کنید و محتوای انتخاب شده خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

همچنین، می توانید محتوای متقابل کانال را در فیدهای خود نیز ارسال کنید. یک مقاله آنلاین در لینکدین به اشتراک بگذارید و یک اسکرین شات توئیت زشت را در فید اینستاگرام خود بازنشر دهید. مقرراتی در کار نیست.

4. آن را از آن خود کنید

محتوایی را که به اشتراک می گذارید، زمینه بدهید. آن سه سوالی را که در بهترین عمل شماره 2 در بالا از شما خواسته بودیم پاسخ دهید را به خاطر دارید؟ خوب، شما می توانید پاسخ های خود را در یک کپشن با پست مشترک خود قرار دهید. به مخاطبان خود بگویید چرا باید به آنچه که شما به اشتراک می گذارید اهمیت دهند.

یا اگر کمی تنبل هستید، فقط چند ایموجی مرتبط اضافه کنید. بدون قضاوت

شما همچنین می توانید به سادگی از قطعه نقل قول بگیرید یا تصویری را ایجاد کنید که مطابق با سهم خود باشد. این به متوقف کردن اسکرول با تصویری چشم نواز کمک می کند و نام تجاری شما را به طور نامحسوس با متخصصی که از آن نقل می کنید مرتبط می کند.

content curation vancity repair day

منبع: Vancity لینکدین است

5. به منابع خود اعتبار دهید

همیشه در جایی که اعتبار دارد اعتبار بدهید. خالق اصلی را تگ کنید و پیوند دهید و هرگز محتوای انتخاب شده را به عنوان چیزی که خودتان ساخته اید رد نکنید.

نه تنها آشکارا اشتباه است، بلکه سرقت ادبی ظاهر خوبی برای برند شما نیست.

اگر مجموعه‌ای از منابع مختلف را به اشتراک می‌گذارید، آن را با یک پیش‌نمایش کوچک بگویید، سپس به مقاله کامل، ویدیو و غیره پیوند دهید. مطمئن شوید که تمام منابع را در قسمت کامل ذکر کنید.

6. محتوای خود را برنامه ریزی کنید

شما برای صرفه جویی در وقت محتوا را تنظیم می کنید، درست است؟

خوب، برنامه‌ریزی محتوای خود – به‌صورت تنظیم‌شده و غیره – نهایت صرفه‌جویی در زمان است. بعلاوه، زمان‌بندی محتوای خود به شما این امکان را می‌دهد که ببینید کجای شکاف‌ها وجود دارد و آن‌ها را پر کنید.

از جمله زمانی که ممکن است فراموش کرده باشید برای یک پست کمپین مهم برنامه ریزی کنید که باید در یک روز خاص بیرون بروید. (قطعاً 0٪ از تجربه صحبت می کند.)

و بهترین چیز برای پر کردن هر شکاف محتوایی آینده؟ البته به اشتراک گذاری محتوای انتخاب شده!

برنامه ریز - نمای تقویم

یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی مانند ناب فالوور به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را از قبل برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنید، عملکردتان را برای اطلاع از استراتژی‌های آینده تجزیه و تحلیل کنید و ROI رسانه‌های اجتماعی خود را به The Powers That Be اثبات کنید.

اوه، و حتی می تواند تعیین کند بهترین زمان برای پست کردن در هر یک از کانال های خود بر اساس معیارهای منحصر به فرد شما.

7. عملکرد خود را پیگیری کنید

شما کاملاً باید از نحوه عملکرد پست های انتخاب شده خود مطلع باشید. فقط محتوا را به ورطه دیجیتال پرتاب نکنید و به بهترین ها امیدوار باشید. اگر نمی‌دانید چه چیزی کار می‌کند، احتمالاً وقت و انرژی خود را برای تهیه محتوا برای جیرجیرک‌ها تلف می‌کنید.

پلتفرم های اجتماعی شما دارای قابلیت های تجزیه و تحلیل بومی هستند که باید با آنها آشنا شوید. حتماً ناب فالوور Analytics را نیز بررسی کنید. این مکانی یکپارچه برای به دست آوردن بینش های ارزشمند در مورد داده های خود است.

کلاژ صفحه نمایش تجزیه و تحلیل پیشرفته

به یاد داشته باشید، ردیابی عملکرد یک معامله یکباره نیست. این یک فرآیند مداوم است که به شما کمک می کند تا در طول زمان مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی خود را تطبیق داده و بهینه کنید.

8. استراتژی خود را به طور منظم مرور و بازنگری کنید

در چشم انداز همیشه در حال تغییر و همیشه در حال تغییر رسانه های اجتماعی، راکد ماندن یک گزینه نیست. با استراتژی مدیریت محتوای خود مانند یک موجود زنده و نفس گیر رفتار کنید. الگوریتمی که با تغییر روندها، ترجیحات مخاطبان و الگوریتم های پلتفرم سازگار است.

به طور منظم تلاش های محتوایی خود را بررسی کنید. آیا به اهداف خود می رسید؟ آیا مخاطبان شما تکامل یافته اند؟ آیا پلتفرم‌ها یا قالب‌های محتوای جدیدی وجود دارد که باید آنها را ترکیب کنید؟ نگاهی به نمونه های محتوای انتخاب شده از رقبای موفق بیندازید تا ببینید آیا هر نوع استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد، امم، امانت گرفتن.

از تغییر ترکیب محتوای خود، اصلاح منابع یا تنظیم برنامه پست خود در صورت نیاز نترسید.

با ناب فالوور در زمان مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر – همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با فایل های از میشل مارتین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا